וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפסנאי של הפועל תל אביב התעמת עם בלס, מהמועדון נמסר: "הנושא יטופל בחומרה"

8.1.2021 / 14:25

לטענת המגן שנשלח לביתו בתום התקרית, אלי בואנו חנק אותו. השניים יוזמנו לבירור. במועדון בטוחים שהשינויים בסגל יעזרו, אבל בינתיים יש קשיים מול שהר ובצ'יראי לא משתחרר מויסלה בקלות. בן ביטון יצטרף?

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

תקרית חריגה נרשמה היום (שישי) באימון הפועל תל אביב. המגן אופק בלס נכנס לחדרו של האפסנאי אלי בואנו כדי לבקש ממנו ביגוד, ולטענת בואנו הוא התחצף אליו. אז, טוען בלס, שבואנו העיף אותו מהחדר תוך כדי שהוא חונק אותו. הצוות המקצועי שלח את בלס הביתה ומהקבוצה נמסר שהשניים יוזמנו לבירור וכי הנושא יטופל בחומרה.

"מועדון הפועל תל אביב מגנה בכל תוקף כל גילוי של אלימות באשר היא - ובפרט את האירוע שהתרחש הבוקר במתחם. הנושא יטופל בחומרה בין כותלי המועדון", נמסר מהקבוצה.

הקבוצה על סף ייאוש אחר ההפסד 2:1 באשדוד. איבוד היתרון המוקדם, היכולת הלא טובה והטעויות המביכות בהגנה עשו את שלהם, והשחקנים הולכים ומאבדים סבלנות. "המצב לא פשוט. בכל שבוע אנחנו משוכנעים שיוצאים מזה, אבל זה הולך ונהיה רע יותר", אמרו שחקנים. "נקווה שעם השחקנים החדשים נביא משהו אחר". זאב גרינברג "טס" הביתה בעצבים מיד בסיום, שרון ניסנוב נראה רותח באיזור חדרי ההלבשה ואווירה כללית של ייאוש אפפה את האדומים.

ניר קלינגר ניסה להרים את שחקניו לפני המשחק והשער המהיר של גיל יצחק נתן לאדומים תקווה. אבל לאחר שער השיוויון נשמע קלינגר רוטן ("איך סופגים שער כזה"?) ובהמשך הסתובב לספסל ואמר: "בכל פעם טעות אחרת הורסת לנו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את זה". שחקני הקבוצה עודדו את ארנסטס שטקוס במחצית, אחרי שהשוער לקח קשה את ההשמטה בשער השני של אשדוד. בסיום קלינגר היה מאוכזב מאוד ואמר לשחקניו בתסכול: "זה משחק שלוקחים עם הנשמה לפני הכול". מה מעמדו של המאמן? אצל האדומים אף פעם אי אפשר לדעת, אך גם במהלך השבוע הדגישו הבעלים כי ללא קשר לתוצאה באשדוד, הם מתכוונים לתת לקלינגר להוביל את הקבוצה יחד עם שחקני הרכש החדשים, בתקווה לשינוי.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
מאבדים את זה. שחקני הפועל תל אביב/לירון מולדובן

עיקרי הדברים

  • הפועל תל אביב על סף ייאוש אחרי ההפסד. שחקנים: "המצב מחמיר משבוע לשבוע"
  • קלינגר נזף בשחקנים בחדר ההלבשה: "זה משחק שמנצחים קודם כל עם נשמה"
  • האדומים מקווים ששחקני הרכש יעזרו לקבוצה להתייצב אחרי הפגרה הכפויה
  • קשיים מול בן שהר. ויסלה קרקוב לא ממהרת לשחרר את בצ'יראי, בן ביטון יצטרף?

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

לכתבה המלאה

התקווה של האדומים לאחר היא הרכש. דן איינבינדר, אופק ביטון ולידור כהן יוכלו לשחק כבר במשחק הבא, שעד אליו מקווים במועדון לצרף עוד שני שחקנים - בן ביטון (בו מעוניינת גם בית"ר ירושלים) וחלוץ שככל הנראה יהיה בן שהר או פאטוס בצ'יראי. שהר עדיין לא השיב להצעת האדומים ובמועדון לא ימתינו, ואם בצ'יראי יצליח לקבל שחרור מויסלה קרקוב, הוא יחתום במועדון. הבעיה היא שבשלב זה ויסלה לא ממהרת לשחרר את חלוץ מכבי נתניה לשעבר.

בן ביטון עדיין לא סיכם את תנאיו במועדון וגם הגיע להסכמות עם מכבי תל אביב על פיצוי. בהפועל תל אביב ינסו לסגור את העסקה איתו בימים הקרובים. האדומים משוועים לשחקני הרכש לא רק ברמה המקצועית אלא גם ברמה המנטלית. הסגל הנוכחי סחט את עצמו ולא עומד בלחץ. מעבר למחסור באיכות חסר בו ניסיון ויכולת להתמודד בלחץ הזה, ואפשר לראות את ההשפעה אפילו על שחקנים כמו עמרי אלטמן.

אפשר לראות כמה מוסיף שחקן טרי יחסית כמו גיל יצחק לאדומים. שלושה משחקים הוא פתח בהרכב, וכבר הוא עומד על שני שערים ובישול. במונחים של הפועל תל אביב הנוכחית, הוא מועמד לנעל הזהב. אם היה מסיים אתמול עם צמד, יצחק כבר היה זכאי לפרס שעוד לא המציאו. בכל מקרה, המספרים שלו מראים כמה מוסיף שחקן שמגיע רענן מחוץ לכל הלחץ שמלווה את האדומים עוד מהקיץ.

יצחק שנחשב לכישרון גדול בגיל צעיר, עשה טעויות שעיכבו את ההתפתחות שלו, אבל בינתיים לוקח את ההזדמנות שקיבל מהאדומים להילחם על הקריירה. בלאומית הוא היה בעיקר מכונת שערים, אבל אצל קלינגר הוא שחקן אחר - עובד עם הגב לשער, רץ לאגפים, שומר על הכדור כשצריך ומהבודדים שמאיימים על השער. במשך חודשיים האדומים התמהמו לגביו, גם מסיבות כלכליות, אבל קלינגר ומשה סיני התעקשו. אם הוא היה מצטרף מוקדם יותר, יכול להיות שהקבוצה האנמית הייתה במקום יותר טוב.

שחקן הפועל תל אביב גיל יצחק. לירון מולדובן
הוא ההוכחה: דרוש דם חדש בחודורוב. גיל יצחק/לירון מולדובן

כך או כך, קבוצה כמו הפועל תל אביב שכובשת לעיתים כל כך רחוקות, לא יכולה להרשות לעצמה לספוג שני שערים כאלה מטעויות של רז שלמה וארנסטס שטקוס. מכבי תל אביב עוקבת אחרי שלמה כבר במשך שנתיים, אבל הרצון לקבל אותו בכל סוג של עסקה בתקופה הנוכחית נראה הזוי - חוסר הריכוז שלו, העמידה הלא נכונה והעובדה שכל שחקן התקפה בורח לו, עולה להפועל תל אביב ביוקר השנה. איכשהו אדי גוטליב הפך לשחקן המשמעותי ביותר בהגנת האדומים, שמאבדת את זה בלעדיו. "עם גולים כאלה לא נוכל להישאר. זה לא בקטע של להאשים מישהו ספציפי, אבל כולם צריכים לקחת את עצמם בידיים", אמרו שחקנים בקבוצה. "זה נהיה רע יותר משבוע לשבוע. עד לא מזמן היה קשה מאוד להבקיע נגדנו, זה המפתח שלנו להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully