וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחרג מהיתר: מסי קיבל אישור להאריך את החופשה ויחמיץ את אייבר

כוכב ברצלונה שנמצא בחופשה פרטית ברוסאריו, קיבל אישור לחזור רק אחרי המשחק בשלישי ולא ישחק יותר ב-2020. יתר השחקנים (הכשירים) התאמנו כרגיל

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:2/ספורט 1

אחרי פתיחת עונה רעה, בטח בסטנדרטים שלו, ליאו מסי מתחיל להזכיר את מסי האמיתי במחזורים האחרונים. הוא כבש מול ולנסיה ומול ויאדוליד של שון וייסמן הוא כיכב עם שער נוסף ובישול ראשון העונה. אלא שבמשחק הביתי מול אייבר ביום שלישי, הכוכב הגדול ייעדר. הסיבה: מסי נמצא עדיין בחופשה פרטית ברוסאריו וקיבל אישור מהמועדון לחזור רק אחרי המשחק נגד אייבר.

ליאונל מסי ברצלונה בחופשה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הוחרג מהיתר. מסי טס לחופשה/אתר רשמי, מתוך טוויטר

מסי טס לחופשה הפרטית מיד אחרי הניצחון על ויאדוליד ביום שלישי שעבר, משחק שבו הוא עקף את פלה כשיאן השערים עבור אותו מועדון וכבש את שערו ה-644 במדי בארסה. להוציא את מסי, קומאן נהנה מסגל מלא יחסית להוציא את הפצועים - פיקה, פאטי, סרג'י רוברטו ודמבלה, שעושה סימנים של חזרה לכשירות מלאה, עד הפציעה הבאה.

ברצלונה ניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים ומעדה רק ב-2:2 מול ולנסיה. אלא שפתיחת העונה הרעה נמצאת בעוכרי המועדון שמרוחק כבר שמונה נקודות מאתלטיקו המוליכה, לה יש משחק אחד פחות. מי שעשוי להחליף את מסי בהרכב הוא אנטואן גריזמן, שלא קיבל אפילו דקה מול ויאדוליד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully