וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מחמיא לז'יז'יץ': "הוא היה בירידה, ועכשיו הוא שוב בעלייה"

31.12.2020 / 23:26

מאמן הצהובים החמיא לסנטר שהצטיין במהלך ה-80:101 של האלופה על הפועל ירושלים. קטש: "לא עשינו עבודה מספיק טובה בהגנה"

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

לא מעט חיוכים נצפו הערב (חמישי) בקרב שחקני ואנשי מכבי תל אביב לאחר שהאלופה הביסה ללא קושי 80:101 את הפועל ירושלים. מחזיקת הגביע הציגה משחק הגנה נרפה ונקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע השני. סקוטי ווילבקין (29) עשה ככל העולה על רוחו וצלף 8 שלשות, כשגם אנטה ז'יז'יץ' היה בלתי ניתן לעצירה בשורות הצהובים. הפועל ירושלים אמנם קיבלה משחק נהדר מתמיר בלאט (21 ו-7 אסיסטים) אך הרכז של מחזיקת הגביע נפצע בסיום ונאלץ לרדת מהפרקט כשהוא נתמך בחבריו.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "אני רוצה לאחל איחולי החלמה לתמיר בלאט, מקווה שזו לא פציעה רצינית. בצורה שניגשנו למשחק הראינו שלמרות שזה משחק בק טו בק, אחרי משחק קשה ביורוליג, אנחנו יודעים לבוא ולשחק משחק קבוצתי, עם הנעת כדור חכמה בהתקפה, משחק הגנתי טוב. בירכתי את השחקנים על הריכוז שלהם במשחק הזה. אני חושב שבצורה ששיחקנו אחרי הרבע הראשון, הרמנו את היכולת ההגנתית, פתחנו פער דו ספרתי, זה המשיך במחצית השנייה, והגיע לנו לנצח ב-100 אחוז. צריכים להינות מהניצחון, ולהיות מוכנים להמשך".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צלח את הקלאסיקו הראשון. ספרופולוס/ברני ארדוב

על משמעות הניצחון: "אני לא מאמין שזו הצהרה, זו עונה ארוכה, יש עוד הרבה משחקים לשחק, הרבה תחרויות לשחק. שיחקנו משחק טוב, זה הכל. אנחנו לא ננתח את זה יותר מדי". על כשירותו של כספי: "אני אדבר עם הרופאים על עומרי, הוא מוכן לשחק, אנחנו שמחים שהוא חזר, האישיות שלו חשובה בשבילנו, הוא יהיה טוב יותר ככל שהוא ימשיך, ככל שהוא ישחק, אני שמח שהוא חזר ושזוס חזר ושג'ון חזר, שהם היו חלק מהרוטציה ועוזרים לקבוצה. זה חשוב מאוד".

על אנטה ז'יז'יץ' אמר המאמן היווני: "היה טוב מאוד גם נגד זניט, הייתה לו תקופה בירידה אבל הוא עכשיו שוב בעלייה. אנחנו רוצים להשתמש בו, דראגן בחודש האחרון נראה אחרת לחלוטין, עומרי הוא גם פקטור. יש לנו יותר שחקנים שמוכנים לשחק, עשינו התקדמות כזאת גם ביורוליג, ונשחק אפילו טוב יותר".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא מרוצה מההגנה. קטש/ברני ארדוב

מאמן מחזיקת הגביע עודד קטש: "זה משחק שני שלנו שהגנתית אנחנו לא עושים עבודה מספיק טובה, לא מספיק אגרסיביים. חשבתי שהמשחק השני נגד איגוקאה שמצאנו את הכימיה שלנו, הייתה ירידת מתח עם החזרה לארץ. אני אחראי לזה ואנחנו צריכים לברר את זה, חוקים שהיו לנו ברורים פחות מבוצעים, אולי זה צירוף של שחקנים, אולי מיעוט אימונים, משהו בתיאום ההגנתי שלנו לא עבד. באנו עם תוכנית משחק שהיינו מוכנים לחיות עם שלשות מסוימות, אבל לא עשינו את זה מספיק טוב".

מאמן האדומים ניסה לנתח מה לא הלך לשחקניו: "רוב הנקודות שקלענו כן היו מהיתרונות שלנו, כשאתה בא לשחק נגד מכבי תל אביב יש להם יכולות, חסרונו של האנטר היה משמעותי, אבל זי'ז'יץ' הוא נוכחות, יצר לנו הרבה בעיות. העניין היה בדרך שבה שמרנו. חשש תמיד קיים, גם אם היינו באים בתקופה אחרת החשש בגביע היה קיים. בגביע הכל יכול לקרות, בטח כשמדובר בקבוצה איכותית כמו גלבוע ומשחקים בחוץ, ההגרלות לא תמיד קובעות, כדי לקחת תואר צריך לנצח קבוצות טובות כמו גלבוע, והדרך לנצח זה לקחת את המשחקים האלה ולהתחייב שאנחנו עושים דברים יותר טוב. הגנתית זה יהיה לא פשוט. צריך לשחק טוב יותר בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully