וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה אישרה: פיליפה קוטיניו נותח, ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים

הברזילאי סובל מפציעה קשה בברכו. דיווח: משפחתו של מסי מנסה לשכנע אותו להישאר, לאפורטה בטוח שיצליח אם ייבחר לנשיאות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

בריאות - לזה ככל הנראה תאחל ברצלונה ב-2021. היום (שבת) אישרו במועדון שפיליפה קוטיניו נותח בברכו הפגועה, זכר למשחק מול אייבר, ובעוד ההליך עבר בהצלחה, הברזילאי ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים.

ב"מארקה" בדקו ומצאו שרונאלד קומאן נאלץ להסתדר העונה עם 14 פציעות שונות: מארק אנדרה טר סטגן, רונלד אראוחו, סמואל אומטיטי, עוסמאן דמבלה, מרטין ברייטווייט, ג'ורדי אלבה, ג'וניור פירפו, מתאוס פרננדס, סרחיו בוקסטס וליאונל מסי. קוטיניו, מצידו, נעדר ממשחקים גם באוקטובר ובנובמבר, בשל פציעה בירך, כשרשימת הפצועים הנוכחית ניתן למצוא מלבדו גם את סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה ואנסו פאטי - שלושה שחקני הרכב שקומאן היה רוצה מאוד לקבל בחזרה.

בשל העומס הרב ומכת הפציעות, נכתב ב"מארקה", "קומאן נוקט בזהירות רבה, משתדל לשמור על השחקנים שלו ולהעניק להם מנוחה תוך כדי ביצוע רוטציה. אם למישהו יש כאב, אפילו קטן, הוא לא יפתח בהרכב, כפי שקרה עם פרנקי דה יונג מול ולנסיה, או עם ליאונל מסי שכלל לא נכלל בסגל לשני משחקים בליגת האלופות".

שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. Alex Caparros, GettyImages
מה יהיה? קוטיניו/GettyImages, Alex Caparros

החל מאתמול, ליאונל מסי שיהיה שחקן חופשי בקיץ רשאי לנהל מגעים עם קבוצות אחרות לגבי מעבר עם תום העונה. לפי "ספורט", לפרעוש יש כרגע ארבע אופציות לעונה הבאה: הישארות בברצלונה, או מעבר לפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי או ליגת ה-MLS. "המשפחה שלו לוחצת עליו להמשיך בבארסה", נכתב.

"הוא אמר שיחכה עד סוף העונה וזה נותן לנו זמן לארגן הצעה משכנעת", אמר הבוקר המועמד לנשיאות ז'ואן לאפורטה בריאיון שהעניק ל"מארקה". "יש לי יתרון כי לי ולליאו יש מערכת היחסים, הוא תמיד אמר שכל מה שהבטחתי לו התגשם. אם אני נותן את המילה שלי - זה קורה".

על מצב המועדון כעת אמר לאפורטה: "הכל יכול לקרות בכדורגל, אבל בברצלונה אין שנים של בניה מחדש. פספסנו הזדמנויות גדולות, למרות שהיה לנו את השחקן הטוב בעולם. היינו צריכים לזכות ביותר אליפויות ויותר אליפויות אירופה".

לבסוף, כשנשאל האם ה-VAR עוזר לריאל מדריד, השיב: "אם חייזר היה מגיע לכדור הארץ ורואה את ה-VAR, הוא היה אומר במהרה שהוא בעד מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully