וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.12: ריימון דומנק מונה רשמית למאמן נאנט

עודכן לאחרונה: 27.12.2020 / 8:09

הצרפתי בן ה-68 חוזר לאמן אחרי 10 שנים וידריך קבוצה בפעם הראשונה מאז 1993. פריז סן ז'רמן מכינה פתיון לליאונל מסי

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

העברות

* רשמית: ריימון דומנק בן ה-68 מונה למאמנה של נאנט. הצרפתי הוותיק שכבר סיכם באמצע השבוע, חוזר לאמן לראשונה מאז שעזב את נבחרת צרפת בתום הסקנדל במונדיאל ב-2010 ונאנט תהיה הקבוצה הראשונה שלו מאז שעזב את ליון ב-1993.

מוחמד סלאח עם טאקומי מינאמינו שחקני ליברפול. רויטרס
למה לו לעבור לריאל או ברצלונה? מוחמד סלאח/רויטרס

שמועות

* מינויו של מאוריסיו פוצ'טינו למאמן החדש של פריז סן ז'רמן עדיין לא אושר והוכרז, אולם בתקשורת הצרפתית משוכנעים שהמאמן הארגנטינאי כבר עובד מאחורי הקלעים. לפי "לה פריזיאן", בקבוצה בונים על פוצ'טינו כ"פתיון" שיביא את ליאו מסי לפריז. לפרעוש אמנם אין מערכת יחסית מיוחדת עם בן ארצו, אבל לפי הדיווח הוא מעריך מאוד את עבודתו, והתרשם מהסגנון ההתקפי וההרפתקני שלו בקבוצות הקודמות שאימן.

* אבל פ.ס.ז' לא מסתפקת רק בליאו מסי, ומתכננת "מחטף" נוסף מברצלונה. לפי "מונדו דפורטיבו", הקבוצה תנסה להחתים בינואר או בקיץ את ממפיס דפאי, שנחשב ליעד הרכש מספר 1 של ברצלונה ושל רונאלד קומאן. לפי הדיווח בקטאלוניה, דפאי מעדיף לעבור לברצלונה אבל לא שולל על הסף מעבר לפריז.

* העיתונאי פבריציו רומאנו טוען: רנאטו סאנצ'ס נחוש לעזוב את ליל, ורוצה לעבור לליברפול. "בינתיים אין התקדמות במו"מ בין ליל לליברפול, אבל בהחלט יש שיחות. הרבה מועדונים בכירים רוצים את סאנצ'ס".

* יורגן קלופ משוכנע שלמוחמד סלאח אין סיבה לעזוב את ליברפול ולעבור לברצלונה או ריאל מדריד שמעוניינות בו לפי שלל דיווחים. "הסיבה היחידה לעזוב את ליברפול עכשיו היא מזג האוויר", התבדח המאמן, "אבל אני לא רואה את זה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully