וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד נעצרה על ידי אלצ'ה, אתלטיקו בודדה בפסגה

מודריץ' כבש בנגיחה לראשונה מאז 2009, אבל זה לא הספיק לאלופה שספגה שוב מפנדל והסתפקה ב-1:1. סוארס סידר למוליכה 0:1 על חטאפה

תקציר ה-0:0 בין ניוקאסל לליברפול/ספורט 1

המחזור ה-16 בלה ליגה נמשך הערב (רביעי) כשבמוקד שתי המוליכות ממדריד: אתלטיקו שמרה על הפסגה עם 0:1 ביתי על חטאפה והלחץ עבר לריאל, שנעצרה על ידי אלצ'ה עם 1:1 מפתיע. ולנסיה שוב אכזבה בענק כשהפסידה 2:1 לגרנאדה, וסלטה ויגו המשתפרת ניצחה באותה תוצאה את ווסקה.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Eric Alonso, GettyImages
שער נגיחה ראשון מאז ינואר 2009, במדי טוטנהאם בגביע. לוקה מודריץ' חוגג/GettyImages, Eric Alonso

אלצ'ה - ריאל מדריד 1:1

על הנייר, זה נראה כמו עוד ניצחון קליל לריאל מדריד - השישי ברציפות בליגה - אבל דווקא במשחק האחרון של 2020 האלופה נעצרה והשוויון עם אתלטיקו בפסגה הופר. בפתיחה נראה היה כי שחקניו של זינדין זידאן בשליטה מוחלטת, בעיקר אחרי שני משקופים וגול נדיר בנגיחה של לוקה מודריץ' (לראשונה מאז ינואר 2009 במדי טוטנהאם) אבל אלצ'ה, שלא ניצחה בשמונה מתשעת משחקיה הקודמים וקרובה מאוד לקו האדום, נתנה פייט מרשים והשיגה שוויון מפנדל של פידל צ'אבס בדקה ה-52. הפעם דני קרבחאל היה האיש שטעה, וזה הפנדל השישי שריאל סופגת בתשעת משחקי הליגה האחרונים. גם לחץ לקראת הסיום לא הועיל, והמארחת חגגה נקודה היסטורית במפגשים בין הקבוצות.

דקה 3: כבר הזדמנות ראשונה לריאל, אבל קרוס החופשי נגח החוצה משבעה מטרים.

דקה 10: אלצ'ה יצאה למתפרצת, ריגוני השתחרר לבעיטה מקצה הרחבה וקורטואה הדף לקרן.

דקה 13: מרסלו כמעט כבש את הראשון שלו העונה, ודווקא ברגל ימין, אבל הבעיטה שלו פגשה את המשקוף.

דקה 20: גול! הפעם אסנסיו הפציץ למשקוף לאחר התקפה יפה של האורחת ונגיעה קלה של השוער, ומודריץ' עט על הריבאונד ונגח לחיבורים מ-11 מטרים.

דקה 37: השופט פיגרואה איכשהו ראה נגיעת יד ברחבת אלצ'ה כשהכדור פגע בכלל בירך של שחקן ההגנה, אבל ה-VAR תיקן אותו ומנע מבוכה גדולה.

דקה 52: גול! קרבחאל תפס ברחבה את ברגאן בכדור חופשי, השופט הצביע בצדק הפעם על הנקודה הלבנה ופידל לא נכשל. אלצ'ה השוותה ל-1:1.

דקה 63: בעיצומו של לחץ מאסיבי של ריאל, אלצ'ה יצאה למתפרצת והארגנטינאי בוז'ה הסתובב נהדר ברחבה ובעט כדור שליטף את הקורה ויצא.

דקה 71: קרבחאל הרים כדור מימין וראמוס מצא עצמו לבד מול אדגר באדיה, אבל השוער זינק לעבר קפטן ריאל והדף.

דקה 90+3: אלצ'ה כמעט השיגה הכרעה בכדור חופשי, אבל קורטואה הדף את הבעיטה של ורדו.

עוד בוואלה!

ליאונל מסי בריאיון חושפני: "סבלתי מאוד, הייתי צריך פסיכולוג, לא יודע אם אשאר"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד (שני משמאל) כובש מול חטאפה. רויטרס
השמיני שלו העונה בליגה. לואיס סוארס כובש/רויטרס

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:1

הקולצ'ונרוס הבטיחו לעצמם כניסה ל-2021 מהמקום הראשון (לראשונה מאז 1995, אז גם זכו באליפות עם דייגו סימאונה כשחקן) והמשיכו את הרצף הנדיר שלהם מול היריבה מפרברי מדריד. מאז נובמבר 2011 (ניצחון 2:3) לא הצליחה חטאפה למצוא את הרשת של אתלטיקו, והערב היא כשלה גם בניסיון ה-18 שלה (כולל שניים בגביע) שהיווה הפסד שביעי רצוף במפגשים והאריך את הבצורת ליותר מ-27 שעות. אחרי שחרורו של דייגו קוסטה, לואיס סוארס שוב היה שם עבור סימאונה ודאג לשמח אותו במשחקו ה-500 כמאמן אתלטיקו עם נגיחה יפה בדקה ה-20 אחרי כדור חופשי של יאניק קראסקו. האורוגוואי כמעט השלים צמד בחלוף שש דקות והעלה את מאזנו לתשעה שערים, אבל הפעם נגח החוצה והתוצאה נשמרה עד לסיום.

נוליטו (מימין), סנטי מינה, יאגו אספס שחקני סלטה ויגו חוגגים. Quality Sport Images, GettyImages
הדהירה של סלטה נמשכת. נוליטו, סנטי מינה ויאגו אספס/GettyImages, Quality Sport Images

סלטה ויגו - ווסקה 1:2

גם ה-1:1 מול חטאפה במחזור הקודם לא עצר את המומנטום מאז הגעתו של אדוארדו קואודט, והמארחת נמצאת כעת מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום השלישי. יאגו אספס בישל בדקה ה-33 לנוליטו וקיבל ממנו אסיסט בחזרה בדקה ה-61 כדי להעלות את מאזנו בליגה לתשעה שערים ושישה בישולים - יותר מכל שחקן אחר בספרד. ווסקה רק צימקה מרגלי המחליף חיימה סאואנה (84) ונותרה במקום האחרון עם ניצחון בודד.

שחקני גרנאדה חוגגים מול גונסאלו גדש שחקן ולנסיה. Quality Sport Images, GettyImages
שחקני גרנאדה חוגגים מול גדש האומלל/GettyImages, Quality Sport Images

גרנאדה - ולנסיה 1:2

האם העטלפים בסכנת ירידה? הקבוצה של חאבי גרסיה עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון ועם 15 נקודות בלבד מ-48 אפשריות, אותו מספר נקודות כמו ריאל ויאדוליד שמתחת לקו האדום. קווין גמיירו העניק קצת תקווה לאורחת כשכבש מקרוב בדקה ה-36 אחרי בישול של דניס צ'רישב, אבל קנדי הצליח לאזן עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ולנסיה נותרה בתשעה שחקנים אחרי שג'ייסון ספג כרטיס צהוב שני (70) וגונסאלו גדש חטף אדום ישיר (73) אחרי שאמר משהו לשופט. בדקה ה-76 גם גרנאדה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדומינגוס דוארטה ספג אדום ישיר. למרות זאת גרנאדה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-88 השיגה את שער הניצחון עם נגיחה של חורחה מולינה אחרי הגבהה של אלברטו סורו וזה 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully