וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "כזה טירוף ורוע סביב בן אדם שבא לתת לא ראיתי"

8.1.2021 / 21:39

בעלי בית"ר ירושלים התראיין לתכנית "אולפן שישי" והתייחס לספקות סביב עסקת הרכישה עם שייח חמד בן ח'ליפה, וגם לאכזבה מהפוליטיקאים בישראל, שלא חיבקו את העסקה לטענתו: "ראש הממשלה צייץ בערבית אך לא בעברית, התאכזבתי מזה"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

על רקע הבעיות עם עסקת המכירה לשייח חמד בן ח'ליפה מאיחוד האמירויות, התראיין הערב (שישי) בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ל"אולפן שישי" בערוץ 12. הבעלים התייחס לכותרות בעניין העסקה וגם בנוגע לעונה הסוערת שחווה עד כה הקבוצה שבבעלותו.

חוגג התייחס לספקות בנוגע לעסקה: "השיח' מודע לכל מה שאומרים כאן. כזה טירוף ורוע סביב בן אדם שבא לתת לא ראיתי, פשוט בושה וחרפה. אני עברתי את הוועדה הזאת ולא ביקשו ממני שמאות על הבית שלי. אני לא שואל את השיח' שאלות, לא משנה לי אם יש לו 150 מיליארד דולר, הוא בא להשקיע אצלי, זה לא רלוונטי כמה יש לו".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
חוגג/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90

חוגג הוסיף: "כל שאלה ששואלים יקבלו תשובה, אבל מה זה משנה כמה הוא שווה? אני עדיין בבית", רק מכניס שותף. איזה אינטרס יש לו להשקיע בעיסקה? כמה דברים אמרו על האיש השבוע, זה לא להאמין. בכל מקרה, העיסקה חתומה, זה גמור. לפני בערך שעה הוא שלח לי את ההודעה שהוא מעביר לי את הכסף ו-13 דקות אחרי העביר את הכסף. אני יכול להגיד כמה העביר אבל אני לא אגיד".

בעלי בית"ר ירושלים התייחס גם לתביעות של אנשי עסקים כנגדו: "אני משלם מחיר מטורף על הפרופיל התקשורתי והיכולת של אנשים לתבוע ממני כספים. יש מי שנכנס בתקופה הטובה על הביטקוין ועשה פי 12 על הכסף, עליהם לא שומעים, אבל יש כאלה שנכנסו שהביטקוין קרס, הפסידו המון כסף, הם אומרים יש כאן כיס עמוק, הוא לחיץ, אפשר לייצר כותרות. בהתחלה נכנעתי לזה כדי לקנות שקט, עשיתי טעות, חשבתי שאני קונה שקט וקניתי רעש בשקט רב".

משה חוגג בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
התאכזב מחוסר התמיכה של אנשי הציבור בארץ. חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עוד אמר בעלי בית"ר: "מי שיביע גזענות פוגע במוניטין של המועדון ומי שיעשה את זה נבוא איתו חשבון. העסקה טובה למועדון, יותר כסף, סיכוי להתמודד על תארים, שיפור מתקנים, אולי נצליח גם באירופה. הנשיא תמך, ראש הממשלה תמך, הוא צייץ בערבית אבל לא בעברית. התאכזבתי מזה, החיבוק העולמי שקיבלנו הוא אדיר, בתוך המדינה קטסטרופה".

כשנשאל למה מדברים עליו כל הזמן בשליליות השיב חוגג: "אני שונה בנוף. מעדיפים יוצאי 8200, מוצא אשכנזי. קצת לא יודעים איך לאכול אותי. זה בסדר, על אפם וחמתם אני מצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully