וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל: "כל מסמך שיוגש על ידי בן ח'ליפה, ייבחן בפינצטה"

9.1.2021 / 17:15

בבית"ר מתכוונים להגיש מסמכים נוספים כדי לקדם את המכירה, בהתאחדות אומרים: "יהיה מוזר אם השייח' יספק תעודת יושר אחרי שחודש שלם אמר שאין דבר כזה באמירויות. זה מריח לא טוב". בן ח'ליפה לאנשי המועדון: "יצרו לי שם של פושע"

תקציר: העצבים של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג במהלך המשחק מול הפועל חיפה/ספורט 1

בבית"ר ירושלים הבהירו בסוף השבוע כי יגישו לוועדה להעברת זכויות, מסמכים נוספים כבר בימים הקרובים בהתאם לדרישה, זאת על מנת לקדם את העסקה עם השייח' חמד בן ח'ליפה. יחד עם זאת, במועדון לא אישרו כי למסמכים תצורף תעודת יושר ונכון לשלב זה מחפשים פתרון יצירתי בעניין. בנוגע לחשבונות הבנק והצהרות ההון, השייח' אמור היה לשוחח בסוף השבוע עם יועציו המשפטיים ולהחליט אילו מסמכים הוא מגיש ואילו לא. השייח' ונציגיו אמרו לאנשי בית"ר: "לא מכובד מה שעושים. זה לא העניין של המסמכים אלא איך שדורשים ומבקשים. יצרו לי שם של פושע".

משה חוגג עם השייח' חמד בן חליפה, בעלי בית"ר ירושלים צופים במשחק. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חוגג ובן חליפה צופים יחד במשחק/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

בהתאחדות לכדורגל ציינו בסוף השבוע שקשה לראות איך עסקה כזו יוצאת לפועל. הטענה היא שכבר כבר חודש מאז שבן ח'ליפה התבקש להעביר תעודת יושר ומסמכים בסיסיים והדברים נראים לא טוב, אפילו חשודים. מעבר לכך, גם בשיחות אוף רקורד עם חברת החקירות, שמו של השייח' הוגדר כ"מוכתם" ומפוקפק וצוינו שותפויות עם אנשים ששמותיהם נקשרו בעבירות של הלבנת הון והונאה. בכל מקרה, גם כשיוגשו מסמכים חדשים, האמינות שלהם תיבדק בפינצטה.

בהתאחדות אמרו בסוף השבוע: "יהיה מוזר אם השייח' יספק פתאום תעודת יושר, אחרי שאמר שאין דבר כזה במשך חודש וניסה להסתפק במסמך אחר. נראה שגם אם יוגשו מסמכים, חברת החקירות תתבקש לעשות בדיקה נוספת. הדברים מריחים לא טוב".

בנוגע לעומר אצילי, השחקן ונציגיו אמורים לעדכן את משה חוגג לכל המאוחר מחר בהחלטתו של הקשר, כאשר כל הסימנים מראים כי הוא בדרך לחתום במכבי חיפה כבר ביום ראשון. יחד עם זאת, ייתכן שהבעלים חוגג ינסה לעשות צעד נוסף כדי לשנות את החלטתו של השחקן ויציע חוזה גבוה יותר ברגע האחרון. ההצעות לקשר משתי הקבוצות די דומות ומקורבי השחקן אמרו אתמול: "אם ההצעה הכספית מבית"ר הייתה גבוהה משמעותית הוא היה בוחר בה. פרט לזה, כל שחקן במצבו יעדיף את מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully