וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אלופה נפלה בניוקאסל, קלופ: "זה מראה כמה הליגה קשה השנה"

המגפייז שמחים לאחר שהשלימו משחק בית רביעי ברציפות ללא הפסד מול אלופה מכהנת. מאמן ליברפול מאוכזב ומודאג: מאטיפ ייעדר מספר שבועות

תקציר ה-0:0 בין ניוקאסל לליברפול/ספורט 1

אכזבה מסויימת נרשמה אמש (רביעי) בקרב שחקני ואנשי ליברפול לאחר שהקבוצה לא הצליחה לנצח בפעם השנייה ברציפות בליגה וסיימה ב-0:0 מול ניוקאסל. השחקנים של יורגן קלופ הפעילו לחץ מאסיבי על שערה של המארחת אך משחק ענק של שוער המגפייז קארל דארלו מנעו מהאלופה את מלוא שלוש הנקודות.

המשמעות של התיקו הערב בין שתי הקבוצות, היא שגם העונה אף קבוצה לא תוכל להגיע ל-100 נקודות, כלומר - שיאה של מנצ'סטר סיטי יישמר לפחות עד שנת 2022. מבחינת ניוקאסל, הקבוצה מצפון מזרח אנגליה סופרת כבר ארבעה משחקי בית רצופים ללא הפסד מול האלופה המכהנת. הפעם האחרונה שהמגפייז הפסידו בסנט ג'יימסס פארק לאלופה הייתה באוגוסט 2014, אז הפסידה ניוקאסל 2:0 למנצ'סטר סיטי.

שחקן ליברפול סדיו מאנה מול שוער ניוקאסל קארל דארלו. רויטרס
הופעת ענק של שוער המשנה של ניוקאסל. דארלו מול מאנה/רויטרס

מאמן המייטי רדס יורגן קלופ אמר בסיום: "הגענו להרבה מצבים היום, אבל לא הצלחנו לנצל אותם ולהבקיע, זו הסיבה שהמשחק הסתיים ב-0:0. עם זאת, אהבתי את צורת המשחק שלנו. אני לא שמח מהתיקו, אבל אני מרוצה מהיכולת. שיחקנו "סופר-כדורגל", והם הגנו עם כל מה שהיה להם - אבל צריך לכבד את התוצאה. אני לא חושב שהיו לנו בעיות מלבד הסיומת".

לגבי המצב בצמרת הפרמיירליג: "הדבר האחרון שאני חושב עליו זה המקום שלנו בטבלה. זה שאנחנו ראשונים זה נחמד, אבל זה לא אומר כלום. סיימנו בתיקו ואנחנו עדיין במקום הראשון, כך שזה מראה כמה הליגה השנה היא קשה לכול הקבוצות. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו".

קלופ הודה שג'ואל מאטיפ שנפצע והוחלף, ייעדר לכל הפחות כמה שבועות, מה ששוב מעמיד את ההגנה למודת הפציעות של ליברפול בהגנה. מאטיפ אף אמור להחמיץ את המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, שמסתמן כמשחק עונה פוטנציאלי.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
לא חושב על המיקום בטבלה. קלופ/רויטרס

קשר ליברפול ג'יימס מילנר: "אני חושב שניוקאסל הגנה טוב מאוד, והשוער שלהם כמובן נתן הופעה גדולה, אבל אני חושב שגם אנחנו שיחקנו די טוב. היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק אבל הלילה זה לא הלך לנו. כקבוצה לא ניצלנו את המצבים שלנו וזה מאכזב".

מאמן ניוקאסל סטיב ברוס התייחס למשחק הנהדר של שוערו קארל דארלו: "הוא חיכה בסבלנות להזדמנות שלו. השוער הראשון שלנו מרטין דובראבקה חוזר לכושר אבל הערב הזדקקנו לשוער השני שלנו והוא נתן היה תצוגה של שוער ראשון והרוויח את האפודה בזכות היכולת שלו. אי אפשר להכחיש שהוא בכושר נפלא במשך כל העונה עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully