וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.12: אתלטיקו מדריד סימנה מועמדים להחליף את דייגו קוסטה, גם יובנטוס תעבה את החוד?

החלוץ הוותיק מעוניין לעזוב, מיליק ורודריגו בין המועמדים להחליפו. יורנטה עשוי לנחות בטורינו, קומאן מחזר אחר ויינאלדום

תקציר: וולבס - טוטנהאם 1:1/ספורט 1

שמועות

* המועמד התורן לחזק את ההתקפה של יובנטוס: פרננדו יורנטה, שעשוי לעזוב את נאפולי בינואר. גם לאונרדו פבולטי מקליארי הוזכר.

* בספרד מדווחים שדייגו קוסטה ביקש מאתלטיקו מדריד להשתחרר בחלון בינואר "מסיבות אישיות". אם החלוץ יעזוב, הקולצ'ונרוס צפויים לשנות את התוכניות ולהחתים חלוץ בכל זאת בחלון ההעברות. המועמדים: ארקדיוש מיליק, רודריקו, ראול דה תומאס, מקסי גומס וסדריק בקאמבו.

* בעוד ג'ורג'יניו ויינאלדום מתלבט האם להיענות בחיוב להצעת הארכת החוזה בליברפול, רונאלד קומאן ממשיך לחזר עליו ומקווה לשכנעו להגיע לברצלונה.

* לפי "האתלטיק", ארסנל תפנה לברצלונה בבקשה לקבל בהשאלה את ריקי פוץ', שממעט לקבל הזדמנויות מרונאלד קומאן. הקשר הספרדי המוכשר מחוזר גם על ידי סביליה.

* אינטר מחפשת חלוץ פיזי שייתן גיבוי לרומלו לוקאקו, וסימנה את דיבוק אוריגי מליברפול. לא ברור אם אלופת אנגליה תאפשר לו לעזוב בינואר.

* באנגליה מדווחים שתומאס טוכל, שכבר קיבל הודעת פיטורים מפריז סן ז'רמן ורק מחכה להודעה הרשמית כדי להפוך לפנוי, עשוי להחליף את פרנק למפארד בצ'לסי - אם המומנטום של הבלוז לא ישתנה.

* לפי "אס" הספרדי, "גארת' בייל מדאיג את ריאל מדריד". שחקן הכנף הוולשי לא מצליח להותיר חותם בטוטנהאם אליה הושאל, והבלאנקוס חוששים שבקיץ לא יהיו עליו הצעות - מה שיכריח אותם למצוא פתרון יצירתי.

* באיטליה מדווחים שאינטר עשויה להיפרד סוף סוף מראג'ה נאינגולן. הנראזורי צפויים להוריד את הדרישות שלהם אחרי שבקיץ טרפדו את ההעברה של הבלגי לקליארי בהעברה קבועה.

רפא בניטס מאמן ניוקאסל מרגיע את איוסה. רויטרס
יגיע לארסנל? בניטס/רויטרס

* באנגליה טוענים שרפא בניטס עשוי להחליף את מיקל ארטטה בארסנל, זאת למרות שהאחרון קנה לעצמו עוד זמן בתפקיד אחרי ה-1:3 על צ'לסי במחזור האחרון.

* בעקבות פציעתו של ג'ואל מאטיפ, בלם העבר של ליברפול ופרשן "סקיי" ג'יימי קראגר אמר שהקבוצה צריכה להחתים בלם חדש בחלון ההעברות של ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully