וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו מועמד לבית"ר, רונאלדו חוזר מפרישה. המתיחות של ה-28 בדצמבר

יום המתיחות בספרד וחלק ממדינות אמריקה הלטינית, הביא גם הפעם כמה סיפורים. מפיקה שרץ לנשיאות ועד קונדומים ללא גלוטן

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 87:82/ספורט 1

ב"אל מונדו דפורטיבו" מאוד אוהבים להציב את ג'רארד פיקה במרכז המתיחות שלהם מדי שנה והפעם הכריזו שהבלם יכריז על פרישה, ישתתף בבחירות הקרובות בברצלונה וינסה להיבחר לנשיאות המועדון. זו כמובן, הייתה מתיחה, אם כי הבלם מעולם לא הסתיר את השאיפות שלו ואף אחד לא יופתע אם בעתיד ריצה שלו לנשיאות תהפוך למציאות.

"בלעדי! רונאלדו פנומנו חוזר לשחק בלה ליגה בינואר", קראה הבוקר אחת הכותרות ב-furialiga. ידיעה נטען שהחלוץ האגדי חוזר מפרישה וילבש את מדי ריאל ויאדוליד, הקבוצה שהוא משמש כבעלים שלה: "אחרי שהוריד כמה קילוגרמים, R9 שהוכתר בעבר פעמיים לכדורגלן השנה בעולם, משוכנע שהוא יוכל לתרום מהניסיון שלו לשון וייסמן ומרכוס אנדרה. מערך ה-4-4-2 של סרג'יו, מתאים מאוד לברזילאי והוא יתחיל להתאמן בינואר. הוא צפוי לצבור דקות משחק ראשונות נגד ולנסיה ב-10 ינואר".

עוד בוואלה!

ליאונל מסי בריאיון חושפני: "סבלתי מאוד, הייתי צריך פסיכולוג, לא יודע אם אשאר"

לכתבה המלאה
שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Octavio Passos, GettyImages
היה נאלץ לוותר על המספר 9. וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

גם אוהדי ריאל מדריד בישראל נטלו חלק, בבית"ר מיהרו להגיב

מאמן בורגוס ז'ואן פניארויה ושחקן הקבוצה, מיקל סאלבו, התייצבו באולם הקבוצה למסיבת עיתונאים בה הכריזו ראשי המועדון על ספונסרית חדשה של המועדון: חברה שמייצרת קונדומים ללא גלוטן וקונדומים צמחוניים. השניים נראו נבוכים מאוד, בעיקר כשקצינת התקשורת הציגה בפניהם "שאלות" שנשלחו על ידי עיתונאים. שניהם נשמו לרווחה כשהתברר להם שהם נפלו קורבנות למתיחה על ידי הבוסים שלהם.

בקבוצת הקטרגל פניסקולה, פרסמו הודעה מרגשת: "אנחנו גאים להכריז שהגענו לסיכום עם תחנת הטלוויזיה הרשמית של צפון קוריאה על שידורי המשחקים של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully