וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א קבעה: מכבי תל אביב הקבוצה הישראלית הכי מצליחה באלופות

הצהובים מדורגים במקום ה-88 על פי שיכלול של ההופעות והתוצאות, מכבי חיפה במקום ה-102 ומי הקבוצה המצליחה בהיסטוריה של המפעל?

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

שלוש הזכיות הרצופות של ריאל מדריד בליגת האלופות מיצבו אותה כקבוצה הכי מצליחה בהיסטוריה של המפעל. באתר אופ"א לקחו יוזמה ודירגו את כל הקבוצות שהשתתפו בגלגוליו של המפעל ודירגו אותן לפי תארים, ניצחונות והפסדים.

ריאל מדריד, וזה ממש לא מפתיע, מדורגת ראשונה עם 13 זכיות, 265 ניצחונות בסך הכול לעומת 103 הפסדים בלבד. במקום השני מדורגת באיירן מינכן עם שש זכיות, 193 ניצחונות ורק 74 הפסדים. ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, מילאן, ליברפול, בנפיקה, פורטו ואייאקס סוגרות את העשירייה הראשונה. אגב, דינמו קייב שמדורגת במקום ה-11, מעולם לא זכתה במפעל היוקרתי ואפילו לא הגיעה לגמר.

ברוך דגו שחקן מכבי תל אביב חוגג ניצחון על אייאקס. אריאל שליט, AP
עונה שנתנה למכבי תל אביב הרבה נקודות בליגת האלופות. ברוך דגו אחרי הניצחון על אייאקס/AP, אריאל שליט

ומה עם הישראליות? ובכן, שלוש קבוצות בלבד הצליחו להעפיל לשלב הבתים היוקרתי (מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב). לפי הדירוג של אופ"א, מכבי תל אביב היא הכי מצליחה מבין הישראליות כשהיא מדורגת במקום ה-88 עם 15 ניצחונות, עשר תוצאות תיקו ו-22 הפסדים.

מכבי חיפה מדורגת במקום ה-102 למרות הקמפיין הנהדר עם יצחק שום. במקום השלישי נמצאת הפועל באר שבע, למרות שלא שיחקה בשלב הבתים. בית"ר ירושלים רביעית (170) והפועל תל אביב חמישית ומדורגת רק במקום ה-181.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully