וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה 76:80 את מכבי חיפה

הופעות נהדרות של אנגולה (25) וטל דן, שפלירטט עם טריפל דאבל, הוליכו את גרינברג לניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות

שחקן מכבי חיפה רומן סורקין מול שחקן עירוני נס ציונה בריאן מיינסי. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הירוקים עם עוד הפסד. רומן סורקין מול מיינסי/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

זמן קצר לפני המשחק האחרון של 2020 בכדורסל הישראלי, השיגה הערב (חמישי) עירוני נס ציונה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות לאחר 76:80 על מכבי חיפה. בראד גרינברג פגש את האקסית וקיבל עוד משחק גדול מבריאן אנגולה, שמסתמן כהחתמה משנה עונה עבור הכתומים.

המארחת ברחה ליתרון דו ספרתי לקראת הפסקת המחצית, אך הירוקים חזרו עד מינוס שלוש בלבד בפתיחת הרבע המכריע. ברגע זה אנגולה וטל דן, שהיה נפלא גם הוא, דאגו להשיב את קבוצתם ליתרון נוח ועל אף שעשתה שטויות בדקות הסיום, נס ציונה סוגרת ניצחון נוסף וממשיכה במגמת ההתאוששות. מכבי חיפה נותרה עם ניצחון בודד מתוך עשרה משחקים והיא במקום האחרון.

קלעו לנס ציונה: בריאן אנגולה 25 נקודות ו-6 ריבאונדים, טל דן (11 ריב', 8 אס') 18, פטריק מילר 17 ו-6 אס', ג'רום מיינסי 10 ו-7 ריב', קוואן צ'יטהאם 5, רביב לימונד 3 ו-7 ריב', ליאור קררה 2 ו-5 ריב'.

קלעו למכבי חיפה: מייקל בריסקר 19 ו-7 ריב', ריגוברטו מנדוסה 16 ו-5 אס', טיילור בראון 13, רומן סורקין 10 ו-6 אס', אלכס צ'וברביץ' 8 ו-6 ריב', דונטה סמית' 7, נאור שרון 3.

שחקן מכבי חיפה בכדורסל נאור שרון. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
נועלת הטבלה בצרות. נאור שרון/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ל-2:7 מהיר. נס ציונה התעוררה והגיבה בריצת 0:11, מה שגרם לדניאל סאואנה להזעיק פסק זמן ראשון. הירוקים הרימו מעט את אחוזי הקליעה הנמוכים איתם פתחו אך עדיין ירדו בפיגור לקראת הרבע השני, כשנס ציונה הוליכה 16:22.

רבע 2:

חיפה הורידה עד מינוס שתיים בפתיחת הרבע השני, אך שלשה של קוואן צ'יטהאם קבעה 20:25 מקומי. ההפרש חזר לשבע לטובת המארחת, אך מייקל בריסקר לא נתן לכתומים לברוח, והוריד ל-31:30. כוכב הניצחון על ירושלים, בריאן אנגולה חימם את היד וצלף שתי שלשות שקבעו 30:41 למארחת - יתרון דו ספרתי ראשון במשחק. 36:47 לעירוני נס ציונה במחצית.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל גלבוע/גליל ניצחה 69:71 בחוץ את ראשון לציון

לכתבה המלאה
שחקן עירוני נס ציונה טל דן עם בריאן אנגולה, ג'רום מיינסי, רביב לימונוד. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הכתומים ממשיכים במומנטום/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

רבע 3:

נס ציונה הגדילה את יתרונה, שעמד כבר על 38:55. הירוקים לא ויתרו, הגיבו בריצת 4:16 והורידו עד מינוס חמש בלבד. אנגולה המצוין קבע 54:63 והחזיר את הצבע ללחיים של בראד גרינברג. שלשה של נאור שרון על הבאזר של הרבע השלישי, קבעה 57:63 בלבד לנס ציונה לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ההפרש ירד כבר עד מינוס שלוש בלבד, אך נס ציונה עלתה ל-62:71 בזכות הגנה קשוחה ועוד קצת בריאן אנגולה, שהעלה את מאזן הנקודות האישי שלו ל-21. ההפרש חזר לדו ספרתי, אך המארחת עשתה המון שטויות בדקות הסיום, שאיפשרה למכבי חיפה לחזור עד מינוס נקודה בלבד. איבוד כדור קריטי של בריסקר בעשר השניות האחרונות קבעו ניצחון נוסף לנס ציונה, 76:80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully