וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את ווסקה, מסי בישל במשחקו ה-500

הכוכב חזר מפציעה וסידר לדה יונג את שער הניצחון (57) מול נועלת הטבלה. לואיס סוארס כבש בדקה ה-90, אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את אלבס.

צפו ב-1:3 של ארסנל על צ'לסי בדרבי הלונדוני/ספורט 1

המחזור ה-17 בלה ליגה נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, כשבמוקד עמדה ברצלונה, שגירדה 0:1 אצל נועלת הטבלה ווסקה. אתלטיקו מדריד השיגה 1:2 קשה על אלאבס, בעוד השלישית ערב המחזור ריאל סוסיאדד סיימה ב-1:1 מאכזב מול אוסאסונה. אתלטיק בילבאו גברה 0:1 על אלצ'ה ואז פיטרה את מאמנה.

פרנקי דה יונג ברצלונה חוגג. רויטרס
ניצחון דחוק ולא מרשים. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

ווסקה - ברצלונה 1:0

פציעה או חופשה שהתארכה מנעו ממסי לשחק במשחק הקודם של ברצלונה. זה עלה לה ב-1:1 ואיבוד נקודות עגום מול אייבר בקאמפ נואו. הערב מסי חזר ובישל את שער הניצחון לפרנקי דה יונג, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-27. מסי היה פעיל מאוד בהופעתו ה-500 בליגה, אך הקבוצה שלו הייתה רחוקה מלהרשים. בארסה, שמרוחקת 10 נקודות מאתלטיקו המוליכה, תמשיך את מסע משחקי החוץ שלה עם ביקורים אצל בילבאו, גרנאדה, סוסיאדד בסופרקאפ ואלצ'ה ורק ב-31 לחודש תחזור לקאמפ נואו כדי לארח שוב את בילבאו.

עוד בוואלה!

ברצלונה אישרה: פיליפה קוטיניו נותח, ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים

לכתבה המלאה
seperator
פרנקי דה יונג ברצלונה חוגג. רויטרס
נהנה מבישול יפה של מסי. דה יונג/רויטרס

דקה 6: אלבה הכניס כדור לרחבה, פדרי נהנה מטעות בהגנה ודחק מקרוב, אבל אלברו פרננדס התעופף והדף.

דקה 9: ליאו מסי היה קיבל כדור בקצה הרחבה וניסה להבקיע בחצי מספרת, אבל בעט החוצה.

דקה 27: גול! ליאו מסי הכניס כדור מדוייק מאוד לרחבה, פרנקי דה יונג הקדים את השומר שלו והמשיך בסטייל פנימה כדי להעלות את ברצלונה ל-0:1.

דקה 41: ליאו מסי קיבל כדור חופשי בדיוק מהטווח שהוא אוהב והפעם סוף סוף גם בעט מצוין, אבל אלברו פרננדס הוציא כדור מהחיבורים.

דקה 67: ליאו מסי החליף מסירות עם פדרי, חדר לרחבה וירה מקרוב, אבל פרננדס שוב הציל ושמר את ווסקה בפיגור מינימאלי.

ליאונל מסי ברצלונה מול חאבי גלאן ווסקה. רויטרס
נראה טוב במחזורים האחרונים. מסי בפעולה/רויטרס

אלאבס - אתלטיקו מדריד 2:1

הקולצ'ונרוס טיפסו בחזרה לפסגת הטבלה, עם שתי נקודות יותר מריאל מדריד ושני משחקים עודפים על הבלאנקוס. דייגו סימאונה שבחר להשאיר את ז'ואאו פליקס על הספסל ראה את מרכוס יורנטה ממשיך את העונה הנהדרת שלו וכובש בדקה ה-41 עם בעיטה מקצה הרחבה, אחרי בישול של לואיס סוארס. קבוצת התחתית הצליחה להשוות, חרף הרחקתו של ויקטור לגווארדייה (63), בזכות שער עצמי של פליפה בדקה ה-84, אולם המילה היתה האחרונה היתה שייכת לסוארס, מי אם לא הוא, שדחק פנימה מקרוב ממש בדקה ה-90 וחגג שער תשיעי העונה. זה נגמר עם ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות, מול קבוצה לה אתלטיקו לא הפסידה מאז 2003.

וויליאן ז'וזה ריאל סוסיאדד. רויטרס
סוסיאדד לא נוהגת להפסיד לאוסאסונה. וויליאן ז'וזה/רויטרס

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה 1:1

לאחר שטעו רצף של שלושה הפסדים עם 0:1 על בילבאו ביום האחרון של 2020, הבאסקים חזרו לסורם עם תיקו מאכזב מול המדורגת 19, שלא ניצחה בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה, ופספסו צ'אנס לתקוע יתד במקום השלישי. ג'ונתן קאלרי הפתיע וכבש ראשון (20), אנדר בארנטצ'אה איזן (46).

גאיסקה גריטאנו מאמן אתלטיק בילבאו מאחורי איקר מוניאין. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
ניצחון ומכתב פיטורים. גאיסקה גריטאנו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אתלטיק בילבאו - אלצ'ה 0:1

המארחת התאוששה מההפסד בדרבי עם ניצחון דחוק על אלצ'ה בזכות שער של איקר מוניאין בדקה ה-25, אבל זה לא הספיק למאמנה גאיסקה גריטאנו, שפוטר מתפקידו לאחר המשחק. גריטאנו הדריך את אתלטיק בילבאו מאז דצמבר 2018 במשך 89 משחקים והוביל את הקבוצה לגמר הגביע בעונה שעברה (גמר מול ריאל סוסיאדד שנדחה לאפריל 2021). כל הצוות שלו פוטר יחד איתו והבאסקים שנמצאים במקום התשיעי הודיעו כבר הלילה כי מרסלינו, שלא אימן מאז 2012 (אז זכה בגביע עם ולנסיה) מונה למאמן הקבוצה. משחקו הראשון על הקווים יהיה ברביעי הקרוב מול ברצלונה.

משחק נוסף

אייבר - גרנאדה 0:2
לאייבר: בריאן חיל (55, 76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully