וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בית"ר ירושלים: האם באמת קשה להוציא תעודת יושר באמירויות?

4.1.2021 / 21:35

בית"ר והשייח' הסבירו בוועדה כי אין תעודת יושר באמירויות כמו בישראל, אבל בדיקה קצרה גילתה שהדרך לקבלת מסמך כזה כלל לא מסובכת - גם בדובאי וגם באבו דאבי - כל עוד אין לך עבר פלילי

תקציר: העצבים של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג במהלך המשחק מול הפועל חיפה/ספורט 1

חמד בן ח'ליפה הבטיח להעביר כסף לבית"ר ירושלים כבר מחר (שלישי) כדי להוכיח רצינות עוד בטרם אושרה עסקת הרכישה בוועדה להעברת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל ואולי להרגיע את הסערה סביבו בישראל, אבל סימני השאלה סביב השייח' ממשיכים לעורר עניין.

תעודת יושר דובאי. צילום מסך, צילום מסך
תעודת יושר בדובאי: כך נראה המסמך המדובר/צילום מסך, צילום מסך

אחת הדרישות מבן ח'ליפה בוועדה להעברת זכויות הייתה להוכיח היעדר רישום פלילי. בית"ר והשייח' הסבירו בוועדה כי אין מסמך כזה בדובאי וינסו להשיג הצהרה אחרת מהמשטרה. אחרי בדיקה קצרה, מתברר שדווקא יש מסמך להוכחת היעדר עבר פלילי, וגם לא מסובך להנפיק אותו.

עיתואי אמירתי סיפר היום: "אין בעיה להוציא תעודת יושר כזו בדובאי. צריך להקליד את הפרטים בעמוד המיועד לכך באתר המשטרה, ואם יש לך רקורד נקי אתה מאושר ומקבל את התעודה אחרי כמה שבועות. אם מדובר בשייח' ממשפחת המלוכה, האישור אמור להגיע תוך כמה שעות ולא שבועות".

גם אם כתובת המגורים של השייח' היא באבו דאבי, אין בעיה להוציא מסמך דומה דרך אתר משרד הפנים. על פי העיתונאים באמירויות, אישור כזה מתקבל תוך תשע שעות.

בוועדה מצפים מהשייח' להגיש בהקדם את המסמכים, כולל תעודת היושר המבוקשת, כדי להמשיך ולבחון את העברת הזכויות על 50 אחוזים מבית"ר ירושלים לידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully