וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בהתאחדות: "אחרי שבית"ר תגיב לדרישות נחליט איך לפעול, אף אחד לא רוצה להתבזות"

3.1.2021 / 17:43

חברת החקירות העבירה את הדו"ח עם סימני שאלה גדולים לגבי הונו ודמותו של בן ח'ליפה. בהתאחדות ידרשו מהשיח' הבהרות ומסמכים נוספים, בסביבתו מעריכים כי לא יסכים לספק אותם

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 3:3/ספורט 1

פרשת בן ח'ליפה ובית"ר ירושלים ממשיכה להסתעף. בעקבות הדיון בוועדה להעברת זכויות והתחקיר שעשתה חברת "מגידו" בנוגע לשיח', בימים הקרובים יועברו לבית"ר ירושלים דרישות להבהרות ומסמכים נוספים על ידי השיח', הן בנוגע לדברים אותם הוא התבקש להציג על ידי הוועדה, והן לגבי תשובות בנוגע לדברים שהתגלו בתחקיר, שבו נמצאו פערים בין הנתונים שהעביר בוועדה לבין המציאות, הן בנוגע להונו והן בנוגע לעברו, שינוי שמו ומספר תהליכים בעייתיים שעבר בשנים האחרונות, כמו גם התנהלות עסקית מאוד בעייתית שנראית ככיסוי לדברים אחרים.

משה חוגג עם השייח' חמד בן חליפה, בעלי בית"ר ירושלים צופים במשחק. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הקשיים נמשכים. בן ח'ליפה עם משה חוגג/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

יש לציין כי בשלב הזה חברת החקירות סיימה את עבודתה ותמשיך אותה רק במידה שתקבל הוראות חדשות מההתאחדות לכדורגל. יחד עם זאת, הדו"ח אותו הגישה החברה מחולק לשניים. החלק הראשון כלל סימני שאלה בנוגע להצהרות ההון של השיח', והשני, אולי הבעייתי יותר, התייחס לעבר מפוקפק של האיש, האנשים איתם הוא משתף פעולה ואף תחושה כי מדובר באיש קש שאדם אחר עומד מאחוריו.

מדובר בדו"ח קשה ששם את ההחלטה במצב בעייתי, כאשר בכירים בהתאחדות אמרו היום: "הממצאים לא פשוטים, יש פער עצום בין הגרסה שנמסרה על ידי השיח' לבין המציאות וזה בבדיקה ראשונית. אחרי שבית"ר יגיבו לדרישות הבאות נחליט כיצד לפעול, אף אחד לא רוצה להתבזות מהסיפור הזה".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יספק את המסמכים הדרושים? בן ח'ליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אגב, השיח' עצמו אמר בוועדה ביום חמישי כי הוא יצטרך להתייעץ עם הצוות המשפטי שלו לפני שיעביר מסמכים נוספים ואף הדגיש כי "מסמכים שיודלפו יכולים לגרום לי נזק". כעת, בסביבתו של השיח' העריכו כי הוא לא יסכים לספק מסמכים נוספים ולא ברור כיצד יגיב לפרסום הפרטים אודות הונו ועברו.

בבית"ר ירושלים אמרו בעניין: "מה שעושים לשיח' זה מביש, בסוף הוא יעבור בוועדה כי אין להם ברירה והם יודעים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully