וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "מסכנים את עצמנו כדי לעשות את העבודה שאנחנו אוהבים"

6.1.2021 / 12:14

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת עיתונאים לקראת אלבה ברלין (חמישי, 21:00, ספורט 5) והתייחס להשפעת הקורונה: "אני לא צעיר, הסגר יעזור". האנטר ימשיך להיעדר

אותלו האנטר שחקן מכבי תל אביב עם כריס ג'ונס. ברני ארדוב
יחמיץ משחק שלישי ברציפות. אותלו האנטר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי) את הסיבוב השני ביורוליג כשתתארח במרצדס-בנץ ארינה בברלין אצל אלבה ברלין (21:00, ספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק אחרי ההפסד במחזור האחרון ביורוליג לזניט סנט פטרסבורג ומחזיקים במאזן של שבעה ניצחונות מול עשרה הפסדים, בדיוק כמו היריבה הגרמנית, שגברה אמש במשחק השלמה 91:95 על באסקוניה.

במכבי יוצאים למשחק אחרי שעמדו במשימות שבאו אחרי ההפסד לקבוצה הרוסית - ניצחון על הפועל ירושלים בליגה ועל הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק נגד אלבה, כשאחריו יקיימו שלושה משחקי בית רצופים, כולם אגב במהלך הסגר שיוטל על מדינת ישראל החל מיום חמישי בחצות.

אותלו האנטר ייעדר זה המשחק השלישי ברציפות מהסגל בעקבות הפציעה בעינו, והוא עשוי לשוב לשחק במשחקי הבק טו בק בשבוע הבא. מי שישובו לסגל הם טיילר דורסי וכריס ג'ונס שלא התלבשו במשחקים במסגרת המקומית.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מייחסים חשיבות רבה למשחק. יאניס ספרופולוס/דני מרון

"המשחק הוא נגד קבוצה טובה מאוד, ולמרות שיש לה שחקנים חסרים, ראיתם כמה טוב היא יכולה לשחק", אמר יאניס ספרופולוס. "העובדה שחסרים להם שחקנים גורמת להם לשחק חזק יותר, גם החיסרון של המאמן. בשבילנו זה חשוב להילחם בכל התקפה. אלבה קבוצה טובה שמשתפרת מאוד. אני מרוצה מאיך שאנחנו מתאמנים, השחקנים מחוברים יותר לקבוצה. ככה בנינו את הקבוצה בקיץ, ואפילו עכשיו אנחנו משתפרים. יש לנו פוטנציאל טוב לעתיד".

"אמרתי הרבה פעמים כאן שהשנה הזאת היא שונה מכל שנה אחרת", הוסיף היווני. "אנחנו מתחרים ורוצים לזכות בתארים ומשחקים בכל המסגרות, אבל כולם צריכים להבין, כולל התקשורת, שזה לא הכדורסל האמיתי. זה לא קל לשחק באולם ריק, אנחנו שוכחים את זה, מדברים על תוצאות, שוכחים שאנחנו באמצע מגיפה. אנחנו טסים לגרמניה וגם שם יש בעיות, אנחנו טסים בכל התקופה הזאת ומסכנים את עצמנו כדי לעשות את העבודה שלנו שאנחנו אוהבים, לשחק כדורסל. בסוף היום מה שחשוב זה להישאר בטוחים בשבילנו ולמשפחה שלנו. אני בן 53, אני לא צעיר, המאמן של אלבה למשל בבידוד. הדבר החשוב בשבילי זה שכולם בישראל יהיו בטוחים, ושיהיו פחות מקרים בעתיד. הסגר הזה יעזור. אנחנו ב-8,500 מאומתים ביום, זה מספר גדול. אנחנו צריכים להגן על המשפחה שלנו, השכנים והחברים שלנו, ככה צריך להתנהג עם המגיפה הזאת. לשמוע להוראות לסגר ולהוריד את המקרים האלה ל-0. אחרי שהאנשים שמגיע להם לקבל את החיסונים יקבלו אנחנו גם נקבל כי אנחנו טסים ויש לנו גם סיכון מסוים".

עוד בוואלה!

מנהלי היורוליג: ווילבקין המנהיג הכי טוב במפעל, שאראס המאמן הטוב מכולם

לכתבה המלאה
אינפו האנטר. דני מרון
ימשיך להיעדר. האנטר/דני מרון

לאלבה רשימה ארוכה של פצועים וחולי קורונה, שלא מנעו ממנה את הניצחון אמש וגם ניצחון בליגה הגרמנית על באיירן מינכן ביום ראשון. בין החסרים נמצאים לוק סיקמה, פייטון סיבה, נילס גיפאי, מרכוס אריקסון ויונאס מאטיאסק. מבין השחקנים שיעמדו לרשותו של אאיטו רנסס בולט לאחרונה ג'ייסון גריינג'ר, שקלע 19 נקודות נגד באסקוניה, ועומד על 8.1 נקודות בממוצע ביורוליג. שחקנים מובילים נוספים הם בן לאמרס האמריקאי, סימונה פונקטקיו האיטלקי והגרמנים טים שניידר, מאודו לו ויוהנס ת'ימן.

המשחק מחר יהיה ה-14 בין הקבוצות ביורוליג כשהמאזן עומד על 1:12 למכבי תל אביב שניצחה בכל ששת ביקוריה בברלין. הניצחון היחיד של אלבה על מכבי הגיע בטופ 16 של עונת 2014/15, אז הצליחה הקבוצה הגרמנית לגבור על הצהובים 59:66 ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully