וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ בני יהודה: "ישראל קצת מוזרה, אבל החיים פה נוחים מאוד"

פדרו קמפוס בן ה-20 דיבר בצ'ילה על החיים בישראל: "מחלק את הזמן בין כדורגל, פלייסטיישן ולימודי אנגלית ועברית. הכול פה שונה אבל התאקלמתי"

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

16 משחקים (13 מתוכם בבני יהודה), 4 הופעות בהרכב (3 מתוכן במדים הזהובים), 517 דקות בסך הכול (451 מתוכן במועדון משכונת התקווה) ו-0 שערים - זה המאזן של החלוץ הצ'יליאני פדרו קמפוס עד עתה בקריירה המקצוענית.

החלוץ בן ה-20 שהגיע לבני יהודה בתחילת העונה מאולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית אחרי שלא רשם ולו הופעה אחת במדי הקבוצה מהאי השכן, עדיין לא מצא את הרשת מאז החל לשחק בקבוצות בוגרים, אך לא מאבד תקווה. בריאיון שהעניק לתקשורת בארצו הוא דיבר על ההתאקלמות בישראל, על ליגת העל וגם על התוכניות לעתיד.

פדרו קמפוס שחקן בני יהודה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
מפנטז על ליגות חזקות יותר. קמפוס/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

"אני מרגיש טוב יותר ממשחק למשחק", אמר קמפוס ל"אס" הצ'יליאני. "אני צובר ביטחון ובכל משחק אני מרגיש יותר מחובר לחברים שלי לקבוצה ולסגנון המשחק. ליגת העל תחרותית מאוד וברמה גבוהה. יש לא מעט קבוצות חזקות ושחקנים מעולים. חלקן אף ייצגו את המדינה באירופה, אפילו בליגת האלופות. לא מעט שחקנים מליגת העל מגיעים לליגות חזקות יותר באירופה".

"האמת? החיים בישראל די נוחים", הוסיף החלוץ. "כשהגעתי לכאן, הייתי צריך להיכנס לבידוד אבל בקבוצה כבר דאגו לי לדירה שהייתה מוכנה. חיכה לי אוכל וכל מה שהייתי צריך. מה שכן, ישראל שונה מאוד. הכול כאן אחר - הדת, השפה, האנשים. השבוע מתחיל כאן ביום ראשון, שהוא כמו יום שני בצ'ילה. התאקלמתי, אבל החיים כאן קצת מוזרים".

פדרו קמפוס שחקן בני יהודה בחימום. אריאל שלום, אריאל שלום
מחלק את הזמן בין פלייסטיישן, כדורגל ולימודי אנגלית ועברית . קמפוס/אריאל שלום, אריאל שלום

"לא פשוט להיות רחוק מהבית", ציין קמפוס. "לא הייתי בבית מחודש יוני 2019, כלומר, לא ראיתי את המשפחה שלי כמעט שנתיים. זה מסובך מאוד, אבל אני רגיל לזה. אני חי לבד מגיל 18 וזה לא פשוט, אבל אני לא מתכוון לוותר על החלום שלי. ברור שיש גם רגעים עצובים, אבל הם עוברים. המצב הביטחוני בישראל? זה כלל לא מורגש, אף אחד לא מדבר או מתייחס לזה כרגע".

"החיים שלי בישראל מתחלקים בין כדורגל, פלייסטיישן ולימודי אנגלית ועברית", מסכם הצ'יליאני. "אני לא מאמין שאחזור הביתה בקרוב. אני רוצה להמשיך את הקריירה שלי מעבר לים ולהגיע לליגות חזקות יותר בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully