וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפתיעה את ברוקלין, דני אבדיה קלע 3 נקודות ב-16 דקות

סל מכריע של תומאס בריאנט והחטאות של אירווינג ודוראנט סידרו לוויזארדס ניצחון 122:123 יוקרתי על הנטס, שהמשיך את המומנטום החיובי של הקבוצה. הישראלי רשם ערב שקט עם 1 מ-4 מהשדה ולא שותף ברבע האחרון, ביל הוביל עם 27, 30 ו-10 אסיסטים לאירווינג מנגד

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון ממשיכה במגמת שיפור. הקבוצה של דני אבדיה רשמה הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון שני ברציפות עם 122:123 יוקרתי בברוקלין, מול אחת הקבוצות המוכשרות ב-NBA. דאנק של תומאס בריאנט 14.9 שניות לסיום התברר כסל הניצחון, אחרי שקיירי אירווינג החטיא בהתקפה האחרונה שלשה וקווין דוראנט המשיך אותו עם פספוס על הבאזר בזריקה מחצי מרחק שהוא בדרך כלל קולע.

מבחינה אישית, זה לא היה היום של אבדיה. ביום הולדתו ה-20, הרוקי הישראלי אמנם פתח בחמישייה והראה ניצוצות בעיקר בצד ההגנתי, אבל סיים את הערב עם 3 נקודות (1 מ-4 מהשדה, כולל 1 מ-2 מהשלוש), ריבאונד, אסיסט, חטיפה וחסימה ב-16 דקות בלבד, כשהוא רואה את כל הרבע האחרון מהספסל.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, ג'רום רובינסון, בראדלי ביל, תומאס בריאנט חוגגים. AP
הישג קבוצתי מרשים, משחק אישי קצת פחות טוב. אבדיה חוגג עם החברים/AP
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, חוסם את קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. AP
לפחות בהגנה הוא הראה ניצוצות. אבדיה חוסם את קיירי אירווינג/AP

המשחק דווקא החל ברגל ימין עבור אבדיה. הוא היה חתום על הנקודות הראשונות של הוויזארדס במשחק עם שלשה מהירה, וזמן קצר לאחר מכן סיפק מהלך הגנתי מרשים כשעצר את קיירי אירווינג במהלך אחד על אחד וחסם אותו בדרך לטבעת. למרות שאבדיה לא לקח על עצמו יותר מדי, בדקות הללו וושינגטון הוכיחה שוב כמה נפיצה היא מסוגלת להיות בהתקפה, כשהיא מסיימת את המחצית הראשונה עם 71 נקודות, רק אחת יותר מהנטס שקיבלו את קיירי אירווינג ביכולת פנטסטית.

באופן מעט מפתיע, השליטה במשחק נשארה בצד של וושינגטון גם ברוב הדקות במחצית השנייה, כשהקבוצה של סטיב נאש נאלצת לרדוף אחרי הוויזארדס. אבדיה קיבל עוד כמה דקות בפתיחת הרבע השלישי, סיפק עוד מהלך הגנתי יפה מול אירווינג, אבל ירד לספסל כשנותרו חמש דקות לסיום הרבע - ולא חזר עד לסיום. לשמחתו, הוא ראה מהספסל מאמץ קבוצתי מרשים של חבריו, שלא נבהלו משלשה של ג'ו האריס שנתנה לנטס יתרון עמוק בתוך הרבע האחרון, ושמרו על קור רוח בדקות הסיום. 15 שניות לסיום קיבל תומאס בריאנט אסיסט יפה מבראדלי ביל וסיפק את הדאנק המנצח, כשבהתקפה הבאה שני כוכבי ברוקלין לא הצליחו לסדר לביתיים ניצחון דרמטי.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס חוגג. GettyImages
ניצחון ראשון במדי וושינגטון. ווסטברוק חוגג/GettyImages
קווין דוראנט, ברוקלין נטס מאוכזב. GettyImages
משהו עדיין חסר בברוקלין. דוראנט מאוכזב/GettyImages

בראדלי ביל הוביל את וושינגטון עם שורה סטטיסטית מגוונת כולל 27 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ראסל ווסטברוק לא היה יעיל במיוחד (7 מ-25 מהשדה) אבל הגיע ל-24 נקודות לצד 10 אסיסטים, תומאס בריאנט הגיע לדאבל-דאבל משלו עם 21 ו-14 ריבאונדים וגם רוי האצ'ימורה ודאוויס ברטאנס עשו את שלהם עם 15 כל אחד, בדרך לניצחון שני ברציפות ולמאזן 5:2 של הוויזארדס מפתיחת העונה.

מנגד, הנטס שפתחו את העונה עם שני ניצחונות מרשימים, מראים שהם עדיין רחוקים מאוד משיאם. קיירי אירווינג אמנם ליהטט עם 30 נקודות ו-10 אסיסטים, קווין דוראנט אמנם הגיע ל-28, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל הקבוצה של סטיב נאש עדיין רחוקה מלהיות מחוברת, ויורדת למאזן שלילי (4:3).

וושינגטון ואבדיה ינסו לייצר רצף ניצחונות גם במשחק המאתגר הבא, מול פילדלפיה בלילה שבין רביעי לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully