וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הדיון: בן ח'ליפה נדרש להבהרות על עברו ופרטיו האישיים

31.12.2020 / 14:12

ההתאחדות הודיעה שהוועדה תגיש לבית"ר מסמך בבקשה להסברים על נושאים שונים שעלו בדיון, ולאחר מכן ייקבע מועד לפגישה נוספת. השייח' הציג מסמכים המעידים על הון של 1.3 מיליארד דולר, וייבדקו פעם נוספת

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג צופה במשחק של בית"ר ירושלים עם שייח' חמד בן ח'ליפה/דוברות בית"ר ירושלים

הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (חמישי) לפגישה ראשונה בנוגע להעברת 50% מהבעלות על בית"ר ירושלים לחמד בן ח'ליפה, כשבפתח הישיבה דיבר באמצעות הזום השייח' עצמו, כשבהמשך ענה המנכ"ל שלו על שאלות חברי הוועדה, ולאחר מכן עלו לשיחה גם נציגי בית"ר.

הוועדה תתכנס פעם נוספת בשבוע הבא עם דרישות למסמכים נוספים והבהרות, הן לגבי ההון של בן ח'ליפה והן לגבי עברו ופרטיו האישיים. בוועדה ייעזרו בדו"ח שיתקבל מחברת חקירות חיצונית בתחילת השבוע הבא, שאף בודקת האם בן ח'ליפה אינו איש קש ומה המטרות האמיתיות מאחורי העיסקה. בדיון הציג השייח' מסמכים על הון של 1.3 מיליארד דולר, שיעברו בדיקה נוספת.

בהתאחדות הבהירו אתמול כי יערכו בדיקה מקיפה לפני שיאשרו את השייח', כאשר בשלב זה הוא סיפק מסמכים המספקים בכדי לכנס את הוועדה, וניסה לספק הסברים על יכולתיו הכלכליות, מקורות הכסף, המטרה לשמה הוא מצטרף וגם לנקות עצמו מכל חשד פלילי או הלבנת הון.

בהודעת ההתאחדות לאחר סיום הדיון נכתב: "הוועדה תגיש בימים הקרובים מסמך לבית"ר ירושלים, לשייח' ולנציגיו בבקשה למספר הבהרות לגבי נושאים שונים שעלו בדיון. לאחר מכן ייקבע מועד לפגישה נוספת במסגרת הוועדה".

גורם בוועדה אמר אתמול: "נשאל את מה שצריך, אנחנו לא עיוורים, בסוף זאת האחריות שלנו לוודא שלא נהיה חלק מפארסה, אנחנו לא בלחץ של זמן, נבדוק את מה שצריך". ההחלטה לא תתקבל היום ומעבר לשיחה שנערכה הוועדה תיקח שבוע עד עשרה ימים לבדיקות נוספות על מנת לבדוק את כל הפרטים, אך ההערכה בבית"ר ירושלים כי העיסקה תאושר ובן ח'ליפה יהפוך לשותף בבעלות על המועדון.

במסגרת הוועדה בן ח'ליפה ואנשיו נשאלו על אתר האינטרנט שלו שירד מפעילות ביום בו שלח את המסמכים (לטענת נציגיו סבל מאיומיום ווירוסים שנשלחו לו מהעולם הערבי), מדוע שינה את שמו והאם עומדים אנשי עסקים מאחוריו. השייח' הוכן על ידי נציגיו לשאלות אלו והבהיר כי הוא מוכן לספק תשובות. בבית"ר מקווים שהשיח' יאושר כמה שיותר מהר, מה שיזרז את הליך קבלת הכספים וישפיע על תכניות הרכש לינואר, כאשר במועדון רוצים להתחזק במספר שחקנים משמעותיים.

שייח חמד בן חליפה אל נהיאן. האתר הרשמי של שייח חמד בן חליפה אל נהיאן, אתר רשמי
הכין תשובות לשאלות. חמד בן ח'ליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של שייח חמד בן חליפה אל נהיאן

עומר אצילי נשאר השם החם, כאשר במועדון מקווים כי הצעה כספית מפתה תגרום לו להגיע, על אף שבשלב זה הקשר מעדיף את מכבי חיפה. אצילי עדיין לא שוחרר מאפואל ניקוסיה ומחלוקת על 100 אלף יורו המגיעים לו תוקעת את שחרורו בשבל זה, אך הנושא אמור להיפתר בימים הקרובים. מעבר לאצילי, בודקים בבית"ר בעיקר אופציות של זרים לחלק הקדמי, כנף וחלוץ, כאשר דור מיכה בשלב זה לא על הפרק והמטרה היא להחזיר את מתאוסיניו לעניינים כמה שיותר מהר, כדי שיתמודד עם מיכאל אוחנה.

בשבת תפגוש בית"ר את הפועל חיפה בטדי (20:00, ספורט 1), כאשר בצוות המקצועי מקווים כי אנטואן קונטה יעמוד לרשותם, לאחר שנעדר נגד מ.ס אשדוד בשל רגישות בברך. הבלם-מגן מאוד רוצה לשחק והבהיר כי יעשה מאמצים לקחת חלק במשחק, כמו גם אוחנה, שאט אט מרגיש טוב יותר עם הגוף.

גם חלאופילו פלייטר עדיין מתלונן על כאבים בברך, ואם והמנוחה לא תעזור, ייתכן והוא יירד לספסל וירדן שועה יפתח במקומו. אביאל זרגרי ייעדר בשל צהובים, אופיר קריאף עשוי לפתוח במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully