וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התכנית של מסי: להישאר בברצלונה ולעבור ב-2023 למיאמי". קוטיניו עלול להיעדר 4 חודשים

בספרד מדווחים: מסי רכש דירת יוקרה בפלורידה, ומתכנן את עתיד ילדיו בארצות הברית. החשש של ברצלונה אומת: הקשר צפוי להיעדר תקופה ממושכת

מקבץ משערי יום שלישי בפרמיירליג, כולל החמישייה של לידס יונייטד/ספורט1

האם לליאו מסי יש כבר תוכנית סדורה לגבי עתידו? בקטאלוניה משוכנעים שכן. כתב "קאדנה סר" חוסה אנטוניו פונסטי, שנחשב למקורב למסי, חושף היום (רביעי) שהפרעוש רכש דירה בפרוייקט יוקרתי במיאמי לפני כשנה, במטרה לעבור אליה ב-2023 ולהצטרף לאינטר מיאמי, הקבוצה שבבעלותו של דייויד בקהאם.

בספרד אף חשפו תמונות ופרטים על דירת היוקרה שרכש מסי, המוערכת ב-7-9 מיליון יורו. מדובר בפנטהאוז עצום במגדל פורשה היוקרתי במיאמי, בו מתגוררים עשירי פלורידה. המעבר המתוכנן של מסי כביכול, הוא מסיבות משפחתיות בעיקר: לטענתו של העיתונאי, מסי רוצה שילדיו יתחנכו במוסדות חינוך אמריקאיים, ובבוא היום ילמדו גם במוסדות להשכלה גבוהה בארצות הברית.

"קשה לי לראות את מסי עוזב את ברצלונה בקיץ הקרוב, אלא אם יקרה משהו יוצא דופן", אומר העיתונאי פונסטי. "ממה שאני מבין, התוכנית של מסי היא להישאר בברצלונה עד 2023 ואחר כך להעביר את ילדיו למוסדות חינוך אמריקאיים. הוא מאמין שכך יקבלו את החינוך הטוב ביותר, זה נמצא בראש סדר העדיפויות שלו".

הבניין בו ממוקמת הדירה של ליאונל מסי במיאמי. מתוך "מארקה", צילום מסך
המגדל בו מסי מתכנן לגור במיאמי/צילום מסך, מתוך "מארקה"

עם שריקת הסיום המצלמות הראו את מסי עוזב את היציעים בקאמפ נואו ומשקשק את ראשו באכזבה, ואפשר להבין למה: הארגנטינאי צפה בחבריו מברצלונה מסיימים ב-1:1 ביתי עם אייבר מהתחתית, ודווקא אחרי שני ניצחונות ומעט אופטימיות, הקבוצה של קומאן חוזרת לסורה. קיקה ניצל שגיאה של אראוחו והעלה את אייבר ליתרון (57), דמבלה הכניס מעט אנרגיות והשווה (67), ואומנם בארסה הגיעה למספר הזדמנויות ויכלה לנצח, אבל לא הצליחה לכבוש. בנוסף, במחצית הראשונה ברייתווייט החמיץ פנדל ושער שלו נפסל, בערב מתסכל מאוד לבלאוגראנה.

* עוד בברצלונה: החשש של הקבוצה אומת, ופיליפה קוטיניו ייאלץ לעבור ניתוח אחרי הפציעה שספג אמש ב-1:1 עם אייבר. הקשר הברזילאי עלול להיעדר במשך כמה חודשים, אחרי שהתגלה עם קרע חלקי במיניסקוס. על פי "אס", הוא עלול להיעדר עד ארבעה חודשים. ב"מונדו דפורטיבו" לעומת זאת מעריכים את ההיעדרות שלו בין 8 ל-10 שבועות.

עוד בוואלה!

שנת שמיטה: 2020 היא אחת העלובות שידעה ברצלונה מאז ומעולם

לכתבה המלאה

מסי קיבל מנוחה, וכנראה קיבל אותה גם כדי לתת לו את מבוקשו בתקופה שבה היחסים בינו למועדון הם עדינים, וגם כי קומאן רצה להוכיח שהקבוצה יכולה להצליח בלעדיו, בטח שבמשחק ביתי מול יריבה מהתחתית כמו אייבר הקטנה, בטח שגם בלי מסי היא הציגה שחקנים כמו קוטיניו (160 מיליון יורו), דמבלה (150 מיליון יורו), גריזמן (120 מיליון יורו) ודה יונג (75 מיליון יורו). אי אפשר לומר שעם מסי ברצלונה הייתה בוודאות מנצחת, אבל הנתונים מראים: מאז הבכורה של ליאו מסי ב-2004, ברצלונה ניצחה רק 56 אחוז מהמשחקים בליגה בלעדיו - לעומת 74 אחוז כשהוא על הדשא.

שחקן העבר של ברצלונה לואיס סוארס (לא חלוץ אתלטיקו), שמשמש כפרשן ב" Carrusel Deportivo" ביקר במהלך המשחק את פרנק דה יונג ("תגידו לי דבר אחד טוב שדה יונג עשה בברצלונה. דבר אחד!") והוסיף: "אם ברצלונה זה מועדון רציני, ברייתוייט לא בועט פנדל, אלא גריזמן. בקבוצה הזאת חייבים להיות שחקנים שיודעים טוב יותר לבעוט פנדלים". המאמן רונאלד קומאן התייחס לסוגיית הפנדל ואמר: "גריזמן החמיץ פנדל לא מזמן, וברייתווייט כבש בליגת האלופות. ככה הם החליטו".

אנטואן גריזמן, שחקן ברצלונה. Joan Monfort, AP
הוחלף. גריזמן/AP, Joan Monfort
פדרי, טרינקאו, שחקני ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
החמיצו. פדרי וטרינקאו/GettyImages, Alex Caparros

קומאן נשאל מה התחושות, וענה: "מה ההרגשה? ההרגשה היא איך זה יכול להיות שלא ניצחנו? שיחקנו טב, התוצאה לא הוגנת. היו לנו מספיק הזדמנויות. במחצית הראשונה היו לנו בעיות במשחק בחלק האחורי, לא יודע למה, אולי בגלל פחד או סיבה אחרת, אבל לא שיחקנו טוב". על היעדרותו של מסי: "אף פעם אי אפשר להגיד שברצלונה משחקת טוב יותר בלי מסי, הוא שחקן שעושה את ההבדל". בנוסף, המאמן ההולנדי הודה שהאליפות רחוקה מאוד עכשיו מברצלונה: "המצב מסובך, צריך להיות ריאלים. בחיים אין דבר שהוא בלתי אפשרי, אבל צריך לזהות את הפער בנקודות".

קשר ברצלונה קוטיניו יורד מהדשא פצוע. Alex Caparros, GettyImages
רק בריאות. קוטיניו/GettyImages, Alex Caparros

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully