וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "שיחקנו בלי אנרגיות, לא יודע למה זה קרה"

7.1.2021 / 22:50

קשר מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי ה-0:0 מול בני יהודה, ואן לוון: "משחק חלש מאוד שלנו". פיניש: "אנחנו מאמינים בעצמנו"

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

מכבי תל אביב אכזבה הערב (חמישי) בגדול עם 0:0 מול בני יהודה ופספסה הזדמנות לצמק את הפער ממכבי חיפה לשש נקודות.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
זה לא היה מספיק טוב. ואן לוון/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "משחק חלש מאוד שלנו, אני לא יכול להכחיש. ניסינו ליצור מצבים דרך הכנפיים, אבל לא הצלחנו, לשחקנים לא היה יום טוב. בלתי אפשרי ששחקנים יעלו למגרש בלי התלהבות כמו בשני המשחקים הקודמים - זה משהו שנצטרך לתת עליו את הדעת. היו לנו קשיים בחלק הקדמי וזה משהו שנעבוד עליו". ההולנדי נשאל על פספוס ההזדמנות לצמק את הפער ממכבי חיפה והשיב בקצרה: "לא ניצלנו את ההזדמנות, אבל יהיו עוד בהמשך. יש לנו כישרון בסגל שעדיין לא ראינו עד עכשיו העונה, ואני בטוח שזה ייראה בהמשך".

קשר מכבי תל אביב דור פרץ: "קיבלנו הזדמנות לצמצם את הפער ולהמשיך ברצף הניצחונות, אבל אני מרגיש ששיחקנו בלי אנרגיות ולא שטפנו את המגרש. זה התבטא בתוצאה. אין סיבה למה נראינו ככה, במיוחד אחרי שמכבי חיפה איבדה נקודות. זה קורה, זה נורמלי, אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו משתפרים בשבועיים הקרובים ואיך נראים יותר טוב לאחר מכן. הצהוב שלי? מה שאמור להיות יהיה, אני נתתי הכול וקיוויתי לא לקבל צהוב, אבל זה מה שזה. יש פה קבוצה מספיק טובה, גם איתי וגם בלעדיי".

תמיר בן עמי מאמן זמני בני יהודה. דני מרון
"אנחנו מרוצים מאוד". בן עמי/דני מרון

תמיר בן עמי, שעמד על הקווים של בני יהודה, סיכם: "אנחנו מרוצים מאוד. מכבי תל אביב קבוצה נהדרת, חסרים לנו הרבה מאוד שחקנים משמעותיים ומגיע כל הכבוד לבחורים. השחקנים נתנו הכול על המגרש, תכנית המשחק שלנו עבדה מהדקה הראשונה ועד האחרונה ואנחנו מרוצים מהנקודה. במשחקים האחרונים הייתה בכל פעם טעות מיותרת שעלתה במשחק, אבל היום נשארנו מרוכזים לכל אורך 90 הדקות. נגד מכבי תל אביב צריך פוקוס מלא כל המשחק".

בן עמי התייחס לפוזיציה החדשה שלו בבני יהודה, שם הוא משמש בדרך כלל כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער: "זה לא טבעי בשבילי. לא בחרתי בקריירת אימון כי זה פחות מעניין אותי. אני לא רוצה ולא שואף להיות מאמן, אבל בני יהודה זה מועדון יקר לי ואני איש של המערכת. נקלענו לסיטואציה שצריך מישהו עם תעודת פרו, החליטו שאני עולה למעלה ולא קרה כלום. אני עושה מה שצריך, כל כולי בשביל המועדון".

קשר בני יהודה, סתיו פיניש: "לא האמינו בנו, אבל אנחנו האמנו בעצמנו. המאמנים הכינו אותנו טוב, היו מחויבות ולחימה ועם קבלת החלטות יותר טובה היינו יכולים להוציא אפילו יותר. יכול להיות שאנחנו סוג של כבשה שחורה של מכבי תל אביב, אולי כשאנחנו רואים אותה אנחנו קצת יותר מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully