וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "שמרתי ונזהרתי. לא האמנתי שאדבק בקורונה"

12.1.2021 / 17:28

עוזר מאמן מ.ס. אשדוד החלים אחרי ארבעה ימים של כאבים ואומר: "פתאום הרגשתי קור מקפיא ואז התחילו כאבים בשרירים"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

"אני לא זוכר כל החיים שהפסדתי יותר מאימון אחד בגלל מחלה", מתאר עוזר מאמן מ.ס. אשדוד משה אוחיון. "פתאום עשרה ימים של היעדרות וחטפתי את הקורונה בצורה לא פשוטה. זה לא צחוק בכלל".

אוחיון היה מהראשונים במ.ס. אשדוד שאובחן כחיובי לקורונה. אחריו נוספו עוד עשרה ובסך הכול חוותה הקבוצה התפרצות קשה שהובילה לדחיית המשחק מול עירוני קרית שמונה. "הכול התחיל ביום שלישי לפני שבועיים", סיפר היום, "הלכתי לישון ופתאום הרגשתי קור מקפיא. הגוף שלי ממש היה קר. התכסיתי בשמיכות וקיוויתי בבוקר להרגיש טוב, אבל קמתי עם כאבי גב מטורפים. אחר כך זה עבר לעוד שרירים בגוף. עדכנתי את הקבוצה ונסעתי להיבדק בינתיים. ואז גם התחילו דקירות בראש. בצד האחורי של הראש היו כאבים עזים". אוחיון קיבל תשובה חיובית כעבור יומיים ואז גם איבד את חוש הטעם והריח.

משה אוחיון עוזר מאמן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
רק בריאות. אוחיון/אדריאן הרבשטיין

נלחצת?

"היה לי כל הזמן חשוב לא להתחיל להשתעל. רק על זה חשבתי ומזה חששתי. הסיפורים הקשים של הקורונה מתחילים כשהשיעול משתלט עליך. לשמחתי לא השתעלתי וגם החום לא היה גבוה וכך יצאתי מזה אחרי ארבעה ימים. בינתיים גם אשתי נדבקה ושנינו שמרנו שהילדים לא יידבקו".

אוחיון היה בן טיפוחיו של מאמן הכושר האגדי מאשדוד רפי חמווי שסיפור פטירתו מקורונה הובא כאן בהרחבה. "חשבתי הרבה על רפי שלצערי מת מהקורונה. חשבתי על עוד אנשים יותר מבוגרים שחלו ועדיין סובלים. אני התגברתי על זה גם כי אני בן 37, אבל כל אחד צריך לשמור על עצמו ובעיקר למהר להיבדק אם הוא לא חש בטוב. גם אני לא האמנתי שאדבק בקורונה. שמרתי ונזהרתי וגם העברתי הרבה פעמים אימונים עם מסיכה והנה זה הגיע גם אלינו ולהערכתי זה נכנס למועדון איכשהו אחרי המשחק שלנו בטדי לפני למעלה משבועיים".

היום כאמור היה האימון הראשון מזה זמן רב בו נוכחים כל שחקני מ.ס. אשדוד ועובדי המועדון. אפילו מוסא בגאיוקו, שהיה חולה, והחלים גם מהקורונה וגם מהפציעה הממושכת שלו, חזר להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully