וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סבלה אצל ווסקה, קומאן: "זה מה שקורה כשאתה לא סוגר משחקים"

הקטלאנים גירדו 0:1 אצל נועלת הטבלה, המאמן נאלץ להתגונן ולהסביר את הספסול המתמשך של גריזמן. טר סטגן: "אם נתחיל לנצח בחוץ, אפשר להיאבק על האליפות"

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

ברצלונה המשיכה אמש (ראשון) את העונה הלא מרשימה שלה למרות ניצחון 0:1 דחוק בחוץ על ווסקה נועלת הטבלה. ליאו מסי חזר להרכב ובישל לדה יונג את שער הניצחון בהופעתו ה-500 בליגה. אבל מה עם היכולת? הקטלאנים שוב נראו מאוד לא חדים בסיומת שלהם והיעדרו של חלוץ בקליבר של לואיס סוארס שוב בלט מאוד. גם התקשורת הקטלאנים לא התרשמה וב"ספורט" נכתב: "ברצלונה ליקקה את הפצעים אצל ווסקה".

מסי וחבריו המשיכו לא להרשים מחוץ לקאמפ נואו וכל זה לפני סדרה של ארבעה משחקי חוץ רצופים. בארסה תחזור לקאמפ נואו רק ב-31 לחודש וביכולת הזו, זו לא תהיה הפתעה אם מסע משחקי החוץ הזה יחסל סופית את הסיכוי של בארסה להיות פקטור של ממש במאבק האליפות.

פרנקי דה יונג ברצלונה חוגג. רויטרס
ניצחון ממש לא מרשים/רויטרס

אז מה הסיכוי שברצלונה תצליח להדביק את הקבוצות ממדריד במאבק האליפות? מארק אנדרה טר סטגן ניסה לשמור על אופטימיות כשניתח: "יש עדיין הרבה משחקים בינואר. אם נמשיך לנצח, במיוחד מחוץ לקאמפ נואו, אנחנו יכולים להתחרות על האליפות. סבלנו די הרבה במשחק הזה, אבל אלו המשחקים שמכריעים את האלופה. אנחנו צריכים להיות יותר יציבים ועקביים. קשה לנו לסגור משחקים, זה משהו שנצטרך לשפר".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את ווסקה, מסי בישל במשחקו ה-500

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה רונאלד קומאן עם אנטואן גריזמן. רויטרס
קומאן עם גריזמן המסופסל הקבוע שלו/רויטרס

גם רונאלד קומאן מאמן ברצלונה דיבר על העובדה שברצלונה לא מצליחה לסגור משחקים ואמר: "היינו טובים מאוד במחצית הראשונה, שלטנו במשחק ויצרנו מצבים. ב-20 הדקות האחרונות סבלנו קצת, אבל הגנו היטב. אם אתה לא סוגר משחקים, זה מה שקורה".

המאמן נשאל על הספסול המתמשך של גריזמן ואמר: "אין לי תגובה על זה. יש הרבה משחקים לשחק ונצטרך את כל השחקנים שלנו זמינים. הייתי צריך לבחור בין גריזמן לברייתוויט וחשבתי שהוא אופציה טובה יותר למשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully