וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון דרמטי למנצ'סטר יונייטד, 0:5 גדול ללידס על ווסט ברומיץ'

עודכן לאחרונה: 30.12.2020 / 0:23

שער ניצחון של מרכוס ראשפורד (90+4) העניק לשדים האדומים 0:1 על וולבס ועלייה למקום השני. העולה החדשה התפוצצה על אלרדייס. ארסנל ניצחה 0:1 את ברייטון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:1/ספורט 1

המחזור ה-16 בפרמיירליג נמשך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים, בצל הקורונה שממשיכה להתפשט בממלכה. באנגליה דיווחו בשעות אחר הצהריים על 18 מקרים חיוביים מתוך 1,479 הבדיקות שנעשו - הכמות הגבוהה ביותר מאז חידוש הליגה לאחר הפגרה הכפויה. מנצ'סטר יונייטד הייתה רחוקה מלהבריק, אך עלתה למקום השני בזכות 0:1 דרמטי על וולבס. שפילד יונייטד אישרה כי מספר משחקניה נמצאו חיוביים לנגיף, אך בכל זאת התייצבה למשחק מול ברנלי, אותו הפסידה 1:0. סאות'המפטון חסרה ב-0:0 מול ווסטהאם את מאמנה, ראלף הזנהוטל, שנכנס לבידוד מבחירה לאחר שנחשף לחולה מאומת. ארסנל השיגה 0:1 על ברייטון, לידס התפוצצה עם 0:5 על ווסט ברומיץ'.

שחקן ארסנל אלכסנדר לקאזט. רויטרס
בשעה טובה. לקאזט/רויטרס

ברייטון - ארסנל 1:0

התותחנים קטע רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון עם 1:3 מרשים על צ'לסי, הערב הם המשיכו במומנטום וציינו סוף סוף ניצחון ראשון על ברייטון אחרי חמישה ניסיונות רצופים ללא הצלחה. אלכסנדר לקאזט הכריע (66) אחרי בישול נהדר של בוקאיו סאקה בן ה-19. השחפים עם משחק שביעי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות.

מקבץ משערי יום שלישי בפרמיירליג, כולל החמישייה של לידס יונייטד/ספורט1
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס ראשפורד חוגג עם פול פוגבה. רויטרס
השדים האדומים עם ניצחון דרמטי. ראשפורד חוגג עם פוגבה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:1

השדים האדומים נראו בדרך לתיקו שני ברציפות בליגה, במשחק בו בעטו פעמיים בלבד למסגרת, אך ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הגיע מרכוס ראשפורד. החלוץ האנגלי היתל במבצע אישי נהדר בשלושה שחקני הגנה של וולבס ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה ונכנס פנימה. כעת, מנצ'סטר יונייטד ניצבת במקום השני, שתי נקודות בלבד מליברפול שבפסגה. השחקנים של נונו אספיריטו סנטו סיכנו יותר את השער מאשר שחקני המארחת, אך יורדים מנוצחים וסופרים כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון.

ווסט ברומיץ' - לידס יונייטד 5:0

דווקא לאחר התיקו ההירואי שחילצה מליברפול, חטפה קבוצתו של סם אלרדייס חמישייה ביתית משפילה. זה התחיל עם שער עצמי אומלל רומיין סוירס, שניסה להחזיר אחורה לשוערו סם ג'ונסטון בלי לשים לב שאינו נמצא בין הקורות, ונמשך עם אזג'יאן אליוסקי (31), ג'ק הריסון (36), רודריגו (40) וראפיניה (72), שהעניקו למרסלו ביילסה ניצחון שני רצוף, וחמישייה שנייה תוך שבועיים.

צפו בשער האומלל של סוירס

השער העצמי של שחקן ווסט ברומיץ' רומיין סוירס/ספורט1

משחקים נוספים

ברנלי - שפילד יונייטד 0:1
לברנלי: בן מיי (32)

סאות'המפטון - ווסטהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully