וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול מערך 6-4-0: ליברפול מתוסכלת, רשימת הפצועים מתארכת

סם אלרדייס שוב עשה זאת מול המרסיסיידרס, קלופ: "לא מצפים למערכים כאלה". רוברטסון: "כשאתה מדשדש, אתה מקבל מה שמגיע לך". מאטיפ וקייטה הפצועים ייעדרו מול ניוקאסל

תקציר ה-1:1 בין ליברפול לווסט ברומיץ'/ספורט1

אין הרבה דברים קשים יותר בכדורגל האנגלי של השנים האחרונות מלצאת מאנפילד ללא הפסד. זה בדיוק מה שסם אלרדייס עשה בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים שלו - האחרון שבהם היה הערב (ראשון), כשהוליך את ווסט ברומיץ' ל-1:1 מפתיע בליברפול. המדורגת לפני-אחרונה סיפקה מחצית שנייה מרשימה, קלקלה את מאזן הבית של יורגן קלופ ושחקניו בליגה עד כה, והדליקה לא מעט נורות אזהרה לקראת המשך העונה של המרסיסיידרס.

אם איבוד הנקודות לא הספיק, הרי שליברפול איבדה גם שחקן נוסף - ג'ואל מאטיפ, שהוחלף בדקה ה-60 בשל פגיעה במפשעה. "אני לא בטוח כמה חמור זה, אבל זה היה מספיק חמור כדי שיעזוב את כר הדשא", אמר יורגן קלופ. הבלם ככל הנראה יחמיץ את המשחק מול ניוקאסל ביום רביעי, וכמוהו גם נאבי קייטה: "שוב כואב לו בשרירים. אני לא יודע כמה זמן ייעדר אבל הוא לא היה מוכן להיום וכנראה גם לא לרביעי. נראה".

"כשאתה מדשדש אתה מקבל את מה שמגיע לך", הודה אנדי רוברטסון בסיום. "כשאתה משחק מול קבוצה של סם אלרדייס, אתה יודע שהיא תילחם ותנצל את ההזדמנות האחת שלה. כל אחד מאיתנו ביצע טעויות במחצית השנייה ואסור לנו לתת לזה לקרות. ידענו שהם ינסו לתסכל אותנו ולהאט את המשחק ואז לעקוץ במתפרצת, במחצית הראשונה לא נתנו להם לעשות את זה והיינו צריכים להוביל 0:2, 0:3 או 0:4. אין מה לעסוק באכזבה הזו, צריך להמשיך הלאה".

יורגן קלופ הוסיף: "התסכול שלנו הלך וגבר לאורך המשחק. לא קל לשחק נגד קבוצה כזאת, סם אלרדייס מעלה מערכים כאלה וזה בסדר גמור, זו לא הפעם הראשונה שאנחנו משחקים מול קבוצה כזאת ובדרך כלל יש לנו פתרונות. אני לא חושב שמישהו יכול לצפות לקבוצה שמשחקת במערך של 6-4, או מה שזה היה במחצית הראשונה. זה לא סוף העולם, לדעתי הגיעה להם נקודה כי לא הצלחנו לסגור את המשחק".

אחד מגיבורי המשחק של קבוצת התחתית סם ג'ונסטון, שסיפק הצלה גדולה מראשו של רוברטו פירמינו בדקה ה-89, הוסיף: "קשה לשחק במקומות כאלה, אבל נלחמנו חזק, רצנו 94 דקות וזה מרגיש כמו ניצחון. ידענו שהם יחזיקו הרבה יותר בכדור. זו היתה הצלה גדולה שלי, אבל למען האמת, לא היתה לי המון עבודה במשחק הזה".

בתקשורת הבריטית לגלגו תחילה על הסגנון ההגנתי של ברומיץ', שהוכיח את עצמו עם המחצית השנייה המשוחררת. "קצת אוויר לנשימה לסם ושחקניו", כתב פרשן BBC ושחקן העבר פאט נווין. "במחצית השנייה כל הזמן ציפינו מליברפול לדהור קדימה וליצור הזדמנויות רבות וזה פשוט לא קרה. בראשונה ווסט ברום שיחקה במערך 6-4-0 וזה היה מגוחך, אבל אז הם שינו והגיעה להם הנקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully