וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "אנחנו קבוצה מצוינת". ביל: "הוא מעל ומעבר למה שציפינו"

הישראלי הצעיר נשם לרווחה אחרי ניצחון הבכורה ("תזכרו מה אני אומר - נהיה קבוצה טובה מאוד. כולם זקוקים לסבלנות"), כוכב וושינגטון הילל: "הוא משחק כדורסל נכון, וזה מדהים עבור רוקי. הוא קלע שלשות מצוין". ברוקס: "הוא פשוט שחקן כדורסל טוב מאוד"

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

כמה שדני אבדיה ו-וושינגטון חיכו לרגע הזה. אחרי חמישה הפסדים רצופים שהכניסו את הקבוצה מהבירה ללחץ רב, הגיעה סוף סוף ההתפוצצות. הוויזארדס סיפקו הלילה (בין שישי לשבת) 109:130 גדול במינסוטה, בתצוגה התקפית מרשימה למדי - חרף חסרונו של ראסל ווסטברוק שקיבל מנוחה. בהיעדרו ההתקפה נראתה מאוזנת ושוטפת יותר (16 שלשות, 35 אסיסטים על 16 איבודים), והישראלי הצעיר היה אחד המרוויחים הגדולים מכך. אבדיה קיבל 27 דקות (שני רק לבראדלי ביל) והשיב עם 11 נקודות (3 מ-5 ל-3), 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חטיפות ואיבוד בודד, תוך שהוא מעמיד את מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר בקבוצה (+32).

"היינו זקוקים לניצחון הראשון הזה בשביל הביטחון שלנו, אני חושב שאנחנו קבוצה מצוינת", אמר אבדיה הנלהב בסיום. "אני סופר-חיובי לגבינו. תזכרו מה אני אומר - אנחנו הולכים להיות טובים, אנחנו רק צריכים להבין כמה דברים. צריכים לשחק חזק יותר בהגנה. כשנשחק פשוט, ונשחק הגנה, אנחנו טובים מאוד".

אבדיה, שהיה שותף לרבע שלישי של 14:40 מצד וושינגטון, שסגר עניין וההפך את ההפסד של מינסוטה לתבוסה, הוסיף ואמר: "האוהדים צריכים להיות רגועים, גם השחקנים, כולם זקוקים לסבלנות. אנחנו שחקנים מצוינים, אם אתה יושב בחדר ההלבשה ומביט סביב, יש פה כישרון גדול. לפעמים לוקח זמן להבין דברים, אי אפשר לצפות שהקסם יקרה כבר ביום הראשון. בסופו של דבר אנחנו מכירים את עצמנו, אנחנו יודעים שאנחנו טובים".

על כך שזכה ליצור קצת יותר בהתקפה של וושינגטון בהיעדרו של ווסטברוק אמר אבדיה: "אני אוהב ליזום, אוהב מת לסדר מהלכים לחברים שלי. זה גורם לי להרגיש טוב".

המחמאות הגדולות ביותר לאבדיה הגיעו מצד בראדלי ביל, שכיכב עם 31 נקודות והיה דווקא שצינן השבוע את ההתלהבות מהישראלי הצעיר. הפעם הוא נשמע אחרת לגמרי: "הוא כל הזמן לומד. כשהוא הגיע לכאן, אמרו לנו שהוא ישאל מיליון שאלות. דני שואל הרבה, אבל זה נהדר כי הוא כל הזמן רוצה ללמוד. הוא רוצה להשתפר. הוא רוצה לשחק. זה מדהים לראות כמה נחוש הוא על הפרקט, אף אחד לא מוציא אותו מהשטף שלו, שום דבר לא ממש מפריע לו. לעתים הוא ישאל משהו, כי המשחק הולך קצת מהר מדי בשבילו, אבל לרוב הוא מעל ומעבר לכל מה שציפינו ממנו, בגדול.

"הוא מראה ניצוצות של יכולות מגוונות, הוא קלע שלשות מצוין, כנראה בעל האחוזים הגבוהים ביותר בקבוצה שלנו כרגע. אבל הוא פשוט עושה מה שדני עושה היטב - שום דבר מעבר לזה. הוא משחק כדורסל נכון. הוא משתמש היטב בגוף שלו. זה מדהים, עבור רוקי, יש לו כישורים מאוד, מאוד מקצועיים. הוא בטח משחק כמקצוען מאז שהיה בן 12".

סקוט ברוקס הוסיף: "אני אוהב אותו, אני אוהב איך שהוא רוצה להשתפר. הוא פשוט שחקן כדורסל טוב מאוד. הוא רק בן 19 ומבין דברים כל כך מהר. אני אוהב את היכולת שלו ליצור, הוא מחפש את החברים שלו ולא את הסטטיסטיקות האישיות שלו".

בארצות הברית היו שמצאו פיקנטריה נוספת בהצגה של אבדיה - הישראלי הצעיר פגש לראשונה את מי שנבחר במקום הראשון בדראפט, אנתוני אדוארדס. הגארד האקספלוסיבי אמנם קלע 17 נקודות בצד השני (7 מ-16 מהשדה, 3 איבודים), אבל קלע את רוב הנקודות שלו בגארבג'-טיים, כשהמשחק כבר היה גמור. "לא מזמן דיברו על שניהם כבחירות טופ 5", נכתב ב-NBC. "זה רק משחק אחד, אבל אבדיה היה הרבה יותר טוב ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully