וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו שכולו הפסד: בית"ר מלקקת את הפצעים אחרי הדרמה מול הפועל חיפה

3.1.2021 / 7:26

הירושלמים כבר הרגישו שהם יוצאים לדרך חדשה, אבל התיקו הדרמטי גרם לתחושות קשות. עטר מתוסכל, שועה גער והושתק, ממן המחיש את הקארמה הרעה ועלי מוחמד שוב הדגיש את התרומה האפסית שהקבוצה מקבלת העונה מהזרים. ניסיון אחרון למכור את אנטואן קונטה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 3:3/ספורט 1

1. "נאיביים, רכים, פראיירים": תחושות קשות בחדר ההלבשה של בית"ר

בית"ר ירושלים אמנם סיימה אמש (שבת) בתיקו 3:3 מול הפועל חיפה, אך התחושות אצל כל אנשי המועדון והשחקנים בסיום היו של הפסד צורם. בית"ר כבר חזרה מפיגור במחצית ל-1:3 ונראתה טוב, בפעם השנייה בלבד העונה היא הבקיעה יותר משער אחד במשחק ושלטה במגרש, היא עשתה כל מה שצריך כדי להשיג ניצחון שיוציא אותה לדרך חדשה, אבל הדברים שוב לא הסתדרו.

בסיום הירושלמים הגדירו את עצמם כ"נאיבייים, רכים ופראיירים" ולא הייתה מילת ביקורת אחת שלא נאמרה. השחקנים פשוט רצו לקבור את עצמם בסיום ואלירן עטר סינן בירידה לחדר ההלבשה: "אם את המשחק הזה לא ניצחנו, מתי ננצח?".

תמיר עדי שכבש שער יפהפה שלא הספיק, אמר בסיום: "פתחנו לא טוב, הצלחנו לחזור אבל לא 'הרגנו' את המשחק. זה כואב, אבל צריך להרים את עצמנו ולהתקדם. אני חושב שכל עוד לא נביא תוצאות ההרגשה לא תהיה טובה כמו שרוצים. פשוט חייבים להשתפר ממשחק למשחק, הראש כבר ביום רביעי".

שי ברדה מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
הלחץ גובר. שי ברדה/דני מרון

עיקרי הדברים

  • תחושות קשות בחדר ההלבשה של בית"ר: "אנחנו רכים, נאיביים, פראיירים"
  • אורן ביטון ושלום אדרי השתיקו את ירדן שועה, שהרבה לגעור בחבריו לקבוצה
  • עלי מוחמד ממשיך לאכזב וממחיש את התפוקה הדלה של השחקנים הזרים
  • ניסיון אחרון למכור את אנטואן קונטה. אולימפיאקוס מביעה התעניינות
  • השיח' נעלב מהיחס בוועדת להעברת זכויות: "עושים הכול כדי להבריח אותו"

2. אורן ביטון ושלום אדרי השתיקו את ירדן שועה: "סתום את הפה"

רבים באו בטענות בסיום לאלירן עטר, שהיה חתום על שתי החמצות שהיו יכולות לסגור עניין. אבל דווקא במשחק שבו עטר הגיע להזדמנויות וכבש, עידן ורד הצטיין במחצית השנייה עם בישול (לא הגיע הזמן שעוד שחקנים חוץ ממנו ומאיתמר ניצן יתראיינו אחרי משחקים?), שועה כבש והיה מעורב בעוד שער - סוף סוף החלק הקדמי של בית"ר הביא את עצמו לידי ביטוי. לצערם, גם זה לא הספיק.

כמה פעמים נאמרה אתמול המילה "קארמה" על ידי אנשי בית"ר. הצמד של חנן ממן, שהיה רצוי אצל רוני לוי וגם על ידי דראפיץ' וברדה אבל שוחרר לבקשת משה חוגג, הרגיש כאילו מישהו מלמעלה רוצה ללמד את בית"ר שיעור בעונה הזאת. שועה אמנם עשה דברים יפים, אך העיר המון הערות עצבניות לחבריו תוך כדי משחק וחלקם ענו לו. אורן ביטון אמר לו: "סתום את הפה, תפסיק עם ההערות האלה". גם שלום אדרי השתיק את החלוץ ושי ברדה שקלט את הדברים, ביקש משועה להיות חיובי יותר.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
הרגיז את חבריו. שועה/דני מרון

3. עלי מוחמד מאכזב. ניסיון אחרון למכור את אנטואן קונטה

אנטואן קונטה הוחלף במחצית לאחר שהרגיש שוב כאבים בברך. החלק של קונטה בשער הראשון ושל עלי מוחמד בשלישי רק מלמד על התפוקה הדלה של הזרים בבית"ר השנה. גם חלאופילו פלייטר, לו הצוות מקצועי חיכה תקופה ארוכה, עדיין חסר ביטחון ולא בכושר, ולמעשה לקבוצה אין כמעט תפוקה מהזרים. עלי מוחמד הגיע לבית"ר בקול תרועה רמה, אחרי שנרכש תמורת למעלה מ-1.5 מיליון יורו. העונה הוא משתכר כ-300 אלף יורו, אבל עד עכשיו הוא לא תפס פיקוד על מרכז השדה והפך לדומיננטי. להיפך, נראה שמשבוע לשבוע הוא רק הופך לרך וחסר ביטחון. הוא לא בעל הבית שייחלו לו בבית"ר. הרכות בה חנן ממן חטף לו את הכדור והתקדם לקראת הבעיטה לגול מבלי שמוחמד רץ אחריו בגול השלישי, שיקפה את כל הסיפור של מוחמד ובית"ר בעונה הזאת.

כך או כך, במקרה של אנטואן קונטה, הוא עוד עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה. המגן יטוס ב-22 בחודש לצרפת לקראת משפטו באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות, ובבית"ר יש רצון לנסות ולנצל את האפשרות האחרונה לקבל דמי העברה עליו. אולימפיאקוס היוונית עוקבת אחרי קונטה, ואם תהיה הצעה ייתכן שהוא יימכר. אם לא תהיה הצעה לרכוש אותו, הוא יסיים את העונה בבירה.

עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
זה לא בעל הבית שבית"ר חיפשה. עלי מוחמד/דני מרון

4. "עושים הכול כדי להבריח את בן ח'ליפה". דראפיץ' וברדה חייבים להתחיל לנצח

במקביל, בבית"ר מחכים שהשיח' חמד בן ח'ליפה יקבל הבהרות מהוועדה להעברת זכויות בנוגע לדרישות למסמכים נוספים, על מנת להשלים את התהליך בו יהפוך לשותף ב-50% מבית"ר ירושלים. בבית"ר טענו אתמול כי השיח' נעלב מההתנהגות כלפיו והעובדה שדברים מודלפים מהוועדה. "יש הסכם חתום והוא רוצה להיות חלק מבית"ר, למרות שעושים הכול כדי להבריח אותו מכאן", אמרו במועדון.

נושא הרכש במועדון מתעכב כרגע, פרט להצעה שהוגשה לעומר אצילי, שמכבי חיפה נמצאת אצלו בעדיפות. דור מיכה לא נמצא על הפרק כרגע, כאשר המטרה היא להחזיר את מתאוסיניו לעניינים. השבוע אמורה להתקיים שיחה נוספת בין הבעלים לצוות המקצועי בעניין. בשלב זה דראפיץ' וברדה ממשיכים במועדון, אך הניצחונות חייבים להגיע על מנת לחזק את מעמדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully