וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול סיימה ב-1:1 עם ווסט ברומיץ', 1:1 גם לטוטנהאם

ראול חימנס חזר אחרי כחודש וצפה בחבריו משיגים נקודה מול התרנגולים, שרשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון

תקציר ה-1:1 בין ליברפול לווסט ברומיץ'/ספורט1

המחזור ה-15 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, שהמרכזי ביניהם הוליד הפתעה בדמות 1:1 בלבד של ליברפול עם ווסט ברומיץ'. בסיום הערב, טוטנהאם אכזבה עם 1:1 מול וולבס ועוד לפני כן, לידס ניצחה 0:1 את ברנלי, ווסטהאם סיימה ב-2:2 עם ברייטון.

שחקן ליברפול ריס וויליאמס. רויטרס
ערב מתסכל. וויליאמס/רויטרס

ליברפול - ווסט ברומיץ' 1:1

על הנייר, מפגש הקצוות הזה בין המוליכה והמדורגת לפני-אחרונה אמור היה להיות במעמד צד אחד. בפועל, האלופה סיפקה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר ב-2020/21, שמטה נקודות בית ראשונות באנפילד העונה ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון מול הכבשה השחורה שלה, ווסט ברומיץ'. על כן, הפער בפסגה עומד על שלוש נקודות בלבד, לפני משחק החוץ של יורגן קלופ ושחקניו מול ניוקאסל ביום רביעי. מנגד, סם אלרדייס - המנג'ר האחרון שהצליח לנצח באנפילד במסגרת הליגה - חוגג נקודה ראשונה בתפקיד. שיהיה במזל.

האלופה עלתה ליתרון בדקה ה-12, כשסאדיו מאנה עצר על החזה כדור עומק יפה של ג'ואל מאטיפ, בעט חזק והכניע את סם ג'ונסטון כדי לקבוע 0:1. בהמשך יכול היה מאנה להכפיל, גם מוחמד סלאח ששב להרכב ניסה את מזלו אבל לחדרי ההלבשה ירדה ליברפול ביתרון מינימלי, אף שהחזיקה בכדור ב-84 אחוז מהזמן, ומסרה 439 מסירות לעומת 82 בלבד של היריבה. בדקה ה-60 הצטרף ג'ואל מאטיפ לרשימת הפצועים של המרסיסיידרס, כשצלע החוצה והוחלף בריס וויליאמס הצעיר. המארחת יצאה קצת יותר קדימה בחיפושה אחר השוויון ובדקה ה-82 גם מצאה אותו, ובצדק: סמי אג'אי התרומם ראשון לכדור גובה ונגח לקורה ופנימה את שער הפרמיירליג הראשון בקריירה שלו, בסיוע אליסון. בדקה ה-89 כמעט השיגה האלופה ניצחון דרמטי, אך ג'ונסטון הצליח להדוף את הנגיחה של רוברטו פירמינו.

עוד בוואלה!

פ.ס.ז' תשתמש בפוצ'טינו כ"פתיון" למסי, ובונה על ממפיס דפאי

לכתבה המלאה
שחקן ווסט ברומיץ' סמי אג'אי. רויטרס
זמן טוב לחגוג שער בכורה בפרמיירליג. אג'אי/רויטרס
ראול חימנס שחקן וולבס. Raul Jimenez, GettyImages
ראול חימנס הגיע לתמוך בחבריו מהיציע/GettyImages, Raul Jimenez

צפו בתקציר: וולבס - טוטנהאם 1:1

תקציר: וולבס - טוטנהאם 1:1/ספורט 1

וולבס - טוטנהאם 1:1

כחודש אחרי שנפצע בצורה קשה מול ארסנל, סבל מסדק בגולגולת ונאלץ לעבור ניתוח, חזר ראול חימנס למשחקים של קבוצתו וצפה בה מהיציע. הוא בטח שמח בסך הכול מהתוצאה הסופית. מי שבטח היה קצת פחות שמח הוא ז'וזה מוריניו, שראה את הקבוצה שלו סוגרת משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

האורחת עלתה ליתרון כבר אחרי 57 שניות. בן דייויס מסר אחורה לטאנגי אנדומבלה, שבעט מ-18 מטר וניצל את החולמנות של רוי פטריסיו כדי לקבוע 0:1. וולבס הצליחה לאזן בדקה ה-86 עם תרגיל קלאסי של קרן אל הפינה הקרובה. פדרו נטו הגביה מימין, רומן סייס נכנס עם כל הכוח אל הפינה הקרובה ונגח אל הפינה הרחוקה את ה-1:1.

רומן סייס שחקן וולבס. רויטרס
רומן סייס חוגג את השוויון/רויטרס

משחקים נוספים

לידס - ברנלי 0:1
ללידס: פטריק באמפורד (5)

ווסטהאם - ברייטון 2:2
לווסטהאם: בן ג'ונסון (60), תומאש סוצ'ק (82), לברייטון: ניל מופה (44), לואיס דאנק (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully