וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי המגמה של אנטה ז'יז'יץ': "משהו נפתח אצלי. חזר לי הביטחון"

4.1.2021 / 7:33

הסנטר שהצטיין בדרבי מראה סימנים חיוביים: "עזרו לי כשהייתי בתקופה פחות טובה". קלויארו מבין: "זכייה בגביע זה הסטנדרט"

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

אחרי הפסקה של שנתיים, חזרה אמש (ראשון) מכבי תל אביב לחצי גמר גביע המדינה בזכות ניצחון נוח 66:83 על הפועל תל אביב ביד אליהו. הצהובים ינסו להשיב את הגביע לארון אחרי שלא זכו בו מאז שנת 2017, כשעדיין לא ברור האם משחקי חצי הגמר והגמר ייערכו במועד המקורי בתחילת החודש הבא, או שמא יידחו לחודש אפריל

הקבוצה של יאניס ספרופולוס החלה את המשחק בריצה כשהיא עולה ליתרון דו ספרתי אחרי 5 דקות, ועד לסוף הרבע השלישי לא שמטה אותו. הצהובים הלכו בשיטתיות אל אנטה ז'יז'יץ', שלא נתקל במתנגד מצד האדומים, והוא קלע 18 מ-26 הנקודות שלו כבר במחצית הראשונה. כשהפועל תל אביב כבר צימקה את ההפרש ל-8, סמוך לסוף הרבע השלישי, הגיבה מכבי בריצת 0:14 וגמרה את המשחק. מלבד ז'יז'יץ' רשם גם אנג'לו קלויארו משחק טוב עם 13 נקודות והשניים חיפו על ערב קליעה לא טוב מחוץ לקשת עם 5 שלשות מוצלחות מ-19 נסיונות.

"ידענו מה פערי הרמות באופן ברור לפני המשחק, אבל אפשר להסתבך גם במשחקים כאלה", אמרו במועדון. המאמן יאניס ספרופולוס העיר לשחקנים על 11 איבודי כדור במחצית הראשונה, מספר שבמכבי טענו כי: "ביורוליג יהיה בעייתי מאוד". השחקנים הגיבו עם 5 איבודים בלבד במחצית השנייה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בריאנט. ., אודי ציטיאט
גם הוא יודע: ביורוליג אסור לאבד בתדירות כזאת. ספרופולוס/אודי ציטיאט, .

"זה לא רק אני, החברים שלי לקבוצה מצאו אותי ללייאפים קלים ודאנקים, הם הכניסו אותי למשחק ממש מהר. שיחקנו טוב מאוד מההתחלה, שלטנו בריבאונד, היינו טובים בשני צדי המגרש", סיכם אנטה ז'יז'יץ' את הערב המצוין שלו והתייחס לשינוי במומנטום שלו והחזרה של השחקנים הפצועים: "בכל התקופה הפחות טובה שלי דיברו איתי והחזירו לי את הביטחון, ובמשחקים האחרונים הדברים נפתחו מחדש. כל השחקנים שחזרו מפציעות הם שחקנים טובים מאוד, הם עוזרים לקבוצה התקפית והגנתית, הם מאוד מוכשרים. הם נותנים לנו דחיפה וקל מאוד לשחק איתם כי הם מוסרים נהדרים".

אנג'לו קלויארו הוסיף ואמר כי: "מפתיחת המשחק שיחקנו טוב מאוד. הם קלעו כמה שלשות, אבל שלטנו במשחק מהרגע הראשון. לא זכיתי בגביע בקריירה שלי, אני רוצה לזכות מאוד באחד, זה סטנדרט כאן. יש לנו קבוצה טובה מאוד שרוצה תארים, אנחנו לא שמחים להיות מודחים בשלב מוקדם כמו בשנתיים האחרונות".

שחקני הקבוצה יזכו היום ליום חופשי לפני שישובו לאימונים לקראת אלבה ברלין ביום חמישי בחוץ. הקבוצה הגרמנית, שתשחק מחר משחק השלמה ביורוליג, ניצחה את באיירן מינכן 73:85 בליגה למרות מכת פציעות והיעדרויות משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully