וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אתם מצפים שנעשה הצגות מהירח?" אטפלד: "קשה לשחק נגד 14 שחקנים"

מאמן באר שבע לא אהב את הביקורת על היכולת: "נתניה לא הגיעה לאף מצב, אף קבוצה בליגה הזו לא נותנת הצגות". מאמן נתניה ביקר את השיפוט: "נצטרך להתגבר על זה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

הפועל באר שבע המשיכה הערב (שבת) בכושרה הטוב כשניצחה 0:1 בחוץ את מכבי נתניה. ז'וזואה הנהדר הכריע את ההתמודדות כבר בדקה השביעית עם שער במבצע אישי. המארחת ניסתה להגיב, אבל נעצרה בקורה במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה דווקא באר שבע הייתה קרובה יותר להבקיע במתפרצות. הקבוצה של אבוקסיס נצמדה למקום השני עם הניצחון הזה, נתניה קרובה מאוד לתחתית עם הפסד שלישי רצוף ומשחק חמישי ללא ניצחון.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתקרב לצמרת הגבוהה. אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "נתניה לא הגיעו למצב אחד של שער לאורך כל המשחק. אנחנו בכל התקפה מתפרצת יכולנו לגמור את המשחק, אבל קיבלנו החלטות לא טובות. גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח, גם בדרך הזו. מה אתם מצפים? שנעשה הצגות מהירח? אף קבוצה בליגה הזאת לא עושה את זה. לא היה משחק גדול, אבל הייתה מחויבות, משמעת טקטית והיו לנו כל כך הרבה מצבים להגדיל את התוצאה והייתם אומרים שזה משחק גדול שלנו".

על ז'וזואה: "אני שמח שכל שבוע אנחנו מדברים עליו דברים טובים. עצבני? זה חלק ממנו. אם הוא יהיה רגוע, הוא לא יהיה טוב במשחק. אני מעדיף שחקנים כאלה מאשר אדישים ושקטים".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כבר שכח מתי ניצח. אטפלד/ברני ארדוב

ריימונד אטפלד ביקר דווקא את השיפוט כשאמר: "היינו צריכים את הנקודות. קשה לשחק כל שבוע מול 14 שחקנים, אבל נצטרך להתגבר על זה. אני לא רוצה לדבר על שופטים, אסור לי לדבר עליהם. היינו צריכים לנצל טוב יותר את המצבים שלנו. לחצנו היטב, היינו ראשונים לכדורים ולא קיבלנו את ההחלטות הנכונות. ברור שהשחקנים מרגישים את הלחץ, זה מאכזב שטעות אחת עולה לנו במשחק. זה חלק מהתהליך שאנחנו עוברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully