וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני השלמת העסקה: בן ח'ליפה יעביר סכום כסף עבור רכישת בית"ר ירושלים

4.1.2021 / 19:55

השייח' לא אושר עדיין בוועדה להעברת זכויות, אבל כדי להראות רצינות יעביר כספים באופן מיידי. בבית"ר רותחים על היחס: "אחרי שיאושר, נבוא חשבון עם מי שצריך"

תקציר: העצבים של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג במהלך המשחק מול הפועל חיפה/ספורט 1

בבית"ר ירושלים מדווחים על התפתחות בגזרת עיסקת חמד בן ח'ליפה, כאשר במועדון טוענים כי כבר מחר (שלישי) יעביר השייח' סכום כסף עבור רכישת המועדון. יש לציין כי העסקה עדיין לא הושלמה כל עוד השייח' לא עבר בוועדה להעברת זכויות, אך בבית"ר מבהירים כי בכדי להראות רצינות בן ח'ליפה יעביר כספים באופן מיידי, גם בטרם אישורו.

יש לציין כי התשלום הראשון של השייח' אמור להיות למשה חוגג עצמו כהחזר השקעה, כאשר רק בהמשך אמורים להיות מועברים סכומי כסף למועדון.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
התשלום הראשון אמור להיות למשה חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר רותחים על ההתאחדות לכדורגל והרעש שנוצר בעקבות ממצאי חברת החקירות ואף אמרו היום: "זה פשע מה שעושים לשייח'. אחרי שהשייח' יאושר, נבוא חשבון עם מי שצריך".

בשבוע הקרוב אמורים בן ח'ליפה ונציגיו לספק מסמכים הנוגעים להיעדר עבר פלילי ומסמכים נוספים הקשורים להלבנת הון, הונאה וההון שברשותו. נציגי השייח' הבהירו כי יציגו מסמכים נוספים שיבהירו את העניינים, אך גם ציינו: "לא נוכל לספק כל מסמך, במיוחד אחרי כל ההדלפות בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully