וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל הוביל את וושינגטון לניצחון מרשים על פיניקס, 6 נקודות לאבדיה

השוטינג גארד הלוהט חזר בסערה אחרי שנעדר מהמשחק הקודם, סיים עם 34 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים והצעיד הוויזארדס ל-107:128 על הקבוצה עם המאזן השני הכי טוב ב-NBA. הישראלי קיבל 20 דקות והוסיף 5 ריבאונדים, הסאנס נעצרו על 14% מחוץ לקשת

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עם הגב לקיר, כשהיא ללא ראסל ווסטברוק, חסרה גם את תומאס בריאנט ומחזיקה במאזן הגרוע ב-NBA, סיפקה וושינגטון את משחקה הטוב ביותר העונה הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון 107:128 על פיניקס. באופן מפתיע, הוויזארדס היו דומיננטיים לכל אורכו של המשחק ולא איפשרו לסאנס - שהגיעו לוושינגטון עם המאזן השני הכי טוב בליגה - להוביל אפילו פעם אחת.

בראדלי ביל שנעדר מההפסד למיאמי מטעמי זהירות מקורונה, חזר והמשיך מאותו מקום שנעצר בו. הוא סיים עם 34 נקודות (12 מ-22 מהשדה, 8 מ-9 מהעונשין) לצד 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, הפך לשחקן הרביעי בלבד בעידן הנוכחי של ה-NBA (מאז שנת 1976) שפותח עונה עם 10 משחקים רצופים של 25 נקודות ומעלה, והפעם לשם שינוי, היכולת הטובה שלו תורגמה גם לניצחון.

דני אבדיה, מצידו, קיבל עוד חוויה לימודית. אחרי משחק השיא מול מיאמי בו קלע 20 נקודות, הרוקי הישראלי ירד ל-6 נקודות (3 מ-6 מהשדה) וקיבל 20 דקות, אחרי עוד משחק שבו ספג כמה "שריקות רוקי" מהשופטים וצבר עבירות בקצב מהיר. לצד 6 הנקודות שלו הוא הוסיף 5 ריבאונדים, אבל ראה את חבריו מספקים את משחקם הטוב ביותר העונה בעיקר מהספסל, כשבתווך הוא מקבל גם שיעור קטן מכריס פול הוותיק והחכם, שבאחד המהלכים בדקות הראשונות עצר אותו במהלך פוסט אפ בצד אחד, וסחרר אותו בהגנה בצד שני בדרך לשתי נקודות קלות.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס חוגג. Patrick Smith, GettyImages
בכושר שיא. בראדלי ביל/GettyImages, Patrick Smith
שחקני וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל, ראול נטו, דני אבדיה. Nick Wass, AP
עוד חוויה לימודית בעונת הרוקי. אבדיה (עם הגב) לצד ראול נטו וביל/AP, Nick Wass
כריס פול, פיניקס סאנס מאוכזב. GettyImages
אחוזי קליעה מחפירים של הסאנס. כריס פול/GettyImages

כך או כך, הניצחון של הוויזארדס לא הוטל בספק ולו לרגע אחד. הרבע הראשון הסתיים ביתרון של 14 נקודות לביתיים, והלך ותפח ברבע השני כשהוא מגיע בשיאו ל-32. דאוויס ברטאנס נראה שוב בכושר הקליעה המצוין שאפיין אותו בעונה שעברה, אבל גם עם יתרון של 26 נקודות במחצית, הוויזארדס ששמטו לא אחת יתרונות גדולים העונה, לא הורידו רגל מהגז. 17 נקודות של בראדלי ביל ברבע השלישי עזרו לוויזארדס לשמור על היתרון הגדול, והרבע האחרון פתח לגארבג' טיים.

מלבד ביל המצוין, בלטו בוושינגטון גם דאוויס בטראנס עם 18 נקודות ו-6 שלשות, ראול נטו עם 16 וברוקלופז עפ 11 ו-11 ריבאונדים. את הסאנס, שסיימו עם מאזן מחריד של 4 מ-27 מחוץ לקשת (14.8%) הוביל דווין בוקר, שניסה לתת פייט לבראדלי ביל במצ' אפ הישיר וסיים עם 33 נקודות משלו, אבל לא קיבל מספיק עזרה מחבריו. כריס פול הוסיף 14 ו-11 אסיסטים, אבל הסאנס שפתחו את העונה בכושר נהדר סופרים שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully