וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ח'ליפה: "אנחנו נחושים להתחיל את הדרך המשותפת, למרות ההאשמות הנבזיות"

עודכן לאחרונה: 5.1.2021 / 14:00

בית"ר ירושלים הודיעה שהעבירה לוועדה להעברת הזכויות את המסמכים הדרושים להשלמת העסקה, השייח' הכריז שהזרים חלק מהסכום אליו התחייב: "מתכוונים להתחיל את הדרך המשותפת שלנו. אני עדיין מנסה לעכל את היחס מהיום שהחלטנו להיכנס כשותפים"

תקציר: העצבים של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג במהלך המשחק מול הפועל חיפה/ספורט 1

האם העסקה המדוברת של משה חוגג עם בן ח'ליפה בדרך לקבל את האישור הסופי מההתאחדות? המועדון הודיע היום (שלישי) שבשעות הבוקר הועברו אל הוועדה להעברת זכויות כל התשובות והמסמכים אשר הוא נדרש להנפיק למען השלמת העסקה, לצד הצהרה חתומה על ידי איש העסקים האמיראתי לפיה אין לו עבר פלילי. על פי ההודעה של המועדון "החליט השיח' חמד בן ח'ליפה להעביר חלק מהסכום הראשוני אותו התחייב, וההעברה בוצעה לפני מספר דקות.

השיח' בן ח'ליפה התייחס למצב הנוכחי ואמר: "אני עדיין מנסה לעכל את היחס וההאשמות הנבזיות אותן אנו חווים מהיום שהחלטנו להיכנס כשותפים בבית"ר. למרות הכל, אנחנו כאן, ואנחנו נחושים ומתכוונים להתחיל את הדרך המשותפת שלנו בקבוצה, ולראייה העברנו היום חלק מהסכום אותו התחייבנו. אני מאחל לקבוצה בהצלחה במשחק מחר".

משה חוגג עם השייח' חמד בן חליפה, בעלי בית"ר ירושלים צופים במשחק. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"לאף בעלים אחר לא בדקו ככה את הפרטים". בן ח'ליפה/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

כזכור, בבית"ר ירושלים הבהירו אתמול בערב כי כבר היום יוגשו לוועדה להעברת זכויות מכתב הבהרה בנוגע לפרטים אותם דרשו, יחד עם מסמכים נוספים שסיפק השיח' חמד בן ח'ליפה. בבירה מצפים מהבקרה להתכנס בימים הקרובים ולאשר את העסקה. "נגרום למועדון נזק מקצועי ותדמיתי עם כל הסחבת של אישור העסקה הזאת", אמר אמש גורם בבית"ר, "יש לנו את כל המסמכים ואנחנו מצפים שההתאחדות יפסיקו להתעסק בציציות של ח'ליפה ויאשרו את העסקה, לאף בעלים אחר לא בדקו ככה את הפרטים".

יחד עם זאת, גם לאחר הגשת המסמכים החדשים, ההתאחדות תצטרך לקבל החלטה האם להעביר גם אותם לחקירה נוספת או שמא לקבל החלטה כבר במהלך הימים הקרובים. בהתאחדות אמרו אתמול כי הם מרגישים רע מאוד עם הממצאים של חברת החקירות אך רק כאשר יתבררו כל הפרטים הם יקבלו החלטה סופית. בנוגע להיעדר עבר פלילי, בן ח'ליפה אמור לספק מסמך כלשהו ממוסדות האמירויות בנושא. למרות דברי השיח' אתמול, ההערכה היא כי הוא יעביר כספים למועדון רק לאחר שתאושר העיסקה. לבן ח'ליפה ונציגיו הובהר כי הטענה כי לא ניתן להוציא תעודת יושר בדובאי אינה רצינית וכי ניתן לעשות זאת ללא בעיות ועליהם לספק מסמך כזה.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה,
חוגג לא הצליח לשכנע אותו להגיע לבית"ר. אצילי/אתר רשמי אפואל ניקוסיה

בנוגע לעומר אצילי, גם אתמול ניסה משה חוגג ליצור קשר עם השחקן ולשכנע אותו ברגע האחרון לשנות את החלטתו אך הקשר בדרך למכבי חיפה. בבית"ר הבינו את השחקן ואמרו: "אם אצילי ישאל 100 אנשים קרובים, 100 יגידו לו ללכת לחיפה, גם בפחות כסף, מה שקורה היום בבית"ר מבריח כל אדם שפוי, שלא לדבר על המצב המקצועי שלנו לעומת חיפה והאופק, המקצועי והכלכלי". בבית"ר כרגע לא מכוונים לצירופם של דור מיכה או בן שהר ומעדיפים שהדקות בתפקידים הללו יילכו לירדן שועה ומתאוסיניו, שאמור לחזור בעוד שבוע מברזיל, כאשר על פי העידכונים שקיבלו במועדון הוא יוכל לשוב במיידית לאימונים מלאים.

מחר תפגוש הקבוצה את הפועל חדרה. אביאל זרגרי צפוי לחזור להרכב ולשחק בקישור לצד עלי מוחמד. עדיין לא בטוח מי מבין מיכאל אוחנה ועידן ורד יפתח, כאשר גם אורי מגבו נמצא בתמונת ה-11 היות ואורן ביטון סובל מעומס. אנטואן קונטה אמור לפתוח אם יעבור את האימון המסכם בשלום. דראפיץ' ערך אתמול אסיפה קשה לשחקנים בנוגע להתנהלות והערות של שחקנים בקשר לחילופים. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "הכל כאן כרגע מבעבע, חייבים ניצחון לשחרר קצת לחץ, פשוט חייבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully