וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה סיימה ב-1:1 מול אייבר, 69 דקות לשון וייסמן בתיקו של ויאדוליד

מסי צפה מהיציע בחבריו מאבדים עוד נקודות: קיקה עקץ לאייבר (57) אחרי טעות של אראוחו, דמבלה שעלה מהספסל השווה (67). הישראלי פתח בהרכב והוחלף במהלך ה-0:0 של קבוצתו מול קאדיס. 0:2 לסביליה על ויאריאל

תקציר: וולבס - טוטנהאם 1:1/ספורט 1

אחרי חופשת חג מולד קצרה, הליגה הספרדית התחדשה הערב (שלישי) עם ארבעה משחקי ליגה. במרכז עמד המפגש בין ברצלונה לאייבר, שבו הקטלאנים סיימו ב-1:1 חלש בקאמפ נואו. סביליה גברה על ויאריאל 0:2, ריאל ויאדוליד ושון וייסמן חזרו עם 0:0 ממשחק החוץ מול קאדיס. לבנטה הוליכה 1:4 במשחק הבית מול בטיס, אך איבדה את רובר בכרטיס אדום, הסתבכה ובכל הצליחה לצאת עם ניצחון 3:4.

ליאונל מסי ביציעי ברצלונה. רויטרס
ברצלונה מתקשה בלעדיו. מסי ביציע/רויטרס
מרטין ברייתווייט אחרי שהחמיץ פנדל לזכות ברצלונה. רויטרס
פנדל לא למסגרת. ברייתווייט/רויטרס

ברצלונה - אייבר 1:1

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, ואחרי שנדמה היה שהיא יוצאת מהמשבר, ברצלונה חזרה הערב לסורה כשנפרדה ב-1:1 מאכזב מאוד מול אייבר בקאמפ נואו. ליאו מסי, שביקש להאריך את חופשת חג המולד שלו בארגנטינה, צפה מהמשחק מהיציע וראה את חבריו מתקשים מאוד בלעדיו. בארסה נקלעה לפיגור משער של קיקה (57), ואומנם דמבלה נכנס והשווה (67),אבל השחקנים של קומאן לא הלהיבו, החמיצו את ההזדמנויות שהיו להם, ושוב איבדו נקודות בעונה חלשה. בנוסף, קוטיניו נפצע לפני הסיום, ויצא מהמשחק כשהוא צולע וסובל מכאבים.

מהלך המשחק:

8 - ברצלונה החמיצה פנדל. אחרי דקות ארוכות של התייעצות עם שופטי המסך, השופט החליט על פנדל מפוקפק לזכות ברצלונה בעקבות ספק הכשלה על אראוחו ברחבה. ברייתווייט ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, הכדור הלך מחוץ למסגרת.

17 - הגנת ברצלונה הרחיקה עוד ניסיון הגבהה מסוכן של אייבר, שהחלה לייצר רצף של התקפות.

דקה 25 - ברצלונה כבר חגגה שער מצוין, שנפסל. פדרי שלח נהדר את ג'ונור פירפו בכדור עומק, האחרון העביר כדור רוחב וברייתווייט כבש מצוין בנגיעה אחת - אבל השער נפסל בגלל נבדל קטנטן.

דקה 33 - ברצלונה המשיכה להשתלט לחלוטין על המשחק ולסכן את השער, כדור רוחב של דסט עבר את כל ההגנה ברחבת החמש אבל לא מצא רגל מסיימת.

דקה 42 - גריזמן כמעט כבש את הראשון, הבעיטה שלו חמקה ליד השער.

דקה 46 - עוסמן דמבלה נכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום דסט.

דקה 51 - ברצלונה פתחה בצורה נמרצת את המחצית והחלה ללחוץ: דמבלה הגיע למצב טוב ברחבה אבל נהדף, הכדור הגיע לפיאניץ' ששלח וולה מחוץ לשער.

דקה 56 - פדרי הותיר את דמבלה לבד מול השוער במסירה נפלאה אבל הצרפתי החמיץ. הכדור הגיע לדה יונג, שממצב קורץ החמיץ.

דקה 57 - גול! אראוחו איבד, גרסיה קיקה דהר לבד מול טר סטגן וכבש 0:1 מפתיע לאייבר, דווקא בדקות טובות של בארסה.

דקה 67 - גול! ברצלונה השוותה ל-1:1, מיד אחרי החילופים של קומאן. פירפו העביר כדור רוחב בסיומו של מהלך קבוצתי, דמבלה בעט חד מאוד לפינה והשווה.

דקה 71 - כמעט מהפך. דמבלה הגביה, השוער הדף על ברייתווייט, הכדור הלך החוצה.

דקה 86 - עוד הזדמנות לבארסה: קוטיניו העביר כדור רוחב, פדרי שלח אותו ממצב מצוין גבוה מעל לשער.

הרכב ברצלונה: אנדרה טר סטגן, סרג'יניו דסט (עוסמן דמבלה, 46), רונלד אראוחו, קלמון לנגלה (סרג'יו בוסקטס, 82), אוסקר מינגסה, ג'וניור פירפו, מיראלם פיאניץ' (קוטיניו, 66), פרנק דה יונג, אנטואן גריזמן (טרינקאו, 67), מרטין ברייתווייט, פדרי (ריקי פוץ', 89).

גרסיה קיקה חוגג שער לזכות אייבר מול ברצלונה. רויטרס
הפתיע. קיקה/רויטרס
עוסמאן דמבלה חוגג שער לזכות ברצלונה. רויטרס
בעיטה חדה, פנימה. דמבלה/רויטרס
שחקן קאדיס איזה קרסרן מול שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Fran Santiago, GettyImages
אחרי שפגש את סביליה וברצלונה, וייסמן חוזר "לליגה שלו"/GettyImages, Fran Santiago

קאדיס - ריאל ויאדוליד 0:0

שתי הקבוצות אספו נקודה לאחר שהפסידו במחזור האחרון. מבחינת המארחת, התיקו הערב קטע רצף של שני הפסדים. שון וייסמן פתח בהרכב ויאדוליד והשלים 69 דקות לפני שהוחלף בידי טוני. הנקודה שהשיגה הספיקה לקאדיס כדי לעקוף את בטיס, שהפסידה ללבנטה, בעוד האורחת נותרה במקום ה-18, מתחת לקו האדום והיא עם 15 נקודות - כמו ולנסיה ואלצ'ה שנמצאות בשני המקומות שמעליה.

שחקני סביליה חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
שברו את הנאחס מול ויאריאל בבית. שחקני סביליה/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ויאריאל 0:2

המפגש המסקרן בפיחואן בין שתי קבוצות שמפנטזות על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה הסתיים בניצחון בית ראשון של האנדלוסים על הצוללת הצהובה לראשונה זה ארבעה משחקים עקרים. לוקאס אוקמפוס המצוין (8, בפנדל) ויוסף אן-נסירי (53) כבשו וסידרו לסביליה משחק שישי ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, כמו גם את המקום הרביעי על חשבון ויאריאל. הצוללת הצהובה עם הפסד ראשון בכל המסגרות מאז ה-27 בספטמבר.

משחק נוסף:

לבנטה - בטיס 3:4
ללבנטה: אוסקר דוארטה (2), חוסה מוראלס (22, 24), מרטי רוג'ר (55), רובר הורחק (68). לבטיס: עייסא מנדי (12), סרחיו קנאלס (78 בפנדל, 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully