וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון מעודדת מ"תצוגת ההגנה הראויה הראשונה", אבדיה יקבל דקות כסנטר?

בראדלי ביל שמח מהשיפור בהגנת הוויזארדס הידועה לשמצה, ברוקס החמיא: "תענוג לאמן אותו". הרוקי הישראלי עשוי לאייש תפקיד לא מוכר בעקבות הפציעה של תומאס בריאנט, ברטאנס: "הוא עדיין לומד"

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון מעודדת אחרי שרשמה את משחקה הטוב ביותר העונה בניצחון 107:128 הלילה (בין שני לשלישי) על פיניקס. הוויזארדס חסרו את ראסל ווסטברוק שיחמיץ את המשחקים בשבוע הקרוב ואת תומאס בריאנט שגמר את העונה, אבל נתנו את הטון מהרגע הראשון מול היריבה החזקה, שפתחה את העונה במומנטום מצוין.

ההפרש הגיע בשיא ל-32 נקודות, כשבראדלי ביל ממשיך את הכושר האישי הנפלא ומסיים עם 34 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. "כיף לאמן אותו. הוא בחור מיוחד שבא ממשפחה מיוחדת, ומתקדם משנה לשנה. הוא כבר חמש שנים ב-NBA, ועושה התקדמות גדולה מדי שנה", החמיא מאמן וושינגטון סקוט ברוקס לכוכב שלו. "בניגוד לשחקנים אחרים, אתה לא רואה אותו מעלה אימונים אישיים שלו לאינסטגרם, או מראה לכל העולם מה הוא עושה בפגרה. אבל הוא עובד קשה כמו השחקנים של פעם, באולמות קטנים, עושה כל פעם עוד צעד קטן. אני מאוד נהנה לאמן שחקן כמוהו".

"לראות אותו עובד כל כך קשה, לראות אותו מחזיק בכדור כמו שהוא מחזיק, זה נהדר. אתה רואה אצלו משהו אחר, משהו מיוחד", הוסיף רובין לופז.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס חוגג. Patrick Smith, GettyImages
סוף סוף שומרים. בראדלי ביל חוגג/GettyImages, Patrick Smith

ביל התגאה בעיקר בהגנה של וושינגטון, שמפתיחת העונה ידועה בעיקר לשמצה אבל הלילה הורידה את הסאנס ל-107 נקודות והגבילה אותה ל-14% בלבד מחוץ לקשת. "אני חושב שזאת הייתה הפעם הראשונה ששמרנו הגנה כמו שצריך העונה. זה היה המשחק ההגנתי הראוי הראשון שלנו".

לדני אבדיה היה משחק סביר. אחרי 20 הנקודות מול מיאמי, הוא הסתפק ב-6 נקודות, 5 ריבאונדים ואסיסט ב-20 דקות.

"דני עדיין לומד. הוא עושה עבודה טובה, אבל עדיין לומד", אמר דאוויס ברטאנס. "כשאתה מגיע מאירופה ל-NBA, במיוחד בגיל כזה, יש דרך לעבור. לא קל להיות במצב הזה. הוא עדיין עושה טעויות, אבל כל עוד הוא ממשיך ללמוד מהן ולהפיק לקחים, הוא ימשיך לעזור לנו יותר ויותר ככל שהזמן יעבור".

עוד בוואלה!

בראדלי ביל הוביל את וושינגטון לניצחון מרשים על פיניקס, 6 נקודות לאבדיה

לכתבה המלאה
רובין לופז, וושינגטון וויזארדס. ברקע דני אבדיה. מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
ישמש כגיבוי שלו? רובין לופז בפעולה, אבדיה צופה מהצד/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

בוושינגטון העלו את האפשרות שבתקופה הקרובה אבדיה יקבל דקות בעמדת הסנטר, בה לא שיחק מעולם במקצוענים. הרוקי הישראלי אמנם תופקד בעמדה הזאת מפעם לפעם בנבחרות הצעירות, אבל כעת ייתכן שהוויזארדס ינסו אותו כסנטר כדי לחפות על החיסרון של תומאס בריאנט.

"במשך שנים סקוט ברוקס ובכירים בצוות המקצועי של וושינגטון מדברים על כדורסל ללא עמדות ועל הרצון לשחק בהרכבים נמוכים. בסיטואציה הנוכחית, זה אומר שיכול להיות שאבדיה ורוי האצ'ימורה ייראו דקות בעמדה 5", כתבו ב-NBC. "אבדיה הראה פוטנציאל מסוים בהגנה, אבל זה קרה בעיקר מול שחקנים נמוכים. עכשיו יכול להיות שהוא יצטרך להתמודד עם שחקנים הרבה יותר גבוהים ולראות יותר בכל מה שקשור לריבאונדים. בהתקפה, אבדיה והאצ'ימורה יוכלו להיות אופציה טובה בהרכבי סמול-בול. הם חזקים מספיק כדי לעשות מהלכים בצבע ויכולים להיות מצ' אפ קשה ליריבים עם המהירות שלהם בהתקפות מעבר".

הלילה ברוקס עוד לא השתמש באופציה הזו, וחילק את הדקות בעמדת הסנטר בין רובין לופז למו ואגנר, שני הסנטרים הטבעיים שנותרו בסגל, שהציגו יכולת טובה. אבל לאורך עונה כמעט שלמה, ברור שהוא יצטרך לבחון אופציות נוספות.

"הרכב סמול-בול מעניין שברוקס יכול להעמיד הוא עם אבדיה, האצ'ימורה ואיסק בונגה בקו הקדמי. זה הטריו הכי טוב שהוא מסוגל להרכיב בכדורסל חסר עמדות", חתמו ב-NBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully