וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה סיים ללא נקודות, וושינגטון הפסידה גם בבוסטון

לראשונה בקריירה הצעירה שלו, הישראלי לא הצליח לעלות על הלוח. אבדיה שיחק 14 דקות (גם כן שיא שלילי העונה) ולא הצליח להושיע את הקבוצה מהבירה, שנחלה הפסד שביעי העונה - 116:107 בבוסטון. 41 נקודות של בראדלי ביל לא הספיקו

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

המשבר של וושינגטון נמשך. לאחר שקטעה את רצף ההפסדים עם שני ניצחונות, הגיע הלילה (בין שישי לשבת) הפסד שני רצוף במסע החוץ הקשה - הפעם 116:107 בבוסטון. דני אבדיה, שדעך בשלושת המשחקים האחרונים, סיים משחק ראשון בקריירת ה-NBA הקצרה שלו ללא נקודות ושוב מיעט לקבל דקות מסקוט ברוקס. הישראלי הצעיר אמנם עלה בחמישייה אך זכה ל-14 דקות (שיא שלילי עד כה) והשיב עם 0 מ-3 מהשדה, 2 ריבאונדים, אסיסט ו-2 עבירות.

הוויזארדס שוב הציגו הגנה רעה, ממש כמו במרבית העונה עד כה. בוסטון ניצלה את כדי לברוח ליתרון 19 עם הירידה לחדרי ההלבשה - יתרון שכבר צמח ל-28 ברבע השלישי. האורחת אמנם הצליחה לצמק עד 99:95, 7:30 דקות לסיום, אך שבע נקודות מהירות של הסלטיקס סגרו עניין. הירוקים עם ניצחון רביעי רצוף, אף שחסר את טריסטן תומפסון, גרנט וויליאמס ורוברט וויליאמס שאינם מרגישים טוב ומחויבים בשבעה ימי בידוד.

כמו בהפסד לפילדלפיה, גם הפעם זה היה מופע של איש אחד מבחינת וושינגטון - בראדלי ביל סיים עם 41 נקודות שלא הספיקו, לצערו הרב, לא בערב כל כך חלש של ראסל ווסטברוק (12 נקודות, 4 מ-16 מהשדה, 8 אסיסטים ו-7 איבודים). רוי האצ'ימורה תרם 17 נקודות ודאוויס ברטאנס 13, ומלבדם אף אחד אחר לא הגיע לספרות כפולות.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן בוסטון סלטיקס מרכוס סמארט. רויטרס
תקופה לא פשוטה. אבדיה שומר על סמארט/רויטרס

בוסטון, מצידה, קיבלה 32 מג'ייסון טייטום ו-27 (13 ריבאונדים) מג'יילן בראון, צמד הכוכבים הצעירים שלה שפתחו את העונה בסערה. מרכוס סמארט הוסיף 13. הוויזארדס, שסופרים שבעה הפסדים לעומת שני ניצחונות בלבד עד כה, יחזרו הביתה אחרי ארבעה משחקי חוץ רצופים, כשיארחו את מיאמי במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully