וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תגביר את החיפושים אחר שחקני רכש, אקולטסה ממשיך לאכזב

6.1.2021 / 8:15

במועדון מחפשים אחר שחקני התקפה, שמו של תורג'מן שוב עלה. ההולנדי ממשיך להיות חלש במשחקי הליגה, אכזבה בקבוצה מהתיקו מול מכבי חיפה: "כאילו שחשבנו שהמשחק נגמר במחצית"

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • אכזבה בהפועל באר שבע מהמחצית השנייה: "כאילו שחשבנו שהמשחק נגמר במחצית"
  • בקבוצה ימשיכו לחפש אחר שחקני רכש, בעיקר לחלק ההתקפי
  • אקולטסה ממשיך לאכזב
שחקן ויסלה קרקוב, אלון תורג'מן. GettyImages
שוב מועמד. תורג׳מן/GettyImages

למרות שעצרו את מכבי חיפה אחרי שמונה ניצחונות רצופים של הירוקים, בהפועל באר שבע רחוקים הבוקר (רביעי) מלהיות שמחים מה-1:1 שהשיגו אמש בטדי. המחצית הראשונה עוד הייתה היותר טובה למרות שגם בה לא היה כדורגל טוב במיוחד מצד האדומים, אבל אחרי ההפסקה חזרה הקבוצה של יוסי אבוקסיס לכר הדשא ופשוט הפסיקה לשחק. "כאילו שחשבנו שהמשחק נגמר במחצית", אמר גורם. "התחושה הייתה שהובלנו בהפסקה ומרוב שהיינו כל כך שמחים שכבשנו, שכחנו שיש גם מחצית שנייה. מכבי חיפה טובה מאוד, אבל היא לא כזו קבוצה שצריכה לשבש אותנו לגמרי במחצית השנייה". במועדון דיברו על כמות עצומה של איבודי כדור גם ללא לחץ מיוחד שהיה על השחקנים. "פשוט התבטלנו כל המחצית השנייה ובמזל גדול לא הפסדנו".

הפסקת הפעילות בליגה לשבועיים, תאפשר לאבוקסיס להעניק זמן למספר רב של שחקנים להתאושש מפציעות ומרגישויות. אנתוני וארן יוכל לסיים גם עם הפציעה ברגלו וגם עם הקורונה שחטף. גם סינטיהו סלליך יוכל לנצל את פסק הזמן להחלמה מהפציעה שלו.

בתוך כך יגבירו בהפועל באר שבע את החיפושים אחר שחקני רכש לחלון ההעברות הקרוב. ההתמקדות תהיה בשחקני התקפה. שמו של אלון תורג'מן שוב עלה וכמובן שהקבוצה תהיה הראשונה לצרף את חאתם עבד אלחמיד אם סלטיק תתגמש בדרישות שלה.

מי שממשיך לאכזב הוא אלטון אקולטסה שלצד רגעים קסומים באירופה העונה, ממשיך להיות חלש במשחקי הליגה בארץ למרות שאמור להיות לו דווקא במישור המקומי יתרון על שחקני הגנה ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully