וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר בספק למשחקים הקרובים, ואן לוון: "איבדנו קצת שליטה במחצית השנייה"

4.1.2021 / 22:15

קשר מכבי תל אביב הוחלף במחצית ב-0:1 על מכבי פתח תקוה ויעבור צילום, מאמנו החמיא לקארצב הכובש, שהקדיש את הניצחון לייני. עבדה היה על סף דמעות, גיא לוזון: "יכולנו לכבוש 3-4 שערים"

תקציר ה-0:1 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט 1

מכבי תל אביב מנסה לצמצם פערים ממכבי חיפה ונערכת לקראת לו"ז צפוף בהמשך החודש, אליו היא עלולה להגיע ללא דן גלזר. הקשר האחורי הוחלף הערב (שני) במחצית המשחק מול מכבי פתח תקוה בגלל מתיחה בשרירי הבטן, יעבור צילום והוא בספק למחזורים הקרובים. עדן קארצב, שהחליף אותו לאחר ההפסקה, קבע 0:1 בדקה ה-51 והאלופה צימקה את הפער מהמוליכה בחזרה לשמונה נקודות.

כזכור, האלופה תארח את בני יהודה ביום חמישי הקרוב, לאחר ארבעה ימים תפגוש את מכבי נתניה וב-16 בינואר תתארח אצל הפועל באר שבע בסיבוב ח' של גביע המדינה. שלושה ימים לאחר מכן יהיה משחק העונה מול מכבי חיפה בבלומפילד.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מדאיג את האלופה. דן גלזר/דני מרון

פטריק ואן לוון, מאמן מכבי תל אביב: "היו לנו יותר מצבים במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה איבדנו קצת שליטה, אבל לעדן קארצב הייתה את הטכניקה לבעוט מרחוק ולהבקיע עבורנו את שער הניצחון. ניסינו לשחק יותר כדורגל במשחקים האחרונים, השחקנים עושים את המקסימום ולא תמיד זה מצליח. כולם נותנים 100 אחוז. השחקנים? יכול להיות שגם אותי הם לא אוהבים, אני לא יכול לשפוט. הכול יכול להיות".

על הפציעה של דן גלזר: "הייתה לו בעיה והחלטנו להוציא אותו ליתר ביטחון. קארצב החליף אותו בצורה טובה. עוד מעט נדע יותר לגבי מצבו של גלזר".

עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חבריו. דני מרון
"שמח שהמאמן בוטח בי". עדן קארצב/דני מרון

כובש השער עדן קארצב הגיע לעמדת הריאיונות עם החולצה של מספר 21 שרן ייני, שמתאבל על מות אביו ואמר: "מקדישים את זה לייני, הקפטן שלנו. כולנו משתתפים בצערו, משפחת מכבי אוהבת אותו ותומכת בו והניצחון הזה מוקדש לאבא שלו זיכרונו לברכה. קיבלתי את ההזדמנות, אני שמח שהמאמן בוטח בי והמועדון סומך עליי. אני אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה על מנת לעמוד במטרות שלנו. הדרך שלנו השתנתה, המטרות הן אותן מטרות מתחילת הדרך. מה שהמאמן מעביר לנו באימונים זה משהו אחר ממה שהיה קודם, אנחנו בטוחים בעצמנו יותר ויש לנו יותר אמוציות במגרש. אני שמח מאוד. אנחנו לא מתייחסים לפער ממכבי חיפה, אנחנו רוצים לעמוד ביעדים שלנו. אם לא, אנחנו מנסים להשתפר בכל משחק".

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב עם ליאל עבדה שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
לקח קשה את ההחמצות. ליאל עבדה זוכה לעידוד מאילון אלמוג/דני מרון

ליאל עבדה הצעיר, שעבר שבוע סוער עם המעבר שלא צלח בסופו של דבר לדינמו קייב, לקח קשה את ההחמצות שלו, נותר מתוסכל ונראה על סף דמעות עם שריקת הסיום. כמה מחבריו במכבי פתח תקוה הגיעו כדי לעודד אותו וכך גם שחקני מכבי תל אביב המשתפים איתו פעולה בנבחרת הצעירה.

לאחר מכן אמר עבדה: "זה מתסכל מאוד להחמיץ כל כך הרבה, אבל זה הכדורגל, אין מה לעשות. ממשיכים קדימה, יש גם ימים כאלה. אני כרגע במכבי פתח תקוה, כל עוד לא אמרו לי משהו. הראש שלי רק במגרש. הראש שלי נטו במגרש, נחמד לשמוע על הפרסומים, אבל אני נשאר צנוע. אני חושב להגיע הכי רחוק, אבל תמיד נשאר צנוע וחושב רק על הכדורגל. אני לא מתעסק בעתיד שלי, הראש שלי רק במשחק. אם יבוא יום ויגידו לי שאני צריך ללכת, אז אלך, אבל כרגע אני כאן".

ליאל עבדה שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
"כרגע אני כאן". ליאל עבדה/דני מרון

מאמנו גיא לוזון אמר לאחר המשחק: "מאוכזב מאוד מהתוצאה, גאה ומאושר מהדרך. לחצנו והגענו למספיק הזדמנויות כדי לכבוש שלושה וארבעה שערים. עבדה? לעולם לא תהיה לי טענה לשחקן שמחמיץ. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, על זה אין מחלוקת, אבל ראיתם גם את מכבי פתח תקוה שיודעת מה לעשות עם הכדור ובלי הכדור, שלוחצת ותוקפת. הפסדנו ואף אחד לא שבע רצון מהפסד, אבל היום עשינו הכול כדי לנצח וראו את זה. החמצות הן חלק מהמשחק, ולצערי החמצנו היום יותר מדי. אין שום סיבה להוריד את הראש. אנחנו לא נמצאים במקום הזה בחסד אלא בזכות".

על ינואר: "אני מקווה שנתחזק ובסופו של תהליך גם כל השחקנים שכאן יישארו איתנו. החרב במכבי פתח תקוה תמיד מונחת עליי, אם לא היינו עולים ליגה אז לא הייתי כאן היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully