וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א הפסידה לאחר 12 ניצחונות רצופים, בראון קלע סל ניצחון על הבאזר

המוליכה הפסידה 95:93 לבאסקוניה בתום מותחן. הגארד קבע 71:73 לפנרבחצ'ה בבלגרד. ברצלונה הביסה 72:89 את ולנסיה, פנאתינייקוס הפסידה 89:77 לזניט

לורנזו בראון שחקן פנרבחצ'ה. DeFodi Images, GettyImages
ניצח לפנר את המשחק. בראון/GettyImages, DeFodi Images

הסיבוב השני של העונה הסדירה ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים מלבד משחק החוץ של מכבי תל אביב נגד אלבה ברלין. המוליכה צסק"א מוסקבה רשמה הפסד ראשון לאחר 12 ניצחונות רצופים כשספגה 95:93 דרמטי מול באסקוניה. השלישית ברצלונה חזרה למסלול הניצחונות כשגברה בקלילות 72:89 על ולנסיה, זניט רשמה 77:89 על פנאתינייקוס הסוערת ופנרבחצ'ה גירדה ניצחון דרמטי על הכוכב האדום בבלגרד.

שחקן זניט סנט פטרסבורג מתיאוש פוניטקה. דני מרון
זניט ממשיכה במומנטום. פוניטקה/דני מרון

הכוכב האדום - פנרבחצ'ה 73:71

הטורקים של העונה רחוקים מלהרשים, כשעד המפגש הערב עם הכוכב האדום, מאזן החוץ של פנרבחצ'ה עמד על שלושה ניצחונות. כעת, רושמת הקבוצה של קוקושקוב ניצחון שני ברציפות, שאולי יחזיר אותה לתמונת העלייה לרבע הגמר מהשמינייה הראשונה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשג'וני אובריאנט עלה נהדר מספסל המארחת וקלע 17 נקודות. עם זאת, במצב של 71:71 קלע לורנזו בראון סל ניצחון על הבאזר והעניק ניצחון חוץ יקר לקבוצה של איגור קוקושקוב.

פנאתינייקוס - זניט סנט פטרסבורג 89:77

על רקע הדיווחים על מינויו הצפוי של עודד קטש, ספגה פאו הפסד נוסף - ה-12 שלה העונה - לאחר שכבר מצאה עצמה בפיגור 66:41. אחרי פיטוריו של ג'ורג'יוס וובוראס ניצבו עוזריו תנאסיס יאפלס וקוסטאס חרלאבידיס על הקווים וראו הופעה רעה נוספת, הפעם מול האקס צ'אבי פסקואל שהוליך את קבוצתו המפתיעה לניצחון שלישי רצוף. ארתוראס גודאיטיס היה מעל כולם עם 25 נקודות, קווין פאנגוס הוסיף 18 ו-10 אסיסטים. יאניס פפאפטרו קלע 14 ליוונים.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "מסכנים את עצמנו כדי לעשות את העבודה שאנחנו אוהבים"

לכתבה המלאה
פיירה הנרי שחקן באסקוניה. DeFodi Images, GettyImages
הוליך את באסקוניה לניצחון דרמטי ומרשים. הנרי/GettyImages, DeFodi Images

ברצלונה - ולנסיה 72:89

הקטלאנים יצאו לדרך חדשה לאחר שלושה הפסדים רצופים ויצאו ממפגש הספרדיות עם ידם על העליונה לאחר שהוליכו לכל אורך המשחק. אלכס אברינס היה איש המשחק של שאראס לאחר שעלה מהספסל וקלע 16 נקודות כדי להוליך את רשימת הקלעים של ברצלונה. בצד השני, לואיס לאביירי קלע 17 עבור המפסידה, אך זה לא עזר לולנסיה שרושמת הפסד שני ברציפות ושמיני העונה.

באסקוניה - צסק"א מוסקבה 93:95

לאחר 12 ניצחונות רצופים, רשמה הערב המוליכה מרוסיה הפסד דרמטי לאחר שפיגרה במשך רוב דקות המשחק מול הבאסקים הנהדרים. טוקו שנגליה חזר לראשונה לאולם בו שיחק במשך שש עונות, ויצא עם הפסד דרמטי. שחקני החמישייה של המארחת הגיעו למשחק בענק, כשפייריה הנרי ואכילס פולונרה הוליכו את קלעיה עם 18 נקודות כ"א. הרוסים הצליחו לכפות משחק צמוד ברבע המכריע, ובמצב של 93:95 קיבלו כדור אחרון כדי לנסות לכפות שוויון או אפילו להכריע את המשחק. לצערה של צסק"א מייק ג'יימס החטיא, ובאסקוניה רשמה ניצחון גדול, שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully