וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי בן זאב עוזב את הפועל באר שבע, שלא תמנה יו"ר חלופי

11.1.2021 / 10:51

מנכ"ל הבורסה לניירות שהגיע בתחילת הקורונה ואמור היה לסיים את תפקידו בסיום העונה הקדים את עזיבתו: "אמשיך להיות איתכם מרחוק". ברקת: "הצליח בתקופה קצרה לרתום את כלל הגורמים ושמר על המועדון כחזק ומוביל". כל אנשי באר שבע נמצאו שליליים לקורונה

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

יו"ר הפועל באר שבע איתי בן זאב הודיע היום (שני) על עזיבתו את המועדון. לדבריו, פתיחת חלון ההעברות תחייב אותו לקבל החלטות אסטרטגיות שיש להן השפעה על העונה הבאה, בה יחדל לכהן כיו"ר. "נזכיר, כי בן זאב, המכהן כמנכ"ל הבורסה הישראלית לניירות ערך, התחייב למלא את התפקיד למשך שנה אחת בלבד. לעת עתה, אין כוונה למנות יו"ר מחליף", אמרו במועדון.

"אני רוצה להודות לאלונה ברקת על האמון שנתנה בי בתקופה שמילאתי את תפקידי כיו"ר המועדון", אמר בן זאב. "נכנסתי בתקופה מאתגרת במיוחד בלב משבר הקורונה. זו תקופה שמאופיינת באי וודאות הגדולה ואני שמח שפעלנו במהירות וביעילות על מנת לשמור על עוצמתו של המועדון גם בתקופה זו. אני רוצה להודות לאסי רחמים מנכ"ל המועדון ולצוות ההנהלה על עבודה משותפת, פורייה ומקצועית. למדתי להעריך את המחויבות והחיבור החזק של אנשי המועדון לטובת הצלחת המועדון שהוא גם בית עבורם. כמו-כן, אני מבקש להודות לאוהדים ולשחקנים ששומרים על הרוח הייחודית של המועדון שנשען על מקצוענות, אנושיות ורוח לחימה. אמשיך להיות איתכם גם מרחוק".

אלונה ברקת אמרה: "איתי לקח את התפקיד המורכב הזה בשיאו של משבר עולמי כלכלי ורפואי, דבר המעיד על עוצמתו כמנהל. הוא הביא עימו הרבה הבנה ניהולית עסקית ויזמית ופעל במהירות ובנחישות לטובת ייצובו של המועדון בתקופה זו. הוא הצליח בתקופה קצרה לרתום את כלל הגורמים לטובת מטרה משותפת אחת והיא שמירה על באר שבע כמועדון חזק ומוביל. אני מעריכה את תרומתו מאוד ומודה לו מכל הלב".

איתי בן זאב יושב ראש הפועל באר שבע. דני מרון
התחייב למלא את התפקיד במשך שנה. בן זאב/דני מרון

כל אנשי הקבוצה עברו אמש בדיקות קורונה בעקבות ההידבקות של הפיזיותרפיסט - ויצאו שליליים בתוצאות שהתקבלו הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully