וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים כיוון: עשרת השחקנים שצריכים למצוא קבוצה בינואר

מי זוכר היום שאיסקו ודראקסלר נחשבו לשניים מהכישרונות הגדולים באירופה כשהם מיובשים בקצה הספסל של ריאל ופ.ס.ז'? גם אריקסן, עלי, אלונסו וקוסטה כבר מזמן לא רלוונטים ומחפשים מקום חדש. הרשימה המלאה בפנים

פלייר: באיירן מינכן - מיינץ 2:5/ספורט 1

חלון ההעברות של ינואר נפתח היום (שני) ובאתר "גול" ערכו רשימה של שחקנים שחייבים למצוא באופן דחוף יעד חדש בקריירה כבר בחלון הנוכחי.

דלה עלי, כריסטיאן אריקסן, יוליאן דראקסלר, איסקו. GettyImages
איפה יסיימו עלי, אריקסן, איסקו ודראקסלר את ינואר?/GettyImages

דלה עלי - קשר טוטנהאם לא ממש נספר אצל ז'וזה מוריניו, שגם עשה כל מה שדרוש כדי להבהיר שהוא לא סופר אותו. עלי, שבוודאי רוצה למצוא מקום בסגל של נבחרת אנגליה ביורו שייערך בקיץ, חייב להתחיל לשחק כדורגל באופן קבוע בשביל זה. הקשר ההתקפי, שפתח רק פעם אחת בפרמיירליג העונה, ודאי פוזל לעבר מאמנו לשעבר מאוריסיו פוצ'טינו ופריז סן ז'רמן.

מרקוס אלונסו - המגן התעמת עם מאמן צ'לסי פרנק למפארד בחדר ההלבשה אחרי ה-3:3 מול ווסט ברומיץ' ומאז לא שיחק ולו דקה אחת. הספרדי זכה לחיזור מצידה של אינטר, אבל כרגע נראה שההתעניינות הזו נגמרה. אלונסו עשוי לעבור בינואר לאתלטיקו מדריד ששוקלת לפנות אליו. בגיל 30, אלונסו הוא האופציה השלישית של למפארד אחרי בן צ'ילוול ואמרסון.

דייגו קוסטה - החלוץ בן ה-32 כבר נפרד מאוהדי אתלטיקו מדריד ומהקבוצה ועכשיו נותר לראות איזו קבוצה תקלוט אותו. אחת האופציות שהוזכרו היא יובנטוס, אבל לפי הדיווחים האחרונים היא ויתרה עליו כמחליף של אלברו מוראטה. טוטנהאם צריכה מחליף להארי קיין וקוסטה בהחלט עשוי לבוא בחשבון. אפשרות נוספת שהוזכרה היא של וולבס כיוון שסוכנו של קוסטה הוא ז'ורז'ה מנדש.

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. רויטרס
דייגו קוסטה כבר נפרד מאתלטיקו, השאלה לאן יעבור נותרה פתוחה/רויטרס

יוליאן דראקסלר - הקשר הגרמני, שפעם נחשב לאחד הכישרונות הגדולים באירופה ודי הלך לאיבוד בשנותיו בפריז סן ז'רמן, הודה ששקל לעזוב כבר בקיץ. בסופו של דבר הוא לא מצא פתרון ונשאר בבירת צרפת. עכשיו נותר לראות האם דראקסלר יחכה לקיץ כדי לעבור כשחקן חופשי לקבוצה אחרת או ינסה להשלים מעבר כבר בינואר כדי להיכנס לכושר לקראת היורו.

כריסטיאן אריקסן - השם הכי מובהק ברשימה הזו. הדני, שעבר מטוטנהאם לאינטר, פתח בהרכב רק ארבע פעמים בליגה העונה. באינטר כבר הודו שכנראה עדיף לשני הצדדים אם ייפרדו בינואר. הדיווחים היו על כך שמספר קבוצות פרמיירליג מעוניינות באריקסן ועכשיו גם האופציה של פריז סן ז'רמן עלתה על השולחן אחרי מינויו של מאוריסיו פוצ'טינו למאמנה.

איסקו - העובדה שזינדין זידאן לא ממש סופר את הקשר הספרדי בן ה-28 לא מפתיעה והוא פתח בהרכב רק שלוש פעמים בליגה העונה. מי שהוזכרה כמועמדת לקלוט את איסקו המאכזב, שצופה ממנו להיות כוכב עד גיל 28, היא ארסנל. למרות זאת, מדובר ככל הנראה רק בהשאלה אם אכן עסקה כזו תצא לפועל. מצד שני, ריאל מדריד נחושה רק למכור את איסקו כדי לגייס מעט כסף שיאפשר לה לבצע רכש בקיץ, בניגוד לעונה הנוכחית כשלא רכשה אף שחקן. גם סביליה וג'ולן לופטגי מעוניינים באיסקו.

סמי חדירה - קשר יובנטוס רוצה לעבור לפרמיירליג אחרי שאנדראה פירלו ויתר עליו ולא שיתף אותו באף משחק העונה. לחדירה יש חוזה ביובה רק לחצי העונה שנותרה ונראה שהגברת הזקנה תסכים לשחרר אותו בחינם. האופציה המדוברת בנושא חדירה היא אברטון של קרלו אנצ'לוטי, אבל גם ז'וזה מוריניו מעוניין לצרף את הקשר הוותיק.

שחקן יובנטוס סמי חדירה חוגג. GettyImages
שני מאמני עבר שלו רוצים אותו. חדירה/GettyImages

ג'סי לינגארד - אחרי יכולת די רעה ב-2019/20, הקשר לא שיחק בכלל בפרמיירליג העונה ולא נמצא בתכניות של אולה גונאר סולשיאר. למרות זאת, מנצ'סטר יונייטד הפעילה בשבוע שעבר את האופציה שהייתה לה והאריכה את החוזה של לינגארד עד 2022 כדי להבטיח שהוא לא יעזוב בחינם. יונייטד עשויה לאפשר ללינגארד לעבור בהשאלה לחצי עונה לקבוצה אחרת כדי להפוך את עסקת המכירה לנוחה יותר. באולד טראפורד נחושים להיפטר משכרו של לינגארד.

דיבוק אוריגי - החלוץ הבלגי, שהפך לגיבור של ליברפול בשל התפקיד שלו בזכייה של הקבוצה בליגת האלופות ב-2019, איבד את מעמדו בקבוצה כחלוץ מחליף וזכה לשמונה דקות פרמיירליג בלבד העונה. זה נובע כמובן מהגעתו של דיוגו ז'וטה, שנרכש מוולבס נכנס לעניינים בצורה מצוינת. אוריגי בן ה-25 רוצה לקבל זימון ליורו עם בלגיה ולמצוא בית חדש. אינטר עשויה לפנות אליו כדי לצוות אותו יחד עם חברו הבלגי רומלו לוקאקו וגם וולבס הוזכרה כמועמדת בשל הפציעה הקשה של ראול חימנס.

ריקי פוץ' - רונאלד קומאן המליץ לקשר לעבור בהשאלה כבר בקיץ והוא סירב לעשות את זה. עכשיו כבר די ברור שפוץ' צריך לעזוב את ברצלונה כדי לזכות לדקות משחק, בוודאי אם הוא שואף לקבל זימון לנבחרת ספרד בקיץ. פוץ' רשם רק חמש הופעות עבור בארסה העונה ולא פתח בהרכב אפילו פעם אחת למרות שהקבוצה סובלת מבעיות רבות בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully