וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.1: ריאל "משתמשת בשם של אלאבה", ברצלונה הגישה לו הצעה "מעליבה"

האוסטרי מטריף את הספרדיות: פרס "מפיץ דיווח שווא" כדי ללחוץ על ראמוס לחתום על חוזה חדש, ברצלונה לא מסוגלת להתחרות בפ.ס.ז' ויונייטד

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

העברות

* וויליאם סאליבה, הבלם הצרפתי בן ה-19 שבקיץ שעבר נרכש על ידי ארסנל מסנט אטיין בכ-30 מיליון יורו, מושאל לניס הצרפתית. הוא הושאל בעונה שעברה לקבוצתו סנט אטיין, הגיע השנה לתותחנים, אבל לא שותף בליגה. ניס לא תשלם על ההשאלה, אבל תישא בשכרו.

שמועות

* ריאל מדריד מפנימה שנכון לעכשיו אין לה באמת את האמצעים הכלכליים כדי להחתים שמות נוצצים כמו ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה, ועוברת ליעדי רכש צנועים יותר. אחד מהם הוא בלם ויאריאל פאו טורס, שנמצא בעיצומה של עונת פריצה, שסומן כיעד מועדף לקיץ.

* בספרד טוענים שריאל מדריד לא באמת מעוניינת בדייויד אלאבה כפי שפורסם בימים האחרונים, ושפלורנטינו פרס הדליף במכוון שמועות על מועמדותו להצטרף כדי להפעיל לחץ על סרחיו ראמוס לחתום על חוזה חדש. לפי שעה הקפטן הוותיק עדיין לא הגיע להסכמות עם הנשיא על הארכת חוזהו, ודורש חוזה לשנתיים ולא לעונה אחת כפי שהוצע לו.

* ב"מארקה" מדווחים על "הצעה מעליבה" שהעבירה ברצלונה לדייויד אלאבה. "ברצלונה רצתה מאוד את אלאבה, אבל לא באמת מסוגלת להתחרות עליו עם פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד", כתבו.

* בצל העונה האדירה שלו עד כה, טוטנהאם פתחה בשיחות עם הארי קיין על חוזה חדש, כך לפי "אינדיפנדנט". מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן כבר הוזכרו בעניינו.

* לפי הצהובונים בבריטניה, אולה גונאר סולשיאר ישחרר בקרוב שישה שחקנים ממנצ'סטר יונייטד. פיל ג'ונס, מרכוס רוחו וסרחיו רומרו יושאלו או יימכרו, כשגם דניאל ג'יימס, ג'סי לינגארד וברנדון וויליאמס בדרך החוצה - לכל הפחות בעסקאות השאלה. בג'ונס מעוניינת ווסט ברומיץ', ברוחו ניוקאסל, בלינגארד טוטנהאם ובוויליאמס סאות'המפטון ובאייר לברקוזן.

* באיטליה מדווחים: גרציאנו פלה, חלוץ נבחרת איטליה לשעבר, הפך להיות שחקן חופשי אחרי שעזב את שנדונג הסינית. אינטר ויובנטוס מעוניינות להחתים אותו.

* בתקשורת הרומנית טוענים: אחד המועמדים להחליף את ניל לנון המאכזב בסלטיק הוא שחקן העבר האגדי גאורגה חאג'י.

* ראשי נאפולי מודים: ארקדיוש מיליק צפוי לעזוב בקרוב, כשאתלטיקו מדריד הוזכרה כמועמדת. "אנחנו יודעים שאנשיו מדברים עם אחת הקבוצות, נקווה שזה יהיה פיתרון שיעזור גם לנו", אמרו בקבוצה האיטלקית.

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג שער. רויטרס
השכנועים יעבדו? קיין/רויטרס

* על פי דיווחים בספרד, ארסנל ממשיכה להביע עניין בקשר ולנסיה קרלוס סולר, שהיה מועמד גם בעונה שעברה.

* ממאדו סאקו, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ, מועמד לעזוב את קריסטל פאלאס ולשוב לצרפת. ניס הוזכרה כמועמדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully