וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלכס טיוס ייתן לריאל מדריד את מה שאנטה ז'יז'יץ' לא יכול היה לתת לה"

שביעות רצון אצל הבלאנקוס מצירופו של המתאזרח הישראלי, שיאייש את המשבצת שיועדה לסנטר מכבי תל אביב. לאסו: "הוא השחקן שהיינו צריכים מתחילת העונה"

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

ריאל מדריד מרוצה מצירופו של אלכס טיוס, שיחתום ביממה הקרובה רשמית בשורות הקבוצה אחרי שעזב את גלאטסראיי. המתאזרח הישראלי בן ה-32 צפוי לחתום בשורות הבלאנקוס עד לסוף העונה ואמור לקבל לא מעט דקות לאור הפציעה של אנתוני רנדולף והשחיקה של וולטר טבארס.

"כנראה שאלכס טיוס הוא השחקן שהיינו זקוקים לו מתחילת העונה", אמר מאמן ריאל פאבלו לאסו. "שחקנו את טבארס עד עכשיו, ואם לא היינו מצרפים לו מחליף, היינו הורגים אותו. אלכס שחקן עם המון ניסיון ביורוליג, והוא יעזור לנו מאוד".

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב מול רודי פרננדס, פליפה רייס שחקני ריאל מדריד. מגד גוזני
מכיר היטב את המפעל, ואת ריאל. אלכס טיוס בגמר היורוליג ב-2014/מגד גוזני

ב"אס" פרסמו היום פרופיל קצר על טיוס, ציינו ש"הוא הפיתרון לאחת הבעיות הגדולות של ריאל מדריד העונה", והביעו ביטחון מלא בכך שהוא החלק המתאים בפאזל.

"אלכס טיוס ייתן לריאל מדריד את מה שאנטה ז'יז'יץ' שאמור היה להיות המחליף של טבארס, לא היה יכול לתת לה. הרווח הוא של ריאל", כתבו, כשהם חוזרים לסאגת הקיץ סביב הסנטר הקרואטי שחתם לבסוף במכבי תל אביב. כזכור, ז'יז'יץ' כבר סיכם עקרונית בריאל אבל הבלאנקוס התמהמהו עם צירופו הרשמי, ובסופו של דבר הוא הוחתם על ידי האלופה הישראלית. עד כה, ההימור על ז'יז'יץ' לא מוכיח את עצמו. לעומתו, טיוס נחשב למניה בטוחה יותר עבור ריאל.

טיוס יהיה שחקן הפנים ה-26 שעובר בריאל מדריד תחת המשמרת של פאבלו לאסו כמאמן ראשי. "הוא פותר לריאל שתי בעיות גדולות - האחת בעמדת הפאוור פורוורד והשנייה בעמדת הסנטר. בכל מקרה, המטרה העיקרית שלו תהיה לתת מנוחה לטבארס", חתמו ב"אס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully