וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "אני ערב, מה זה משנה מה ההון של בן ח'ליפה?"

31.12.2020 / 19:24

בעלי בית"ר ירושלים וראשי הוועדה להעברת זכויות היו אופטימיים בנוגע לאישור השייח', שאמר: "באתי לעשות טוב ורק תוקפים אותי. אם יודלפו מכאן דברים, ייגרם לי נזק"

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

בבית"ר ירושלים היו אופטימיים מאוד לאחר ישיבת הזום היום (חמישי) עם הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל. במועדון אמרו כי בניגוד לערפל שהיה עד עתה, הוועדה ראתה את השייח', שמעה אותו ובעיקר את המנכ"ל שלו שפירט על עסקיו והונו בצורה משביעת רצון. לכן התחושה בקרב משה חוגג ואנשי הצוות המשפטי של המועדון היא כי לכל המאוחר בן ח'ליפה יאושר בשבועיים הקרובים כבעלים של 50% מהמועדון.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
העסקה קרובה לאישור. חוגג עם בן ח'ליפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

חברי הוועדה שאלו את השייח' בנוגע להונו, התמקדו בשני מסמכים ספציפיים כדי להבין את הסכומים ואף הקשו על המנכ"ל שלו בשאלות ובדרישות למסמכים שחסרים. חליפ'ה והמנכ"ל הבהירו לוועדה: "אנחנו לא מעבירים כל מסמך בכזאת קלות, גם אצלנו יש סודיות ואנחנו זהירים. אם בטעות יודלפו מסמכים מאצלכם יכול להיגרם לנו נזק גדול ולכן אנחנו צריכים לדבר עם היועצים המשפטיים שלנו ולראות איזה מסמכים אנחנו יכולים לספק ואיזה לא".

אגב, בתחילת דבריו השיח' רטן בפני הוועדה: "אני מופתע ממה שקורה סביבי, אני בא להשקיע ולעשות טוב ומכל פינה תוקפים אותי". ייתכן כי הפתרון בכלל יגיע מדברים שאמר משה חוגג בוועדה. בעלי בית"ר, שראה את החקירה שעבר השייח' בנוגע להונו, הבהיר כי בכל מצב הוא לוקח על עצמו את כל ההתחייבות והערבויות הכלכליות, כך שאין שום צורך לחקור את ההון של השייח'. חוגג אף אמר לחברי הוועדה: "מה זה משנה אם לשייח' יש מיליארד או 20 מיליארד אם בכל מקרה הוא רק שותף שלי ואני לוקח על עצמי אחריות על כל שקל בתקציב? אני לא מבין את זה".

חברי הוועדה, ששמעו את דבריו של חוגג, הבינו כי באיזשהו מקום הדברים של בעלי בית"ר סוגרים את כל ההיבט הכלכלי ולכן היו אופטימיים בנוגע לאפשרות שהשייח' יאושר, כאשר דרישות נוספות הן להבהרות בנוגע למסמכים ברמת הלבנת הון ורישום פלילי. בשבוע הבא יידרש השייח' להשלמת המסמכים, אך בוועדה אמרו היום: "העובדה כי חוגג ערב לכל שקל מבחינה כלכלית זה משהו שנצטרך לחשוב עליו כאשר בוחנים את הצהרותיו הכלכליות של השייח'. בסופו של דבר זה לא בעלים חדש שמגיע, אלא שותף, שמצטרף לבעלים קיים שבכל מקרה ערב לכל שקל שיוגדר בתקציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully