וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס: "דני אבדיה לא יקבל 30 דקות אם הוא לא ישחק היטב"

מאמן וושינגטון שלח מסר לרוקי שלו לאחר ההפסד לבוסטון ("עדיין מנסה להבין איך אנחנו עושים דברים, זה בונה קשיחות"), אבל יש גם סיבה לאופטימיות: "הוא יהיה בסדר, כי הוא ילד קשוח ואני אוהב את זה". ביל עצבני: "לא יכולים לשמור על רכב חונה"

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

בששת משחקיו הראשונים בליגה הטובה בעולם, דני אבדיה נראה כמו אחד הרוקיז המבטיחים בליגה. בשלושת המשחקים האחרונים, עם זאת, הישראלי הצעיר מקבל פחות ופחות דקות, ומספק פחות ופחות תמורה. כך זה נראה:

משחק ראשון, מול פילדלפיה: 28 דקות, 7 נקודות, 4 אסיסטים
משחק שני, מול אורלנדו: 15 דקות, 5 נקודות, 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים
משחק שלישי, מול אורלנדו: 36 דקות, 9 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים
משחק רביעי, מול שיקגו: 26 דקות, 9 נקודות, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים
משחק חמישי, מול שיקגו: 25 דקות, 6 נקודות, 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים
משחק שישי, מול מינסוטה: 27 דקות, 11 נקודות, 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים
משחק שביעי, מול ברוקלין: 16 דקות, 3 נקודות, ריבאונד ואסיסט
משחק שמיני, מול פילדלפיה: 16 דקות, נקודה אחת, 0 ריבאונדים, 0 אסיסטים
משחק תשיעי, מול בוסטון: 14 דקות, 0 נקודות, 2 ריבאונדים ואסיסט

גם כשקיבל דקות משחק מרובות, לא השיב אבדיה עם שורות סטטיסטיות יוצאות דופן. לכן, מעריכים בארצות הברית, הסיבה לדעיכה היא הניסיון של סקוט ברוקס לעורר את הקבוצה המאכזבת שלו - בעיקר הגנתית. הלילה ציפתה לישראלי הצעיר משימה קשה - אחת הקשות ב-NBA העונה: להתמודד עם חלק מהצמד ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון, שעושים שמות בליגה עד כה. "אבדיה שומר טוב יותר משניתן לחשוב, אבל בוסטון תוקפת אותו", צייץ העיתונאי האמריקאי קית' סמית'. "גם את רוי האצ'ימורה. וושינגטון לא עושה שום דבר כדי לשלוח עזרה. כל אחד פשוט שומר את השחקן שלו".

"הוא רוקי, הוא רק חגג יום הולדת 20 לפני שבוע", אמר ברוקס. "הוא חייב לעבור את זה, זה בונה קשיחות מנטלית. הוא רוצה לשחק, הוא רוצה לשחק היטב, אבל הוא עדיין מנסה להבין איך אנחנו עושים דברים ואיך אנחנו משחקים ואת הנטיות של הליגה".

אף ששיחק כל כך מעט, אבדיה לא ראה את המחליפים הישירים שלו מקבלים את הדקות שלו. ג'רום רובינסון, אנתוני גיל וטרוי בראון כלל לא שותפו, אייזק בונגה קיבל 6 דקות בלבד, ויתר הדקות חולקו בין הרכבים גבוהים שכללו את דאוויס ברטאנס ומו ואגנר, או הרכבים נמוכים שכללו את איש סמית'. גם גריסון מת'יוז, שמיעט לשחק העונה, קיבל הפעם 11 דקות מהספסל.

"דני יהיה בסדר, כי הוא ילד קשוח ואני אוהב את זה אצלו", הוסיף מאמן הוויזארדס, "אבל הוא לא יקבל 30 דקות בכל ערב אם הוא לא משחק היטב. הוא יקבל הזדמנות, הלילה זה פשוט לא היה הלילה שלו".

עוד בוואלה!

דני אבדיה סיים ללא נקודות, וושינגטון הפסידה גם בבוסטון

לכתבה המלאה

בראדלי ביל, ששוב הצטיין עם 41 נקודות, יודע מה הבעיה של הקבוצה שלו. למעשה, כולם יודעים: וושינגטון סופגת 122.1 נקודות למשחק, הכי הרבה ב-NBA. "אנחנו לא יכולים לשמור על רכב חונה", אמר הכוכב. "זו ההגנה שלנו, אני לא יודע למה. אני עצבני. כל השיאים ההתקפיים שלי הגיעו בהפסדים, אז זה לא משנה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully