וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג היה עצבני מאוד, ברדה: "האחריות עלינו, חד משמעית"

2.1.2021 / 22:28

בבית"ר כאבו מאוד אחרי ה-3:3 מול הפועל חיפה. המאמן ניסה להסביר: "היינו צריכים להגיב למשחק והגבנו. כנראה שזה לא מספיק". עידן ורד: "זה לא מאמנים ולא שיטה, אלא נטו אנחנו השחקנים"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 3:3/ספורט 1

בית"ר ירושלים ממשיכה לקרוס. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה סיימה ב-3:3 ביתי מול הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל והראשון בסיבוב השני. בית"ר הובילה כבר 1:3 עד הדקה ה-77 מול קבוצה חסרה במיוחד מולה, שנאלצה להסתדר ללא שישה שחקנים חיוביים לקורונה, ללא מספר פצועים ועם השוער השלישי שלה בהופעת הבכורה שלו אחרי שרן קדוש נפצע, אבל אז חנן ממן כבש פעמיים (77 ו-82) מול הקבוצה שלא רצתה אותו וקבע שוויון.

מי שהיה עצבני מאוד הוא הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג. הבעלים רתח מזעם אחרי ה-3:3, השליך איזשהו חפץ על הרצפה בכעס, הגיב בתנועות עצבניות מאוד על מה שקורה במגרש ועם שריקת הסיום יצא מהיציע מהר מאוד החוצה.

שי ברדה מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
המצב קשה מאוד. ברדה/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה: "מחצית ראשונה לא היינו טובים. נקודה. אחר כך עשינו חילופי, עלינו ל-1:3 והיינו בשליטה מוחלטת, אבל במקום לעשות את הרביעי והחמישי ספגנו פעמיים. זה מאכזב מאוד. בכדורגל צריכים לעשות דיליט על המשחק, ללמוד מהטעויות ולנסות לקחת את הדברים הטובים ליום רביעי. אסור לנו לקבל גולים כאלה. השחקנים כל כך רצו, ולא הלך. החילופים? האחריות היא עלינו, חד משמעית. היינו צריכים להגיב למשחק, והגבנו. כנראה שזה לא הספיק. נצטרך להרים את השחקנים ולעשות את המקסימום ביום רביעי".

קפטן בית"ר עידן ורד: "אני פה כל שבוע, מנסה למצוא תשובות והיום זה היה השיא. זה לא מערך, לא מאמנים. כלום. זה נטו חוסר אחריות שלנו על הדשא. במקום שיהיה 1:4 אנחנו מקבלים גולים קלים. זה לא מאמנים ולא שיטה, אלא נטו אנחנו השחקנים. יש תקופות שהכול הולך הפוך, זה חלק מזה. בתקופות אחרות זה היה נגמר 1:4 או 1:5. פתאום משום מקום חנן בועט ואני לא יודע איך זה נכנס. כל הכבוד להם, אבל אני חושב שמהרגע הזה כן יכול לבוא שינוי. היינו על הפנים במחצית הראשונה ואז עשינו שינויים. זה קודם כל גישה, אני אומר את זה כל שבוע. בלי גישה ובלי לב קשה מאוד להצליח. זה אוסף של דברים, כושר פחות טוב של כמה שחקנים מפתח, ביניהם גם אני. אין פה שום בעיה מעבר לזה. יש לנו מועדון טוב ובריא, אנחנו מקבלים כאן הכול. זו בעיה שלנו שאנחנו צריכים להיות יותר טובים. צמד המאמנים כאן הוא מהטובים שהיו לי אישית, וכל אחד כאן יגיד את זה".

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. דני מרון
"זה לא משחק של התקף לב למאמנים". סילבס/דני מרון

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס התייחס לעובדה שקבוצתו נאלצה לעלות לשחק בעוד המשחק של אשדוד נדחה ואמר: "לא התקף לב למאמנים. היה כיף, היה אחלה כדורגל וגולים. מה שספגנו זה מעצבן מאוד, מה שהבקענו זה מצוין. יש לי חבורת גברים והפועל חיפה חיה ונושמת בכל סיטואציה ווריאציה. השיח של כל העולם הוא סביב הקורונה. היה קצת מעצבן שלקבוצה אחרת דחו (אשדוד) ולנו לא. שיחקנו מול קבוצה שנחה עשרה ימים. לא בא לי להתבכיין, אבל זה מעצבן. נתמודד כמו שהתמודדנו היום".

על הפציעה של קדוש והעובדה שנאלץ להכניס את השוער השלישי שלו אמר המאמן: "הייתי מודאג כשקדוש נפצע. עמית שוער שמתאמן כל כך הרבה זמן והיום זה היה הרגע שלו. הוא נכנס ועשה עבודה טובה. אני גאה בו. היה לנו סגל חסר מאוד. אחרי הגול הגענו לעוד איזה מצב שהיה הקילר שוט, פספסנו ובית"ר חזרה למשחק. לשמחתי לא הרמנו ידיים".

חנן ממן, שכבש צמד מול האקסית, אמר: "שמח לכבוש, אבל בסופו של דבר לא ניצחנו. שתי הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות מהתוצאה - אנחנו כי הובלנו ונראינו טוב, ובית"ר כי עלתה ל-1:3. היה לנו ים של תירוצים למשחק היום, אבל כל מי ששיחק עלה כמו גבר, גם סוארי שלקח את הצ'אנס בבכורה שלו. הגול? אני פשוט בועט, זה משהו שעובדים עליו כל הקריירה. עשרות פעמים בעטתי ליציע, אני שמח שהיום זה נכנס. אשתי אמרה לי שאבקיע צמד ונתנה אישור לשים את הכדור מתחת לחולצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully