וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה גזענית? אדינסון קבאני עשוי לעמוד לדין בשל סטורי באינסטגרם

כוכב ה-2:3 של מנצ'סטר יונייטד על סאות'המפטון עשוי לעמוד בפני עונש השעייה לאחר שהעלה פוסט בעל ניחוח גזעני לאחר המשחק. דאגה בוולבס בעקבות הפציעה המפחידה של ראול חימנס

צפו במהפך הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד ב-2:3 על סאות'המפטון/ספורט 1

במנצ'סטר יונייטד שמחים לראות שאדינסון קבאני פורע את השטרות, אך החלוץ שכבש צמד ובישל ב-2:3 על סאות'המפטון עשוי לעמוד לדין ואף לספוג עונש השעיה. האורוגוואי בן ה-33 פירסם סטורי בעמוד האינסטגרם שלו בו הודה לאדם לא ידוע יחד עם הכיתוב: "Gracias negrito", אשר התרגום שלו הוא "תודה שחרחר".

בהתאחדות האנגלית הודיעו כי הם בוחנים את המקרה, כשבממלכה משווים את המקרה לתקרית מ-2011 בין לואיס סוארס, אז שחקנה של ליברפול, לבין שחקנה דאז של מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה, כשאז החלוץ קילל את שחקן השדים האדומים, לעומת המקרה הזה בו לקבאני לא הייתה כל כוונה רעה, לפחות לפי דבריו. אגב, באותו מקרה לואיס סוארס נקנס ב-400 אלף יורו וספג עונש השעיה משמונה משחקי ליגה בפועל.

הסטורי של שחקן מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני. האינסטגרם של אדינסון קבאני, אתר רשמי
מסתבך? הסטורי של קבאני/אתר רשמי, האינסטגרם של אדינסון קבאני

קבאני עצמו מחק את הפוסט מאינסטגרם זמן קצר לאחר שהועלה, אך מתעקש כי הכינוי בו השתמש הוא כינוי חיבה אשר נפוץ בדרום אמריקה. זה גם צפוי להיות קו ההגנה של האורוגוואי, במקרה ואכן יעמוד לדין בעקבות המקרה.

seperator

בוולבס מאוד מרוצים מה-1:2 שהשיגו בחוץ לארסנל, שקירב אותם עד כדי מרחק ארבע נקודות בלבד מטוטנהאם שבפסגה, ולמקום השישי. עם זאת, בקבוצה של נונו אספיריטו סנטו מודאגים מאוד בעקבות פציעתו המפחידה של ראול חימנס, שעבר התנגשות ראשים קשה עם דויד לואיז ונאלץ להתפנות לבית החולים. שחקנה של וולבס לא זז תחילה, כשהצוות הרפואי שטיפל בו ענד על אפו ופיו מסיכת חמצן, ככל הנראה בגלל אובדן ההכרה של חימנס.

גם גארי ליניקר מודאג מהפציעה של ראול חימנס

הנפגע השני בתקרית, דויד לואיז דימם מראשו, אך נחבש והמשיך לשחק לאחר שעבר את הבדיקות השגרתיות במגרש ונראה כי שלא סובל מזעזוע מוח. עם זאת, בהפסקת המחצית החליט הצוות המקצועי של ארסנל לא לקחת סיכונים והחליף את הברזילאי ברוב הולדינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully