וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני הושעה משלושה משחקים ונקנס ב-100 אלף ליש"ט

חלוץ מנצ'סטר יונייטד נענש בעקבות הסטורי באינסטגרם, בו כינה חבר "שחרחר". הוא לא יערער כדי להביע סולידריות עם המאבק בגזענות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:1/ספורט 1

אדינסון קבאני הושעה היום (חמישי) משלושה משחקים וספג קנס של 100 אלף ליש"ט מהתאחדות הכדורגל האנגלית. החלוץ האורוגוואי הורשע בגזענות בעקבות סטורי שפרסם באינסטגרם ובו מילה גזענית "נגריטו", שמתרגמת ל"שחרחר". הסטורי עצמו פורסם ב-29 בנובמבר אחרי שיונייטד ניצחה 2:3 את סאות'המפטון. החלוץ יחמיץ את המשחקים מול אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה ו-ווטפורד בגביע.

אדינסון קבאני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יצפה בשלושת המשחקים הקרובים של מנצ'סטר יונייטד מהצד. קבאני/רויטרס

מטעם ההתאחדות נמסר: "ההערה שפורסמה בעמוד האינסטגרם של חלוץ מנצ'סטר יונייטד היא מעליבה, פוגענית, לא הולמת ונוגדת לחלוטין את חוק E3.1 של ההתאחדות. מדובר בפוסט שנוגד סעיף נוסף שנוגע להתייחסות לצבע/גזע/מוצא אתני של אדם. ועדה עצמאית ובלתי תלויה מונתה כדי להחליט על הסנקציה".

מנצ'סטר יונייטד פרסמה הודעה, בה נכתב: "כמו שהצהיר, אדינסון קבאני לא היה מודע לכך שהמילים שלו עלולות להתפרש בצורה לא נכונה והתנצל מקרב ליבו על הפוסט וכלפי כל מי שנפגע. למרות האמונה שלו, הוא בחר לכבד את ההרשעה מתוך כבוד וסולידריות עם ההתאחדות והמאבק נגד גזענות בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully