וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי"

כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: "אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר בתחומו"

טקס פרסי הגלובסוקר/ספורט 1

לא קל להיות הבן של כריסטיאנו רונאלדו ולדעת שככל הנראה אין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי להשתוות למוסר העבודה החולני של אביך. על כן, אין זה ממש מפתיע שכוכב יובנטוס מסתכל על בנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, וחש תסכול מסוים מכך שהתפוח נפל רחוק מהעץ.

"נראה האם הבן שלי יהפוך לכדורגלן גדול", אמר לתקשורת בפורטוגל לאחר שנבחר לשחקן המאה בטקס הפרסים של "גלוב סוקר". "לפעמים הוא שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי, הוא יודע את זה. אני אומר לו לעשות מקלחת קרה כדי להתאושש אחרי ריצה על ההליכון והוא אומר, 'אבא, קר שם'. זה בסדר, הוא רק בן 10".

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור נמנה על מחלקת הילדים של יובנטוס. "אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח", אמר האב. "לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, אבל אני כן רוצה בזה. הדבר הכי טוב הוא שהוא יהיה הטוב ביותר בתחומו - בין אם זה בכדורגל או ברפואה. נראה האם הוא אי פעם יהפוך לכדורגלן גדול".

"כשאתה אוהב את הילדים שלך הם רוצים להיות כמוך", הוסיף CR7. "הם מסתפרים כמוך, מנסים לעשות את התרגילים שלך, הכל. אני מסתכל על הבן שלי, בן 10, והוא רוצה להיראות כמוני. יש לך עוד דרך ארוכה, אבל העתיד מזהיר. הילדים שלי אומרים לי 'סיייייייי' וזה גורם לי גאווה, כי הם מבינים את כל העבודה הקשה שהייתי צריך לתת כדי להגיע לאן שהגעתי. הם נותנים לי את המוטיבציה להמשיך לעשות את העבודה שלי, שהיא לשחק כדורגל ולשמח את האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully